2014-12-18, 15:15
Medlem
Anvandarnames avatar
Hej, jag undrar om ni tycker att man borde köpa en Iphone 6 nu när alla julerbjudanden kommer, eller vänta på nästa iphone (6S/7)?
Personligen känner jag att det är mer värt att vänta på 7an om den kommer under nästa år men det är ju inte säkert så vänder mig hit för att se vad för information och tankar folket har om den delen.
Ska köpa tillsammans med student-abonemmang hos Comviq så det blir inget direktköp.

Tack på förhand!
Mvh
Citera
2014-12-18, 15:26
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarname
Hej, jag undrar om ni tycker att man borde köpa en Iphone 6 nu när alla julerbjudanden kommer, eller vänta på nästa iphone (6S/7)?
Personligen känner jag att det är mer värt att vänta på 7an om den kommer under nästa år men det är ju inte säkert så vänder mig hit för att se vad för information och tankar folket har om den delen.
Ska köpa tillsammans med student-abonemmang hos Comviq så det blir inget direktköp.

Tack på förhand!
Mvh

Beror lite på vilken telefon du har just nu om det är värt att uppgradera, har du t.ex 5S är det totalt meningslöst, bättre då vänta på 6S t.ex. Kommer du ifrån en iPhone 4/gammal androidenhet så är det ju absolut värt det.

Du får tänka över vad det är du behöver i en ny mobil
Citera
2014-12-18, 15:26
Medlem
Ultimatrixs avatar
Om du ska invänta 7an kan du lika gärna invänta 8an också. Köp den nu och använd den istället.

Vad har du för mobil i nuläget?
Citera
2014-12-18, 22:12
Medlem
Anvandarnames avatar
Idag har jag samma Iphone 5 (vanliga) som jag haft sen den kom ut
Citera
2014-12-19, 09:44
Medlem
Svårt att säga då det ännu inte finns särskilt mycket information om iPhone 7 / 6s. Den lär väl dock med stor sannolikhet lanseras under sommaren (september) nästa år enligt rykten (här och här).

Om du är sugen på en ny telefon så köp en iPhone 6, det brukar ju inte vara så radikala förändringar mellan modellerna.
Citera
2014-12-19, 09:45
Medlem
Skullheads avatar
Jag hade nog inte köpt en iPhone 6 om du har 5an, hade väntat på 6S
Citera
2016-04-06, 18:54
Medlem
JustZlatans avatar
Tja, jag undrar samma sak. Ska jag köpa iPhone 6s nu eller vänta i ett halvår och köpa iPhone 7?

Idag har jag Nokia Xpressmusic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in