2006-03-23, 17:59
Medlem
Vart köper man lockpicks?
Vilken lvl är ni förövrigt och hur länge har ni lirat?
Citera
2006-03-23, 18:04
Medlem
MyZt|pettsons avatar
Kört fast lite när man ska bli medlemm i thief's guild;

Citera
2006-03-23, 18:08
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Har kört fast på ett uppdrag

Hm, kunde inte riktigt förklara bättre än så...
Citera
2006-03-23, 18:10
Medlem
Exteruss avatar
Helvete, så fort man kör igång det här spelet så tynar den riktiga världen bort. Jag satt 11 timmar i sträck med Oblivion igår/idag.
Citera
2006-03-23, 19:09
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draugs Harg

Hm, kunde inte riktigt förklara bättre än så...

Citera
2006-03-23, 19:14
Medlem
Jans0ns avatar
Mitt crashar titt som tätt :/ Blir nog inget oblivion förens jag har köpt en ny dator
Citera
2006-03-23, 19:14
Medlem
Jag fattar inte riktigt det här med persuasion. Jag är med på att man ska välja en av fyra stilar att köra mot personen, men det verkar inte som om jag vinner något på det. Snubben säger bara "yes, that's good" typ, men det händer inget. Jag kan inte avbryta heller, utan till slut var jag tvungen att loada ett spel.
Citera
2006-03-23, 19:19
Medlem
cocaineducks avatar
Kan någon som har editorn kolla upp vad lockpicks har för hex? Tänkte fuska till mig en bunt då jag inte har hittat något ställe att köpa dem. Antar att man gör det i thiefsguild men jag vill ha nu, orkar inte giddra i städerna. Är ute och explorar feta ruiner och grottor.
Det är ganska surt när man tagit sig igenom en svår dungeon och så är det massa kistor som vart låsta, känns meningslöst.
Citera
2006-03-23, 19:22
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocaineduck
Kan någon som har editorn kolla upp vad lockpicks har för hex? Tänkte fuska till mig en bunt då jag inte har hittat något ställe att köpa dem. Antar att man gör det i thiefsguild men jag vill ha nu, orkar inte giddra i städerna. Är ute och explorar feta ruiner och grottor.
Det är ganska surt när man tagit sig igenom en svår dungeon och så är det massa kistor som vart låsta, känns meningslöst.

Om du ändå ska fuska så är det väl lika att köra med unlockkommandot. Ner med konsolen, klicka på önskad kista, dörr etc, skriv unlock.

Citat:
Ursprungligen postat av Buppaluppa
Jag fattar inte riktigt det här med persuasion. Jag är med på att man ska välja en av fyra stilar att köra mot personen, men det verkar inte som om jag vinner något på det. Snubben säger bara "yes, that's good" typ, men det händer inget. Jag kan inte avbryta heller, utan till slut var jag tvungen att loada ett spel.

Han blir vänligare inställd till dig, när han tycker om dig nog mycket så berättar han det du vill veta. Du ser en siffra där i mitten av den där cirkeln. Varje karaktär har 2 typer av de där han inte tycker om, och 2 han tycker om. Gäller att få så lite som möjligt på dom han inte tycker om och vice versa.
Citera
2006-03-23, 19:29
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly

Citera
2006-03-23, 19:31
Medlem
Djoonass avatar
Sidequest

Har en liten sidequest i första staden jag inte kommer förbi, det är köpman som misstänks fuska av de andra köpmännen, och så skall man följa efter honom när han stänger sin affär. Jag följer efter honom in på en taverna, men väl där händer inte så mkt. Vad göra?
Citera
2006-03-23, 19:49
Medlem
brcks avatar
Hm.. nu har jag lyckats bli vampyr, men jag har ingen aning om hur.. Vaknade som en blek vampyr helt random. Börjar bli jävligt irriterande. Hur ska jag bli av med skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in