Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Nu är du igång igen med dina galna teorier om ditt och datt. Jag avråder alla läsare att ta denna användare på allvar.
Det är testot som är orsaken. Det kallas testikelartrofi något dumhuvudet ovan inte har den blekaste aning om vad det är. Det är inte alls ovanligt att det uppstår i början av kuren, men det är övergående.
/ Leif
Är du dum i huvudet eller? Jag skrev klart o tydligt att jag inte vet mycket om AAS, men jag vet mycket inom Medicin. Testikel atrofi är när testikeln krymper pga den inte producerar någon testo, o ömhet är inte det vanligaste symptomen. Det är som att säga om du har ont i bröstet så har du en hjärtinfarkt... Finns många fler TROLIGARE orsaken till smärta i bröstet, eller i detta fall, ömhet i pungen.
Citat:
Ursprungligen postat av
aKAY
Rättning: du vet ingenting om AAS eller ett korrekt bruk av sådant. Vad har vi sagt om att ge andra tips? Håll din galenskap till din kassa dagbok du kallar "kurrapport" för helvete.
/aKAY
Alltså din dumma fan till människa alltså, jävla offer du är. Jag skrev att hans smärta i pungen är mest troligtvis INTE orsakat av AAS, HAR JAG FEL ELLER DIN FITTA!?
Om jag inte vet något alls om AAS, hur kommer det sig att jag kurar för 2a gången, och som tidigare, så går det helt utmärkt? Säg mig det plz.
Korrekt bruk är för var och en, finns inte nån linje som är "Korrekt bruk" för AAS din ointelligenta fan
Dboll 40/50, 0,25mg Adex EoD, nolva som PCT. 2.000Kcal per dag och minst 150g protein per dag, carbsen kommer på köpet. Vad är fel? Att jag inte väger min vikt? Att jag inte har nått mitt genetiska max? Alla har olika syften till AAS bruk, fitta. O du, varför säger du hela tiden vad jga ska göra o inte göra? Tror du jag någonsin kommer lyda en fitta som dig elelr?