Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-16, 17:54
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Är det inte bättre att du letar upp en tråd med rubriken rasistiska fördomar i stället f.a. spamma ner den här tråden?

Varför? TS var ju rasistisk mot Asiater i samma tråd?
Citera
2014-12-16, 17:56
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Det där med vett och etikett sa jag med rätt mycket sarkasm. För att du nämnde 3 punkter som får dig att framstå som en outbildad byfåne som bor hemma hos morsan.

Fast du som nämner att Asiater är rasistiska och drar alla över samma kam? Kallar du inte det outbildat?

Dessutom har ju Dimak mer eller mindre berättat i denna tråden att de flesta somalier luktar illa genom fiskolja och rökelse. Se nedanför.

Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Haha nej, var det så roligt? kom ihåg hon är bara min KK , Om hon luktar illa? Nej hon har ingen sån där rökelse eller fiskolja för att klara av klimatet i Sverige eller vad det nu är som många somalier ta på sig idag. Kom ihåg hon är försvenskad!
Citera
2014-12-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Fast du som nämner att Asiater är rasistiska och drar alla över samma kam? Kallar du inte det outbildat?

Dessutom har ju Dimak mer eller mindre berättat i denna tråden att de flesta somalier luktar illa genom fiskolja och rökelse. Se nedanför.

Jag sa att många asiater är rasistiska, det är väl en jävla skillnad om man jämför med det du kom med? Det är ett välkänt fenomen att många från asien inte gillar svarta tex, dom är öppna med det när dom är på hemmaplan.
Citera
2014-12-16, 18:58
Bannlyst
Det finns somaliska flickor som inte bär burka/skynke överhuvudtaget. Jag har själv träffat på sådana men dom är verkligen ovanliga!
Citera
2014-12-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triativ
Det finns somaliska flickor som inte bär burka/skynke överhuvudtaget. Jag har själv träffat på sådana men dom är verkligen ovanliga!

Är man inte troende isf? Denna tjejen krökar och röker gräs som vilken 20 åring som helst, likaså flertalet av hennes bröder. Känns rätt tabu om man skulle vara muslim?
Citera
2014-12-16, 19:19
Bannlyst
Citat:
Är man inte troende isf? Denna tjejen krökar och röker gräs som vilken 20 åring som helst, likaså flertalet av hennes bröder. Känns rätt tabu om man skulle vara muslim?

Fråga henne,.
Citera
2014-12-16, 19:28
Medlem
MalachiYorks avatar
Självklart ska du träffa henne!

Vet ingenting om just henne och hennes familj. Men jag känner en del somalier/ invandrare vars föräldrar kom hit på 80-talet, många av dom gick det bra för och dom blev assimilerade i det svenska samhället.

Kör på!
Citera
2014-12-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triativ
Fråga henne,.

Ja jag ska, men innan jag tackar ja till dejten så tänkte jag bara kolla om det ens är värt att gå på den, vilket det verkar som.
Citera
2014-12-16, 20:17
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Jag sa att många asiater är rasistiska, det är väl en jävla skillnad om man jämför med det du kom med? Det är ett välkänt fenomen att många från asien inte gillar svarta tex, dom är öppna med det när dom är på hemmaplan.
Helt rätt, Japan bland de värsta...
Gå nu på din date, testar man inte vinner man aldrig...
men inget gräs!
Citera
2014-12-16, 20:25
Medlem
norrlandsguldares avatar
Oavsett vad många Flashbackrasister påstår så finns det faktiskt invandrare som har kommit till Sverige och lever ett svenskt liv precis som vilken Svensson som helst. Inte alla invandrare talar högt och våldtar sina systrar. Jag har vänner som är födda och uppvuxna i Sverige vars föräldrar invandrade för runt 30 år sedan, vänner som har vanliga jobb som ex. gymnasielärare och jurist. Det enda som skiljer dem från etniska svenskar är möjligtvis hudfärgen.

Självklart kan du dejta henne.
Citera
2014-12-16, 20:50
Medlem
Ubayd-Allahs avatar
Somaliska kvinnor är otroligt vackra, dem har längden, dragen, hudfärgen, och det där speciella "somalieleendet", så mitt tips; kör på!
Citera
2014-12-16, 20:52
Medlem
Citat:
Har du varit i Japan? Jag har varit där 2 ggr, dom pratar öppet sinsemellan att dom inte gillar färgade personer, dom kan gå fram o påpeka detta offentligt eller vägra serva en afrikan mat på en restaurang. Dom flesta asiater gillar enbart och umgås enbart med asiater, i Sthlm syns det extra tydligt.
Definitionen av rasism är väl att man generaliserar en viss etnisk folkgrupp? Då måste du ju förstå hur otroligt löjligt det låter när du påstår att en viss etnisk folkgrupp är rasister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in