• 1
  • 2
2014-12-09, 02:19
Medlem
Det enda som återstår nu är ett liv på socialbidrag. Då tänkte jag ta livet av mig. Inom 2 - 3 månader är jag i så fall död om inget vänder. Vänder... Det är ett önsketänkande.

Är det rätt enligt er? För mig är det ett helt onödigt liv att bli bidragstagare. Sitta och bli hostad på i nåt soppkök, runkobjekt för vänsterkärringar, dyrbara år som går och leder längre in i desperation och hjälplöshet... Det måste väl vara bättre att ta livet av sig?

Det verkar vara mer jag slipper än jag går miste om. Vill gärna diskutera frågan medan tid är.
Citera
2014-12-09, 02:38
Medlem
jagnickars avatar
Ta massa sms lån och dra till thailand istället ? eller nått annat land

why not lixom
Citera
2014-12-09, 02:39
Medlem
juhachis avatar
Ja, det är helt rätt enligt mig, du har helt rätt det är bara att ta tag i de och begå självmord.

Helt otroligt att troll med 3000 inlägg får existera här
Senast redigerad av juhachi 2014-12-09 kl. 02:41.
Citera
2014-12-09, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Ta massa sms lån och dra till thailand istället ? eller nått annat land

why not lixom

Har redan gjort detta.
Citera
2014-12-09, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juhachi
Ja, det är helt rätt enligt mig, du har helt rätt det är bara att ta tag i de och begå självmord.

Helt otroligt att troll med 3000 inlägg får existera här.

Jag har ingenting att bevisa för dig eller någon annan. Självmord begår man för sin egen skull, inte för andra. Dina provokationer är meningslösa.
Citera
2014-12-09, 02:47
Medlem
juhachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Är det rätt enligt er?
Det måste väl vara bättre att ta livet av sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Jag har ingenting att bevisa för dig eller någon annan. Självmord begår man för sin egen skull, inte för andra. Dina provokationer är meningslösa.

Men snälla gubben, svarade ju bara på din fråga? hur är det provocerande, sen är det väl snarare Flashbacks största troll som är provocerande om någon.
Citera
2014-12-09, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juhachi
Men snälla gubben, svarade ju bara på din fråga? hur är det provocerande, sen är det väl snarare Flashbacks största troll som är provocerande om någon.

Den där skiten "jag utmanar dig att göra det" får jag tillräckligt av från farsan. Om du svarade på frågan så var det ett bra svar. Ju äldre man blir, desto mindre tror man på mirakel.
Citera
2014-12-09, 02:54
Medlem
GanjahSmokes avatar
Glöm inte att du kan ringa 1177

https://www.hjalplinjen.se/default.htm
Citera
2014-12-09, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Glöm inte att du kan ringa 1177

https://www.hjalplinjen.se/default.htm

Tack, har ringt och vi konstaderade just det jag tar upp här. Det finns ingenting annat jag kan göra än att söka socialbidrag. Inom 1 - 2 månader. Tänkte alltså ta livet av mig istället.
Citera
2014-12-09, 03:06
Bannlyst
Far du ingen hjalp fran din Pappa?
Man kan ju inte kasta in handuken nar man har motgangar. My 2 cents.
Citera
2014-12-09, 03:08
Medlem
Varför måste du leva på socialbidrag? Sök ett jobb och jobba som alla andra, tjäna dina egna pengar och du slipper även fundera på att ta ditt liv och leva på andras skattepengar.
Citera
2014-12-09, 03:26
Medlem
Dr.Jesuss avatar
Kan Kungen leva på soc, kan nog du med klara det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in