Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-12-16, 21:13
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImNiklas
Definitionen av rasism är väl att man generaliserar en viss etnisk folkgrupp? Då måste du ju förstå hur otroligt löjligt det låter när du påstår att en viss etnisk folkgrupp är rasister.

Jag påstod att många asiater, inte alla, framförallt japaner, är extremt rasistiska. Åk till Japan så får du se, jag har rest runt i Asien i olika omgångar och lika trevliga som dom är emot oss västerlänningar lika pissiga är dom mot folk med afrikanskt ursprung.
Citera
2014-12-19, 06:10
  #38
Medlem
SnobbenLs avatar
Kör så det ryker men ha alltid med dig i bakhuvet att negrer är kända för att hiv och ebola, även kallat neger-feber.

*Använd alltid kondom
*Skulle hon ha bröder eller andra manliga släktingar, kolla dem i ögonen och gör ett *klick-ljud* första gången ni ses. Det är deras sätt att säga "Jag är medveten om att detta är ditt revir, och jag kommer med goda avsikter. Jag ska knulla dig i röven"
*Ha alltid kniv eller annat ifall dom vänder mot dig.
*Berätta för dina vänner och familj att du åker dit. Bara så dom kan larma ifall något skulle hända.

Lycka till lovebird!
Citera
2014-12-19, 10:53
  #39
Avstängd
CHEMTRAILSSWEDENs avatar
Ja det hade väl bara varit att gå och fika om du ni gillade henne men du verkar ju styras av feghet så nej du skall nog inte gå på dejt med en somalisk tjej. En norska är nog så modig som du kommer våga bli typ.
Citera
2014-12-20, 18:49
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Tjena!

En tjej har tagit kontakt med mig och vill bjuda ut mig på en fika. Det kan dock finnas ett litet problem, hon och hennes familj är från Somalia. Jag är riktigt dålig när det kmr till religion och den biten, men kan det uppstå problem med hennes 5 bröder? Förväntar sig hennes familj att hon ska bli tillsammans med en "icke-vit" om ni förstår vad jag menar. Ingen i familjen är troende muslim, ingen kör på slöja eller går i moskén regelbundet.

Ha de!

Det spelar väl ingen roll varifrån hon kommer? Om hon har svenskt medborgarskap är hon svenska, så det så.
Citera
2014-12-23, 19:57
  #41
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swytte
Jag skulle faktiskt inte råda dig att söka upp hennes pappa och bror - kan bli awkward om de har anpassat sig efter det svenska samhället! Se istället om du kanske kan hämta henne och då passa på att hälsa och presentera dig, lite mer diskret
HAHA, så du menar att det skulle vara odiskret? Tjejen kan förmodligen förflytta sig mellan plats A och plats B på egen hand.

Annars håller jag med dig, TS borde sluta vara så fördomsfull och inte söka upp dem. Och egentligen borde hen tacka nej till fikan ändå, på grund av sina fördomar. Usch.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback