• 1
  • 2
2014-12-19, 16:04
Medlem
Jullov i sitt essä.

Jag skulle bli rosenrasande om några satt och hånglade 24/7 på en biofilm, om det störde mig det vill säga. Att in är ~15 gör inte saken mer accepterad.
Citera
2014-12-19, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FacelessEntity
Hångla på bion? Är man inte där för att kolla på film? Hångla kan man väl göra efter...

Ja, fattar inte vad grejen är med biohångel. Osexigt och oprivat ställe att vänslas på. Kostar pengar gör det också. Blir nästan som prostitution.
Citera
2014-12-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Ja, fattar inte vad grejen är med biohångel. Osexigt och oprivat ställe att vänslas på. Kostar pengar gör det också. Blir nästan som prostitution.

HAHA

Jaa, hånga inte på bion, det är drygt.
Citera
2014-12-19, 17:23
Medlem
H8erfisternators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einand
Klassiskt så är hångelbänken den absolut längst fram.

Beror vilken film det är, vill man inte vara diskret utan tänder på det, sure!
Citera
2014-12-19, 18:12
Medlem
Frågan man istället borde fokusera på är hur man ska få den andre (alltså tjejen) att börja hångla. Är det bara att titta på henne och vänta tills hon tittar tillbaks, och sen köra? på första dejten och allt?
Citera
2014-12-20, 02:11
Medlem
Det är klokt att välja två platser bredvid varandra. Det är jag helt övertygad om. Är du mycket längre än tjejen kan det eventuellt vara bättre om du sitter rakt bakom henne och böjer dig fram när ni ska kyssas, men risken finns då att det sitter en något kortare kille bredvid henne och du på ett nedrigt vis blir utkonkurrerad..... Så om du är mycket längre än henne bör du ta med något i stil med en busshammare för att säkerställa din dominans i biosalongen.

Skämt och sido tycker jag det låter så jäääävla juvenilt att gå på bio för att hångla, och även om tjejen är femton är nog risken stor att hon kommer tycka att du beter dig som en brunstig hundvalp efter fem minuter (jobbig alltså). Unga kvinnor uppskattar när unga killar inte HELA tiden måste kladda. Blir hon sedan kåt är det väl kanske artigt att vara henne till viljes, men bio är ju inte direkt det bästa stället för förspel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in