Citat:
Ursprungligen postat av cocaineduck
Kan någon som har editorn kolla upp vad lockpicks har för hex? Tänkte fuska till mig en bunt då jag inte har hittat något ställe att köpa dem. Antar att man gör det i thiefsguild men jag vill ha nu, orkar inte giddra i städerna. Är ute och explorar feta ruiner och grottor.

Det är ganska surt när man tagit sig igenom en svår dungeon och så är det massa kistor som vart låsta, känns meningslöst.
Om du ändå ska fuska så är det väl lika att köra med unlockkommandot. Ner med konsolen, klicka på önskad kista, dörr etc, skriv unlock.
Citat:
Ursprungligen postat av Buppaluppa
Jag fattar inte riktigt det här med persuasion. Jag är med på att man ska välja en av fyra stilar att köra mot personen, men det verkar inte som om jag vinner något på det. Snubben säger bara "yes, that's good" typ, men det händer inget. Jag kan inte avbryta heller, utan till slut var jag tvungen att loada ett spel.
Han blir vänligare inställd till dig, när han tycker om dig nog mycket så berättar han det du vill veta. Du ser en siffra där i mitten av den där cirkeln. Varje karaktär har 2 typer av de där han inte tycker om, och 2 han tycker om. Gäller att få så lite som möjligt på dom han inte tycker om och vice versa.