Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-12-16, 13:37
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Förstår hur du känner, men förstår inte hur han kan gå bakom din rygg, det är ju fruns rygg han har gått bakom? Om han inte gifte sig med henne efter att ni träffades.

Poängen för TS är förstås att han ljugit för henne och framställt sig som singel. Även om det tekniskt sett inte är att gå bakom ryggen eftersom vilseledandet var med från början så torde det vara uppenbart vad TS menar.
Citera
2014-12-16, 14:12
  #14
Medlem
Du borde berätta för frugan, hon har rätt att veta vilken gris han är!
Citera
2014-12-16, 20:14
  #15
Medlem
Jag överväger starkt att berätta för frun, är dock inte helt säker på HUR det ska gå till. Men det löser sig... Tror tyvärr inte det gör någon skillnad då hon verkar rätt kär i honom... Men så fort jag har klurat ut något lovar jag att uppdatera er!
Citera
2014-12-17, 05:34
  #16
Medlem
Varför förutsätter alla att han är skriven på samma adress som sin fru?

Verkar svårt att ha ett förhållande vid sidan av och dölja att man är gift i så fall...
Citera
2014-12-17, 08:37
  #17
Medlem
TheElizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Varför förutsätter alla att han är skriven på samma adress som sin fru?

Verkar svårt att ha ett förhållande vid sidan av och dölja att man är gift i så fall...

Om han är litet korkad och kvinnan han dejtar litet naiv så går det utmärkt.

Det finns flera trådar på FB på temat "brukar du googla dina dejter/kolla upp dem" och förvånansvärt många svarar då att nej drt gör jag inte, jag är ingen stalker etc. Och tänker man så får man skylla sig själv om man sedan står där förvånad och lurad, eftersom dejten visade sig vara gift/sambo, heta nåt annat än h*n uppgivit, haft en annan ålder etc.
Citera
2014-12-18, 23:43
  #18
Medlem
Frun hans måste åxå få veta vilket praktarsel han är
Om dom nu inte har ett "öppet" förhållande
Citera
2014-12-19, 09:29
  #19
Medlem
Marakecas avatar
Att vara gift är inte ett statiskt läge, de kan ju lika gärna ligga i skilsmässa och att hon nu bor någon annanstans men fortfarande är skriven på hans adress, har du kollat det ts? Jag har varit i exakt den sitsen nämligen, och det tog fyra månader för mitt ex att bli reggad på en ny adress.
Citera
2015-01-01, 19:11
  #20
Medlem
Hur har det gått TS?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback