Det enda som återstår nu är ett liv på socialbidrag. Då tänkte jag ta livet av mig. Inom 2 - 3 månader är jag i så fall död om inget vänder. Vänder... Det är ett önsketänkande.
Är det rätt enligt er? För mig är det ett helt onödigt liv att bli bidragstagare. Sitta och bli hostad på i nåt soppkök, runkobjekt för vänsterkärringar, dyrbara år som går och leder längre in i desperation och hjälplöshet... Det måste väl vara bättre att ta livet av sig?
Det verkar vara mer jag slipper än jag går miste om. Vill gärna diskutera frågan medan tid är.
Är det rätt enligt er? Det måste väl vara bättre att ta livet av sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Jag har ingenting att bevisa för dig eller någon annan. Självmord begår man för sin egen skull, inte för andra. Dina provokationer är meningslösa.
Men snälla gubben, svarade ju bara på din fråga? hur är det provocerande, sen är det väl snarare Flashbacks största troll som är provocerande om någon.
Men snälla gubben, svarade ju bara på din fråga? hur är det provocerande, sen är det väl snarare Flashbacks största troll som är provocerande om någon.
Den där skiten "jag utmanar dig att göra det" får jag tillräckligt av från farsan. Om du svarade på frågan så var det ett bra svar. Ju äldre man blir, desto mindre tror man på mirakel.
Tack, har ringt och vi konstaderade just det jag tar upp här. Det finns ingenting annat jag kan göra än att söka socialbidrag. Inom 1 - 2 månader. Tänkte alltså ta livet av mig istället.
Varför måste du leva på socialbidrag? Sök ett jobb och jobba som alla andra, tjäna dina egna pengar och du slipper även fundera på att ta ditt liv och leva på andras skattepengar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!