Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-06-26, 00:42
  #1
Medlem
...eller stockholm
Citera
2003-06-26, 01:42
  #2
Medlem
jag också... stockholm... bara marijuana dock.
Citera
2003-07-01, 01:48
  #3
Medlem
[size=24][/size] :!: E NI SÅ FUCKING DESPERATA SÅ KAN NI GÅ NER TILL PLATTAN O FRÅGA FÖRSTA BÄSTA RASTA NEGER SÅ SKA DET NOG ORDNA SIG!
Citera
2003-07-01, 18:43
  #4
Medlem
Det handlar nog inte alltid om desperation. Mina erfarenheter av gatulangare är att de sällan har koll på vad de säljer, dessutom försöker de vanligen att påstå att en bit på tre gram väger 5 etc.

Att köpa ute på stan här i Malmö är rena lotteriet, och är man ute efter nåt speciellt kan man bara glömma det. Är fortfarande tvungen att åka till chris för att få tag i bra grejer, trots att jag letat en hel del...
Citera
2003-07-01, 18:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tto Ortiz
[size=24][/size] :!: E NI SÅ FUCKING DESPERATA SÅ KAN NI GÅ NER TILL PLATTAN O FRÅGA FÖRSTA BÄSTA RASTA NEGER SÅ SKA DET NOG ORDNA SIG!

du verkar behöva lite röka så du lugnar ner dig några hekto...
Citera
2003-07-01, 20:32
  #6
Medlem
köpa

Skulle inte säga att jag är desperat, ont om röka och kontakter där jag bor nu bara. Förstår inte varför det stör dig så mycket även om inte det här är bästa sättet förstås.
Citera
2003-07-01, 21:02
  #7
Medlem
Ett tips! Åk ner till Rinkeby centrum o fråga någon av grabbarna som hänger där. Dom kommer garanterat att hjälpa dig. Det är bara gå fram o fråga det e lungt! Sen har du en kontakt o du kan köpa när du vill!
Citera
2003-07-01, 21:02
  #8
Medlem
kezoos avatar
Haha, nä precis, fattar inte varför folk klagar på en hela tiden, gör inte ditten o datten, om man vill göra nått så vill man inte ha klagomål utan seriösa svar.. :roll:
Citera
2003-07-01, 21:40
  #9
Medlem
Bob Marleys Spökes avatar
Kan man bara få tag i ett par bra kranar så kan man bara ta det lugnt o softa juh :P Men problemet återstår juh.. Kan du lita på att han eller hon tutar dig?? Man ska inte slänga fram pengar huxflux framför folk som man inte känner.. Nää.. man ska hålla sig te folk man litar på...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback