2014-12-28, 13:19
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Liknande har skett redan under min tid på semesterorter runt om medelhavet så tidigt som på 70-talet även om vi inte kunde filma det då. Moralen var inte bättre då om man vill ha den vinklingen.

Jag var idrottskille och vid invigningsritualerna på föräldrafria träningsläger utomlands fick vi t ex runka ikapp med hjälp av tjejer varav en del höll upp porrtidningar, en del mer bokstavligt, en del tjejer fick raka killarna och gissa var och tvärtom. Ville tjejerna gå längre var det upp till dem själva och även annat skedde offentligt när rus och kåthet blandades.

Idag är två VD för börsnoterade företag i Sverige och en av tjejerna har förkommit i affärstidningar och även hon har varit VD för ett börsnoterat större bolag. Fråga mig inte vilka. De flesta har akademiska yrken idag och hörde på den tiden (70-talet) till medelklassen/övre medelklassen så det var inte precis WT.

Vilka tråkiga liv ni verkar ha levt.

Jag har även rest runt om i tjänsten/privat och det är inte ovanligt med BJ-barer runt om i Asien där man gör jobbet "in public"....

Nu är detta fenomen så välbekant att en del av dessa så ökända barer/klubbar även har egna hemsidor. Sök på BJ-barer och Bangkok-Pattaya eller whatever så lär ni finna.

Vad är det för konstiga träningsläger som du varit med på? Vilken Idrott?

Sen är väl inte "BJ-barer" i Pattaya direkt ett primärt semestermål för svenska ungdomar?
Senast redigerad av nero1 2014-12-28 kl. 13:22.
Citera
2014-12-28, 13:29
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Vad är det för konstiga träningsläger som du varit med på? Vilken Idrott?

Sen är väl inte "BJ-barer" i Pattaya direkt ett primärt semestermål för svenska ungdomar?

Det är en idrott som kanske främst utövas av medelklass/ övre medelklass både då och nu men vilken vill jag hålla för mig själv men vill du tvunget veta skicka mig ett PM.
Citera
2014-12-28, 14:47
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Ska vi skita i turken och hålla oss till ämnet kanske?

Jag skulle tippa på att detta är Magaluf eller Rhodos
"ojojoj, det här är sjukt, det här är Rhodos"
Senast redigerad av jultomtenbrannupp 2014-12-28 kl. 14:50.
Citera
2014-12-28, 15:13
Moderator
Gordon Blixts avatar
OT raderat och varningar utdelade. Frågan i trådstarten är alltså var detta utspelar sig. Vad ni tycker är WT-beteende eller inte och vad ni tycker om det aktuella videoklippet i största allmänhet får ni avhandla någon annanstans.

/Mod
Citera
2014-12-28, 15:34
Medlem
TheGamers avatar
Var det inte en stor tråd om detta ärende? Någon som kan leta upp?

Där står det mesta, om det är samma klipp.
Citera
2014-12-28, 16:47
Medlem
BallsMans avatar
Tror nog att detta var första - och sista - gången killen där prövade på 'public sex'.. picken hängde ju bara där och dinglande.
Citera
2014-12-28, 16:54
Medlem
omfgs avatar
fyfan asså typiskt med tjejer som är "fina tjejer" i men sen när dom är utomlands då jävlar...
skarrigt var ordet
Citera
2014-12-28, 17:03
Medlem
Finns en gammal och lång tråd om detta;
(FB) Svenskar knullar på bar i Rhodos med publik!
Citera
2014-12-28, 17:05
Medlem
Lasse-fars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Snubblade över det här märkliga videoklippet när jag slösurfade efter gamla svenska p-klassiker på xHamster.

http://xhamster.com/movies/2873029/swedish_19_years_old_slut_getting_banged_in_public .html

Detta kanske är en normal företeelse nu för tiden, jag tyckte dock att det var bland det skabbigaste jag sett och det mest anmärkningsvärda är att det är svenska ungdomar som ivrigt klappar händerna till ett naket par i 20 års åldern, samtidigt som en svensk DJ kommenterar och peppar paret genom hela deras patetiska sexuella aktivitet.
Liknande klipp dyker ju upp då och då, men jag har aldrig sett ett lika tydligt klipp med svenska aktörer, där allt är på högljudd fyllesvenska. Tycker nästan detta klipp är lika skabbigt som klippet från en nattklubb på Mallorca där en ung brittiska till DJ'n stöd sprang runt och stoppa massa slappa kukar i sin mun...

Så: Var utspelar sig detta någonstans? Inte kan det väl vara på en klubb här i Sverige?? Jag får för mig att det är nere på nån medelhavs-resort. Men hur som helst, arrangemanget verkar helsvenskt och..... vilka är dom tragiska ursäkterna till människor, som visar upp sina taffliga färdigheter framför massa skrålande barbesökare? Vem är arrangör av "evenemanget" och vad är det för något "evenemang"?? På dom flesta klubbar brukar liknande beteende rendera i att DJ'n kallar på vakterna, men den jönsen verkar ju tycka att det dom gör är helt lysande..?

[Klippet är uppladdat för nio månader sen, och har det redan avhandlats så får väl mod slänga trådstarten åt helvete]
Någon verkar lite avis?
Låt folk skämma ut sig om de vill och bry dig om ditt istället
Citera
2014-12-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Säkerligen utomlands. Någon slemmig semesterort där dylikt tillåts. I Sverige så hade det stoppats och varit olagligt.
Orkade inte se mer än början av eländet. WT minst sagt. Vilket slödder.
Svårt att se hur Svenska flickor föredrar killar där jämfört med deprimerade Svenska killar som du?
Många Svenska tjejer som föredrar att bli gangbangade av turkar i valfri semesterort i Spanien, Turkiet, etc.

Jag förstår varför många Svenska tjejer inte gillar Svenska killar, mesighet är en anledning.
Citera
2014-12-28, 17:32
Bannlyst
Usch och fy för den lede. jag är glad att det inte är min dotter dotter. Detta måste vara på grekland jag har hört mycket om vad som händer på nattklubbarna där
Citera
2014-12-28, 19:22
Medlem
har jag missat eller var detta i sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in