Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-12-19, 13:20
  #1
Medlem
Ja, boys n girls, var ska man sitta om man vill köra lite tungspel ostört?

Och samtidigt kunna se någorlunda bra.

Funderar på läääääängst bak men kanske blir för låååångt bak......
Citera
2014-12-19, 13:23
  #2
Medlem
AlfaQhards avatar
Längst bak. Placera mottagaren närmast gången och dig själv brevid. Ni kommer bara eventuellt störa en person, och det är den som sitter brevid givaren.
Citera
2014-12-19, 13:28
  #3
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Välj en film med lite folk i salen, sen kan ni till och med knulla.
Citera
2014-12-19, 13:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
Ja, boys n girls, var ska man sitta om man vill köra lite tungspel ostört?

Och samtidigt kunna se någorlunda bra.

Funderar på läääääängst bak men kanske blir för låååångt bak......
Hallå, vad är detta för tråd, hur ska vi kunna besvara frågan om det är för långt bak, det beror väl för fan på hur stor bion är , dessutom brukar väl duken på bion vara anpassad efter storleken på lokalen.
Personligen har jag blivit avsugen på biografer, men då har vi valt väldigt märkliga filmer där vi i princip varit ensamma och då har vi kunnat sitta längst bak precis under projektorn
Citera
2014-12-19, 13:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Längst bak. Placera mottagaren närmast gången och dig själv brevid. Ni kommer bara eventuellt störa en person, och det är den som sitter brevid givaren.

Okej. Fast kommer vi kunna njuta av filmen då? Är det inte lite för "off" med såna platser?

Jag vill liksom både kunna njuta av filmen o tjejen... Är det en omöjlig kombination?
Citera
2014-12-19, 13:32
  #6
Medlem
Klassiskt så är hångelbänken den absolut längst fram.
Citera
2014-12-19, 13:33
  #7
Medlem
Charlie-Whites avatar
Men vafan sätt er där det finns plats å låt tungorna flyga...
Citera
2014-12-19, 13:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Hallå, vad är detta för tråd, hur ska vi kunna besvara frågan om det är för långt bak, det beror väl för fan på hur stor bion är , dessutom brukar väl duken på bion vara anpassad efter storleken på lokalen.
Personligen har jag blivit avsugen på biografer, men då har vi valt väldigt märkliga filmer där vi i princip varit ensamma och då har vi kunnat sitta längst bak precis under projektorn

Typ 8 rader. ca 80 platser. Average size? Vet inte hur väl de anpassar storleken. Kanske det är införstått att platserna längst bak är "Hångel-platser"?

Wow! Det låter ju grymt! Det var inte illa! Vilken typ av film rekommenderar du för att man ska kunna gå i hamn med sådana delikata "aktiviteter"?
Citera
2014-12-19, 13:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av einand
Klassiskt så är hångelbänken den absolut längst fram.

Va?! Det var nyheter för mig....
Citera
2014-12-19, 13:35
  #10
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Hallå, vad är detta för tråd, hur ska vi kunna besvara frågan om det är för långt bak, det beror väl för fan på hur stor bion är , dessutom brukar väl duken på bion vara anpassad efter storleken på lokalen.
Personligen har jag blivit avsugen på biografer, men då har vi valt väldigt märkliga filmer där vi i princip varit ensamma och då har vi kunnat sitta längst bak precis under projektorn
Mäh. .."Beror väl på hur stor bion är"? Dummaste jag hört.. Beror väl förfan på hur bra syn man har?
Citera
2014-12-19, 14:28
  #11
Avstängd
FacelessEntitys avatar
Hångla på bion? Är man inte där för att kolla på film? Hångla kan man väl göra efter...
Citera
2014-12-19, 16:03
  #12
Medlem
Senast jag var på bio för ett par år sedan så hittade vi en använd kondom längst bak, så det verkar ju vara ett säkert kort om det inte är för mycket folk på bion
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback