Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-26, 11:58
  #1
Medlem
Finns det någon app som man kan ladda ner för att kunna streama torrents till sin Samsung smart TV?

Jag tänker främst på liknande tjänst som Dreamfilm eller swefilmer
Citera
2014-12-26, 12:27
  #2
Medlem
Kolla om XMBC finns, därifrån kan du lägga till Sweflix som fungerar klockrent.

Vad är det för fel på Netflix, Viaplay?
Citera
2015-01-07, 21:25
  #3
Medlem
Har googlat och tubat men hittar inte hur jag ska kunna få in XMBC på min Samsung Smart Tv, kan du hänvisa eller tipsa om vart?
Håller tummar!
__________________
Senast redigerad av ghandy 2015-01-07 kl. 22:00.
Citera
2015-01-22, 17:21
  #4
Medlem
Hicoxs avatar
Det funkar inte att gå in på webbläsaren och därifrån komma fram till dreamfilm, swefilmer osv..? För jag har en samsung smart tv och det funkar utmärkt för mig!

Själva apputbudet är rent ut sagt värdelöst för tillfället tycker jag.. Inte ens Svt play finns ju hahah,, utan bara netflix, HBO i playtjänst-kategorin..
Citera
2015-10-15, 04:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hicox
Det funkar inte att gå in på webbläsaren och därifrån komma fram till dreamfilm, swefilmer osv..? För jag har en samsung smart tv och det funkar utmärkt för mig!

Själva apputbudet är rent ut sagt värdelöst för tillfället tycker jag.. Inte ens Svt play finns ju hahah,, utan bara netflix, HBO i playtjänst-kategorin..

Lånar tråden.

Exakt så gör jag med min samsung. Funkat fint fint över ett halvår tills i förrgår.

Laddnings loggan i mitten och allt där längst ner där man kan spola, kolla hur långt det är kvar av filmen osv kommer upp varje halvsekund blinkandes. Det är OMÖJLIGT att titta film när det är så, finns det någon som kan ha en aning vad felet är? Kan jag ha råkat ändra någon inställning på tvn eller liknande?

Avgudar den som hjälper mig..
Citera
2015-10-15, 22:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahne
Lånar tråden.

Exakt så gör jag med min samsung. Funkat fint fint över ett halvår tills i förrgår.

Laddnings loggan i mitten och allt där längst ner där man kan spola, kolla hur långt det är kvar av filmen osv kommer upp varje halvsekund blinkandes. Det är OMÖJLIGT att titta film när det är så, finns det någon som kan ha en aning vad felet är? Kan jag ha råkat ändra någon inställning på tvn eller liknande?

Avgudar den som hjälper mig..
Jag kan hjälpa dig
Svaret är: Vänta tills spelaren är utbytt. Jag gissar att det är dreamfilm du pratar om, med tanke på att jag sett exakt det där själv när jag testat hemma. Kontaktade dem och de gav mig en testlänk till en "ny" spelare som de håller på att testa och den funkar finfint till och med med undertexter Hoppas de lägger in den snart
Citera
2015-10-16, 03:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HQSweden
Jag kan hjälpa dig
Svaret är: Vänta tills spelaren är utbytt. Jag gissar att det är dreamfilm du pratar om, med tanke på att jag sett exakt det där själv när jag testat hemma. Kontaktade dem och de gav mig en testlänk till en "ny" spelare som de håller på att testa och den funkar finfint till och med med undertexter Hoppas de lägger in den snart

så du menar att just JAG har fått oturen att åka på den här skiten och snart kommer det en uppdatering från dreamfilms sida som kommer åtgärda problemet? när är snart isf? snackar vi dagar?veckor?Månader? Tack!
Citera
2017-04-05, 22:59
  #8
Medlem
tar upp tar tråden igen har nästan samma problem med min ca 1 år gamla samsung smart tvs webläsare Dreamfilm spelaren funkar dåligt man ser ingen playlist där man kan pausa eller spola osv sen går det ej att förstora till full skärm , någon som känner till nått om det ??
Citera
2017-04-11, 21:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvintus4
tar upp tar tråden igen har nästan samma problem med min ca 1 år gamla samsung smart tvs webläsare Dreamfilm spelaren funkar dåligt man ser ingen playlist där man kan pausa eller spola osv sen går det ej att förstora till full skärm , någon som känner till nått om det ??

Samma skit för mig, får hoppas dom byter tillbaka till gamla spelaren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback