Haha det där är inte riktigt weed, det är örter, hur vet jag!
Beställde på nätet när jag dumma mej med spice för ett par år aedan,beställde påsarna med örter som jag blandade ut med rent pulver asså det vi kallar spice här i svea.
Om du inte känner skillnaden på riktigt weed och det här så vet du inte mycket om droger.
Kan tänka mej att det är en shop med alternativa lagliga droger men inte riktiga.
Oj, har Läder-Lasse med sina "naturensdroger" öppnat en butik i England.
Samma skit/örter som säljs ser jag. Stackars trådskapare som dragit i sig lite cancerframkallande RC och annat påhitt.
Var där för ett par år sedan med några vänner. Det är som han säger förutom att jag inte såg några piller eller pulver dock en jävla massa svampar och (spice).
Vi frågade efter det bästa rökat dem sålde och fick en påse med något som både smaka och lukta blåbär. Blev genast en grym resa och vi rökte mycket och var 4 personer som dela. Vi var där 5 dagar och halva påsen var kvar som vi dumpa inför hemresan..
Är det någon som är uppdaterad på Amsterdam of London? Är det fortfarande öppet och går det att köpa weed? Verkar helkonstigt om det går att köpa illegala droger i en vanlig butik..?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!