• 1
  • 2
2014-12-16, 20:04
Medlem
Tja, jag ligger nu på 12e dagen på testo 250mg e4d. Min andra kur.
Nu är det så att jag fick värk i ena pungkulan i ca 5 minuter och sen någon timma efter fick jag en strålande värk igen som höll några minuter. Känns även som att den pungkulan som smärtade har blivit lite större eller så är det bara inbillning. Men är detta normalt på en testo kur? Mvh.
Citera
2014-12-16, 20:53
Medlem
[quote=Junkiemurder|51511631]Ja det är normalt pga att din kuk håller på att krympa villket alla vet som brukar dessa preparat, så du kommer nu att få leva med liten snutt och svullen pung ??[/QUOTV
Vad snackar du om? Kuken krymper inte ett skit.
Citera
2014-12-16, 21:04
Bannlyst
[quote=proxy123|51511676]
Citat:
Ursprungligen postat av Junkiemurder
Ja det är normalt pga att din kuk håller på att krympa villket alla vet som brukar dessa preparat, så du kommer nu att få leva med liten snutt och svullen pung ??[/QUOTV
Vad snackar du om? Kuken krymper inte ett skit.

Du kände inte av ironin i hans inlägg? Till proxy.
Citera
2014-12-16, 21:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Förmodligen så är de lugnt, och jag tror verkligen inte att det är testo't som orsakar det.
Det är ganska normalt för vissa att få lite pungvärk, men om det gör ont på riktigt så bör du ringa 112, för det kan ju vara pungvred också. (Fast det gör riktigt, riktigt, riiktigt ont)

Jag får så relativt ofta. Värk som strålar upp mot ljumskarna/midjan, mår nästan illa. Oftast så svullnar ena testikeln upp också.
Citera
2014-12-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Förmodligen så är de lugnt, och jag tror verkligen inte att det är testo't som orsakar det.
Det är ganska normalt för vissa att få lite pungvärk, men om det gör ont på riktigt så bör du ringa 112, för det kan ju vara pungvred också. (Fast det gör riktigt, riktigt, riiktigt ont)

Jag får så relativt ofta. Värk som strålar upp mot ljumskarna/midjan, mår nästan illa. Oftast så svullnar ena testikeln upp också.
Men brukar inte pungen smärta på testo, det är väl en ganska vanlig bieffekt? Då pungen slutar att producera eget testo? Tack för svar
Citera
2014-12-16, 21:35
Medlem
[quote=ensamstark|51511878]
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123

Du kände inte av ironin i hans inlägg? Till proxy.
Jo men då var det ju skit tråkigt, inte så att man garva direkt
Citera
2014-12-16, 22:07
Medlem
HeadOfBoos avatar
[quote=proxy123|51512384]
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Jo men då var det ju skit tråkigt, inte så att man garva direkt

Men jösses, sluta skrämmas. Det gör bara ont i pungen om man håller på att bli permanent steril, annars är det lugnt.

Ja, jag bara skojar och ja, det är helt normalt. Pungen gillar inte att inte arbeta. Det går över.
Citera
2014-12-16, 22:13
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Kör HCG för dina kulor håller på att ge upp.
Citera
2014-12-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kör HCG för dina kulor håller på att ge upp.
klarar man sig inte utan hcg?
Citera
2014-12-16, 22:44
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
klarar man sig inte utan hcg?

Absolut men du kommer garanterat bli kvitt den ömmande känslan i kulorna som kan uppstå samt att det underlättar återhämtningen när du väl kliver av.
Citera
2014-12-16, 23:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag personligen vet inte så jäätte mycket inom AAS, jag vet mycket inom Medicin dock, men jag tvivlar starkt på att det är just Testot som orsakar din pungvärk. Ingen fara sålänge det inte gör helt stört ont så du nästan spyr o vill ba skrika. Då kan det vara pungvred.

Du behöver inge HCG för en testo E 250 kur..
Citera
2014-12-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag personligen vet inte så jäätte mycket inom AAS, jag vet mycket inom Medicin dock, men jag tvivlar starkt på att det är just Testot som orsakar din pungvärk. Ingen fara sålänge det inte gör helt stört ont så du nästan spyr o vill ba skrika. Då kan det vara pungvred.

Du behöver inge HCG för en testo E 250 kur..

Det där har du då rätt i iaf...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in