2015-05-21, 14:29
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Människan är full efter två shot tequila med Filip & Fredrik och tjatar som en riktig kärring. Shit vilken ointressant människa!
Nja, vinet hade nog satt sina spår redan innan hennes entré. Hon sade i tv-soffan hos Filip och Fredrik att hon hade druckit vin innan programmet.

Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Josefin är 27 år gammal. Bit i den ni när ni läser hennes Facebook-meddelande.
Citera
2015-05-21, 15:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Såg förvisso inte på Breaking News igår, men Jinder kommenterar (draget från Zara Larsson-tråden):

27?

Jag trodde hon var bara 17-20 år som hon betedde sig

Vad vet vi mer om människan? Någon sa att hon var Åsa Jinders dotter, vem är pappan då?
Har hon något yrke? Har hon jobbat med något tidigare?
Citera
2015-05-21, 16:56
Medlem
Jag vet att hon är på Frej Larssons skivbolag. Skvaller?
Citera
2015-05-21, 18:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
27?

Jag trodde hon var bara 17-20 år som hon betedde sig

Vad vet vi mer om människan? Någon sa att hon var Åsa Jinders dotter, vem är pappan då?
Har hon något yrke? Har hon jobbat med något tidigare?
Googlade det precis då jag ser "Krunegård och Jinder på turné", hade gissat på 21 kanske. Kallar Krune för gubbe då han är "typ 35".

Nåja, ADHD på henne och hyfsat utvecklat alkoholmissbruk - ser ut att ha en släng av FAS.

Edit: Men verkar vara BRA mycket roligare än Krune
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2015-05-21 kl. 18:23.
Citera
2015-05-21, 21:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Extremt rolig o frigjord ung tjej som vågade ta plats, applåder för den wt slynan. Dessutom rökade live, kudos för den, på tiden rökare får ta plats.
Citera
2015-05-21, 21:23
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallzxcore
Jag vet att hon är på Frej Larssons skivbolag. Skvaller?

Bott i Liverpool efter lite googling. Gått på Liverpool Institute for Performing Arts som ägs av Paul McCartney.

Förmodligen blev det mest festande.
Citera
2015-05-21, 22:22
Medlem
Ringarnas avatar
Citat:
Såg förvisso inte på Breaking News igår, men Jinder kommenterar (draget från Zara Larsson-tråden):

"Citat:
Fått mkt hat ang min medverkan i Breaking News igår. Vet inte vad jag ska säga om att jag e ett "white trash luder som borde hålla käften" osv. Men det är väl priset man får betala för att va med i kanal5program och tramsa om man inte e kille. Hade förstått den oväntat massiva kritiken om jag va full i aktuellt och pratade om ngt viktigt. Jag åt prinsesstårtewrap och drack tequila med två män som gjort karriär på att vara sig själva. Folk är sverigedemokrater och har varken humor eller självdistans."

Man blir inte ens förvånad längre. Människor som Jinder går genom livet fullt övertygade om att motgångar kan skyllas på vita, heterosexuella män. Nej, Jinder, det är inte Sverigedemokraternas fel att du får skit; du var bara jävligt oskön igår. Att göra karriär på att "vara sig själv" förutsätter att man inte är just oskön.
Citera
2015-05-21, 22:25
Bannlyst
En kompis till mig var med och dubbelmackade little jinder på en kokainstinn efterfest i Camden för inte så länge sedan.

Har även hört att hon bjuder ut sin fitta till alla som vill på Stockholms hipsterscen.
Citera
2015-05-21, 23:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullig-negress
En kompis till mig var med och dubbelmackade little jinder på en kokainstinn efterfest i Camden för inte så länge sedan.

Har även hört att hon bjuder ut sin fitta till alla som vill på Stockholms hipsterscen.

Vart har du hört det? Har inte hon pojkvän?

Såg inte hennes medverkan i breaking news, men vad som sagt här verkar hon ha varit rätt gapig och dryg. Jag har svårt för sådana typer, tjejer som killar. Som ska ta plats och måste synas och höras all the time.

Lite som de som gör 20 facebook updates om dagen eller de som gång på gång måste poängtera hur mycket de älskar sin partner. Flera gånger i veckan skriver de samma meningslösa dravel om att han är klippan i deras liv och bla bla. Om ett halvår är det slut och sen går det ett tag tills nästa partner och då är han klippan i deras liv. Ja jag talar om bekräftelsemänniskor, som söker beundran av andra människor. De bästa de vet är att folk ska gilla deras fina inlägg om hur mycket de älskar sin kille/tjej. Känns som att det är lite av samma skrot och kon där gällande personer.

Jag skulle knappast tro att det blivit sådant "tumult" inom media angående hennes agerande i programmet enbart på grund av att hon är tjej utan av den anledningen att hon betedde sig illa. Även jag som tjej kan tycka det blir lite tröttsamt att så fort nån tjej/kvinna får klagomål så är det enbart på grund av könet. Hade det varit en kille hade han hyllats. Nä det tror jag inte. Beter jag mig illa på krogen och låt oss säga visat brösten och blir utslängd är det jag betett mig illa och inget annat. Könet är ju helt irrelevant i ämnet precis som i detta fall.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2015-05-22 kl. 00:07.
Citera
2015-05-22, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vart har du hört det? Har inte hon pojkvän?

Såg inte hennes medverkan i breaking news, men vad som sagt här verkar hon ha varit rätt gapig och dryg. Jag har svårt för sådana typer, tjejer som killar. Som ska ta plats och måste synas och höras all the time.

Lite som de som gör 20 facebook updates om dagen eller de som gång på gång måste poängtera hur mycket de älskar sin partner. Flera gånger i veckan skriver de samma meningslösa dravel om att han är klippan i deras liv och bla bla. Om ett halvår är det slut och sen går det ett tag tills nästa partner och då är han klippan i deras liv. Ja jag talar om bekräftelsemänniskor, som söker beundran av andra människor. De bästa de vet är att folk ska gilla deras fina inlägg om hur mycket de älskar sin kille/tjej. Känns som att det är lite av samma skrot och kon där gällande personer.

Jag skulle knappast tro att det blivit sådant "tumult" inom media angående hennes agerande i programmet enbart på grund av att hon är tjej utan av den anledningen att hon betedde sig illa. Även jag som tjej kan tycka det blir lite tröttsamt att så fort nån tjej/kvinna får klagomål så är det enbart på grund av könet. Hade det varit en kille hade han hyllats. Nä det tror jag inte. Beter jag mig illa på krogen och låt oss säga visat brösten och blir utslängd är det jag betett mig illa och inget annat. Könet är ju helt irrelevant i ämnet precis som i detta fall.

Att en person har en partner behöver inte betyda att denne vägrar bjuda ut sitt sköte till främlingar? Har minst två vänner som har satt på henne under det senaste året, har även hört att hon har en förkärlek till gruppsex givetvis är hon alltid center "off attention" i dessa sexuella grupplekar. Hon är helt enkelt polygam och gillar att bli såsad i fittan av flera män i följd.
Citera
2015-05-22, 17:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Är just igång med att se hennes medverkan. Vet inte hur mycket näthat hon fått men att bli bjuden på sprit sådär och vara med i direktsändning är förmodligen något rätt svårt för de flesta. Ganska lätt att det spårar ur då. Förutom då för Filip och Fredrik som gjort till en grej och förmodligen är rätt vana. Även om det förmodligen ligger en viss sanning att det är mindre ok för en tjej att vara onykter så där. Det där om Sverigedemokrater var ju dock extremt löjligt.
Senast redigerad av Zaedrews 2015-05-22 kl. 17:11.
Citera
2015-05-22, 18:13
Medlem
Aigiss avatar
"Folk är Sverigedemokrater", heh. Fan vilket roligt uttryck egentligen. Behöver man inte längre förklara att SD är dumma rasister osv, räcker det att bara skriva ps SD på slutet? Finns det "jag hatar SD"-emojis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in