2015-05-22, 18:20
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nåja, ADHD på henne och hyfsat utvecklat alkoholmissbruk - ser ut att ha en släng av FAS.
Nu får man inte FAS av sitt eget alkoholmissbruk, men ja, ADHD har hon definitivt... Någon grav variant.
Citera
2015-05-22, 18:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
"Folk är Sverigedemokrater", heh. Fan vilket roligt uttryck egentligen. Behöver man inte längre förklara att SD är dumma rasister osv, räcker det att bara skriva ps SD på slutet? Finns det "jag hatar SD"-emojis?

Jo det är väl det som är syftet antar jag. Att göra det till en rolig grej. Men nu när 1/5 är just det och det bara blir fler och fler så skjuter man sig själv i foten om man tar till sådana idiotuttryck. Man öppnar upp för mer hat och man är inte så oskyldig längre då man faktiskt trackar snart ett par miljoner svenskar.
Citera
2015-05-22, 18:25
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
"Folk är Sverigedemokrater", heh. Fan vilket roligt uttryck egentligen. Behöver man inte längre förklara att SD är dumma rasister osv, räcker det att bara skriva ps SD på slutet? Finns det "jag hatar SD"-emojis?
⚑⚧⚣🐙 Nä... men det dyker nog upp snart.
Citera
2015-05-22, 18:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle vara intressant att veta vilket hemligt register hon har att gå efter för att se vem som är SD eller inte. Men antar att det är samma vanföreställning som att det är mest män som näthatar när det faktiskt när man ser till domar och dylikt är minst lika många kvinnor.
Citera
2015-05-22, 18:41
Medlem
PiusXIIIs avatar
Å andra sidan måste man va rätt gapig om man ska få en syl i vädret i Piff och Puffs program.
Citera
2015-05-22, 18:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Sett klart och inte var det så jävla farligt. Visst full som en kråka. Men det var F och F också. Om inte något annat så har hon åtminstone gjort sig ett namn. Visste vem Åsa Jinder var men hade ingen aning om hennes dotter.
Citera
2015-05-22, 19:17
Medlem
GastonLeMans avatar
Hon känns lite som en Sann*a Br*åding kopia.
Kommer nog till insikt snart😉.
Citera
2015-05-22, 19:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Hon känns lite som en Sann*a Br*åding kopia.
Kommer nog till insikt snart😉.

Om vad? Att hon älskar negerkuk och knark?
Citera
2015-05-22, 20:00
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Hon tar upp SD slumpmässigt för att väcka uppmärksamhet i media och på Flashback. Förhoppningsvis leder det till näthat. Något vi fått lära oss från media. Näthat betyder att Aftonbladet ringer upp och skriver en tårfylld artikel under nöje. Hon visar samtidigt att hon tar avstånd från SD vilket kan leda till uppdrag på tv såsom Lets Dance och Fångarna på Fortet.

Lite lustigt dock. SD dyker upp helt random. Gick in på hennes fansida på Facebook. En bild från någon spelning. Under står det hatar SD Söt och naivt. "Igår var jag ute och festade. Hata SD. Sen möte jag upp Kalle. Hata SD". Vänstern är en sekt.
Citera
2015-05-22, 20:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Hon tar upp SD slumpmässigt för att väcka uppmärksamhet i media och på Flashback. Förhoppningsvis leder det till näthat. Något vi fått lära oss från media. Näthat betyder att Aftonbladet ringer upp och skriver en tårfylld artikel under nöje. Hon visar samtidigt att hon tar avstånd från SD vilket kan leda till uppdrag på tv såsom Lets Dance och Fångarna på Fortet.

Lite lustigt dock. SD dyker upp helt random. Gick in på hennes fansida på Facebook. En bild från någon spelning. Under står det hatar SD Söt och naivt. "Igår var jag ute och festade. Hata SD. Sen möte jag upp Kalle. Hata SD". Vänstern är en sekt.

Jo men det är liksom det som det handlar om att göra det till grej. Jävla skit skar mig på en glasbit! Jävla SD!. Jävla skit fick restskatt, jävla SD! osv. Nu har dock SD gått över gränsen (för många som är det) så detta blir inte så kul längre.
Citera
2015-05-22, 20:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Hon verkar lite ha missat detta. Vilket möjligen är förklarligt med att hon som vuxen kvinna på 27 beter sig som en fjortis. Då är det lätt hänt att man missar vad som är inne och vad som inte är det bland dagens kids. Jag hört att just SD är extremt inne numera...
Citera
2015-05-23, 08:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hehehe Zaedrews är lika mycket på lyset som Josefine

Nåväl men visst har hon rätt i att när en kändistjej är full i tv är det mer skandalöst och pinsamt än om en kille är det men tramset om SD hit och dit är bara löjligt.

Här har vi samma fenomen som Zara Larsson, pratar mer än sjunger vilket gör att ingen av dem blir kända för musiken utan för att de låtsas vara rebeller och tror att de gör saker som aldrig gjorts förut.
Mer sång och mindre prat mina damer så ni får igång era musikkarriärer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in