Citat:
Ursprungligen postat av
mullig-negress
En kompis till mig var med och dubbelmackade little jinder på en kokainstinn efterfest i Camden för inte så länge sedan.
Har även hört att hon bjuder ut sin fitta till alla som vill på Stockholms hipsterscen.
Vart har du hört det? Har inte hon pojkvän?
Såg inte hennes medverkan i breaking news, men vad som sagt här verkar hon ha varit rätt gapig och dryg. Jag har svårt för sådana typer, tjejer som killar. Som ska ta plats och måste synas och höras all the time.
Lite som de som gör 20 facebook updates om dagen eller de som gång på gång måste poängtera hur mycket de älskar sin partner. Flera gånger i veckan skriver de samma meningslösa dravel om att han är klippan i deras liv och bla bla. Om ett halvår är det slut och sen går det ett tag tills nästa partner och då är han klippan i deras liv. Ja jag talar om bekräftelsemänniskor, som söker beundran av andra människor. De bästa de vet är att folk ska gilla deras fina inlägg om hur mycket de älskar sin kille/tjej. Känns som att det är lite av samma skrot och kon där gällande personer.
Jag skulle knappast tro att det blivit sådant "tumult" inom media angående hennes agerande i programmet enbart på grund av att hon är tjej utan av den anledningen att hon betedde sig illa. Även jag som tjej kan tycka det blir lite tröttsamt att så fort nån tjej/kvinna får klagomål så är det enbart på grund av könet. Hade det varit en kille hade han hyllats. Nä det tror jag inte. Beter jag mig illa på krogen och låt oss säga visat brösten och blir utslängd är det jag betett mig illa och inget annat. Könet är ju helt irrelevant i ämnet precis som i detta fall.