• 8
  • 9
2014-12-26, 01:27
Medlem
orrecrists avatar
Svamp är numera olagligt i England (tyvärr) men någon som vet hur det såldes? Langare eller fanns de faktiskt kiosker som sålde dessa?

Citat:
San Pedro kaktus ska tydligen ännu gå att köpa i tunna skivor bla.
2014-12-26, 12:14
Medlem
Rebel4s avatar
Haha det där är inte riktigt weed, det är örter, hur vet jag!

Beställde på nätet när jag dumma mej med spice för ett par år aedan,beställde påsarna med örter som jag blandade ut med rent pulver asså det vi kallar spice här i svea.

Om du inte känner skillnaden på riktigt weed och det här så vet du inte mycket om droger.

Kan tänka mej att det är en shop med alternativa lagliga droger men inte riktiga.

Googla "amsterdam gold" så får ni se själva.
2014-12-26, 12:35
Medlem
AmericanHistoryXLs avatar
Oj, har Läder-Lasse med sina "naturensdroger" öppnat en butik i England.
Samma skit/örter som säljs ser jag. Stackars trådskapare som dragit i sig lite cancerframkallande RC och annat påhitt.
2014-12-26, 23:52
Medlem
Var där för ett par år sedan med några vänner. Det är som han säger förutom att jag inte såg några piller eller pulver dock en jävla massa svampar och (spice).
Vi frågade efter det bästa rökat dem sålde och fick en påse med något som både smaka och lukta blåbär. Blev genast en grym resa och vi rökte mycket och var 4 personer som dela. Vi var där 5 dagar och halva påsen var kvar som vi dumpa inför hemresan..
2014-12-27, 03:16
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Svamp är numera olagligt i England (tyvärr) men någon som vet hur det såldes? Langare eller fanns de faktiskt kiosker som sålde dessa?

Affärer, stånd etc

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4105883.stm
http://www.theguardian.com/uk/2003/n...alcohol.health

The Psyche Deli i artiklarna uppfann Spice några år senare...
2016-09-03, 10:53
Medlem
Är det någon som är uppdaterad på Amsterdam of London? Är det fortfarande öppet och går det att köpa weed? Verkar helkonstigt om det går att köpa illegala droger i en vanlig butik..?
2016-09-03, 11:29
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, fortsätt i denna (FB) Vad kan jag handla i land X (Den stora tråden om att köpa piller i olika länder /mod) /låst
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in