Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-06, 04:36
  #1
Medlem
Bizmarcks avatar
Ja, rubriken sammanfattar ju egentligen hela frågeställningen. Men jag kan vara vänlig att förtydliga den ändå. Frågan riktar sig alltså till tjejer och består i huruvida en spermatömning upplevs i respektive hål, och framför allt skillnaden i denna känsla?
Citera
2014-12-06, 05:34
  #2
Avstängd
FacelessEntitys avatar
Fittan av vad jag har hört iaf. Men det är inte alltid det känns i fittan heller.
Citera
2014-12-06, 05:37
  #3
Medlem
Är du gift? Känner du någon tjej?
Citera
2014-12-06, 05:38
  #4
Medlem
Känns i fittan och röven, med pump, skönt att leverera också.
Citera
2014-12-06, 09:34
  #5
Medlem
hansolo86s avatar
Bara att göra en enkät och skicka ut. Trådrubriken gjorde min dag!
Citera
2014-12-06, 10:16
  #6
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, rubriken sammanfattar ju egentligen hela frågeställningen. Men jag kan vara vänlig att förtydliga den ändå. Frågan riktar sig alltså till tjejer och består i huruvida en spermatömning upplevs i respektive hål, och framför allt skillnaden i denna känsla?

Det känns mest i vaginan då man känner något varmt. Det känns i princip ingenting i analen när mannen sprutar. Ibland känner man något som pumpas in, men det är väldigt lite.
Citera
2014-12-06, 11:59
  #7
Medlem
LilithSkovdes avatar
Det beror också på hur kraftfullt sprut killen har och hur mycket han sprutar. Mitt ex sprutar jättemycket och dessutom väldigt kraftfullt, så jag kände alltid när han kom i mig, i både fittan och röven. Men jag tycker nog annars att det känns lite, lite mer i fittan, kanske... hmm... får fundera på detta lte nu tror jag! Hur som helst så är det jäkligt skönt att känna när killen kommer i en!
Citera
2014-12-06, 13:37
  #8
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det känns mest i vaginan då man känner något varmt. Det känns i princip ingenting i analen när mannen sprutar. Ibland känner man något som pumpas in, men det är väldigt lite.


Din fitta är alltså kall precis som jag trodde.
Citera
2014-12-13, 00:52
  #9
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, rubriken sammanfattar ju egentligen hela frågeställningen. Men jag kan vara vänlig att förtydliga den ändå. Frågan riktar sig alltså till tjejer och består i huruvida en spermatömning upplevs i respektive hål, och framför allt skillnaden i denna känsla?

Det känns ingenting med själva sprutet. Det är bara efterryckningarna(eller vad ska man säga haha) som känns.
Citera
2014-12-13, 01:01
  #10
Medlem
skoltjejs avatar
I rumpan
Citera
2014-12-15, 15:53
  #11
Medlem
SDflickans avatar
Det känns ingenting alls för mig iallafall. Märker bara att killen kommer på att han rör sig eller låter annorlunda. Om inte det förekommer känns det inte förrän han drar ut den och såsen rinner ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback