2019-10-03, 17:27
Medlem
Har kört en vecka nu på det här ght 2.4iu morgon och em/ kväll , kan inte säga att jag märkt någon effekt på något vis varken positivt eller negativt, visst jag har varit trött men har också jobbat och tränat hårt så svårt att veta vilket den extrema tröttheten berott på. Ej haft något syndrom med händerna eller så. Acnen tycker jag har blivit en hel del bättre men så snabbt bör inte gh funka på det?

Funderar nu på om jag ska fortsätta att peta detta eller att gå över till Fulmen pharmas gh då de även kan visa labbtest på deras prylar samt goda recensioner.
Citera
2019-10-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rip05
Har kört en vecka nu på det här ght 2.4iu morgon och em/ kväll , kan inte säga att jag märkt någon effekt på något vis varken positivt eller negativt, visst jag har varit trött men har också jobbat och tränat hårt så svårt att veta vilket den extrema tröttheten berott på. Ej haft något syndrom med händerna eller så. Acnen tycker jag har blivit en hel del bättre men så snabbt bör inte gh funka på det?

Funderar nu på om jag ska fortsätta att peta detta eller att gå över till Fulmen pharmas gh då de även kan visa labbtest på deras prylar samt goda recensioner.

Om du vill kan du testa att sätta 10iu och se om du får några biverkningar...

Personligen märker jag av djupare sömn, blodsockerfall/trötthet och karpaltunnelsyndrom redan första veckan på tillväxt.

Själv skulle jag testat Fulmen istället men kanske ändå satt 10iu av Norditropinet och utvärderat därefter...
Citera
2019-10-03, 19:58
Medlem
Ok kan sätta 10 iu i helgen så drar jag ändå hem ifrån phulmen för det verkar verkligen ok alla skriver bra om det och de har lab test på grejerna, men tror du de räcker med att sätta 10 iu bara? Jag blir inte sjuk som fan dårå? Haha
Citera
2019-10-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rip05
Ok kan sätta 10 iu i helgen så drar jag ändå hem ifrån phulmen för det verkar verkligen ok alla skriver bra om det och de har lab test på grejerna, men tror du de räcker med att sätta 10 iu bara? Jag blir inte sjuk som fan dårå? Haha

Beror ju helt på vad det är i vialen

Jag har satt 10iu av parallellimporterat Genotropin som jag trodde var fake och fick rejäla domningar i armar och ben, tryckande huvudvärk och kraftigt blodsockerfall. Det gick över under dagen.

Mest sannolikt när det är förfalskat är att det är helt verkningslöst eller HCG.
Citera
2019-10-21, 11:12
Medlem
danne_00s avatar
Är det någon som vet hur man får bort luftbubblorna ifrån pennan?
Citera
2019-10-21, 11:15
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne_00
Är det någon som vet hur man får bort luftbubblorna ifrån pennan?

De få som är kvar är ofarliga
Citera
2019-10-26, 17:44
Medlem
Hur är era erfarenheter när det gäller Novonordisk Norditropin Simplexxx? Tidigare kört Pfizer men de är ju så jävla dyra, 2 lax per penna, Norditropin kommer jag undan med drygt hälften. Är verkningsgraden på preppet samma? Köpte 180 iu för att testa och se.
Citera
2019-10-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Hur är era erfarenheter när det gäller Novonordisk Norditropin Simplexxx? Tidigare kört Pfizer men de är ju så jävla dyra, 2 lax per penna, Norditropin kommer jag undan med drygt hälften. Är verkningsgraden på preppet samma? Köpte 180 iu för att testa och se.

Min erfarenhet är att det inte går att få tag på äkta Norditropin SimpleXx utom direkt från apotek. Det görs så otroligt mycket förfalskningar på dessa och jag vågar nästan lova att dina är piratkopior också. Tyvärr.
Citera
2019-10-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati

Ställ dig frågan varför de är hälften så dyra när de innehåller samma sak.
Citera
2019-10-28, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longliveMEE
Ställ dig frågan varför de är hälften så dyra när de innehåller samma sak.

Precis. 55kr per iu är dessutom ett ganska standard, om inte bra, pris för Genotropin (2000kr per penna som han nämnde).

Fabrikat spelar ingen som helst roll på HGH, det enda som spelar roll är om ampullen faktiskt innehåller substansen Somatropin eller inte. Står fast vid vad jag skrev ovan, Norditropin SimpleXx är förfalskat i oändlighet - främst pga att den äkta varan i deras fall redan är utblandad när man får den, till skillnad från Genotropin, Humatrope, Omnitropin osv... Detta innebär att har du lyckats tillverka en trovärdig kopia på förpackning och ampull så kan du fylla ampullerna med bakteriostatiskt vatten eller vad du vill, jämfört med de övriga där du åtminstone behöver ha ett frystorkat pulver som ser ut och beter sig som Somatropin när det blandas ut.

Summan av det hela är: Köp aldrig Norditropin om du inte själv är med när det hämtas ut på Apotek. Just NovoNordisks produkter är extremt sällsynta att få ut i Sverige, det är uteslutande Pfizer Genotropin som förskrivs här och Norditropin el. andra fabrikat fås ut om Geno är slut hos leverantör eller liknande...
Citera
2019-11-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Om du vill kan du testa att sätta 10iu och se om du får några biverkningar...

Personligen märker jag av djupare sömn, blodsockerfall/trötthet och karpaltunnelsyndrom redan första veckan på tillväxt.

Själv skulle jag testat Fulmen istället men kanske ändå satt 10iu av Norditropinet och utvärderat därefter...

Har testat fulmen nu men vet inte vad jag ska tro då jag fick 98 i igf-1 på blodprov 30-40 minuter efter 3.3 IE efter att ha legat på den dosen i fem dagar.
Körde samma upplägg av annat ug-hg med 248 så något verkar ett blodprov visa.
Tycker det är en djungel och 9 av 10 gånger har jag fått tillsynes värdelösa hgh medans det känns som rätt ämne och hyfsat dosering 99 gånger av 100 när jag handlat aas...
Har jag fel och säger igf-1 för lite om kvalitén på hgh?
Citera
2019-11-21, 22:17
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Har testat fulmen nu men vet inte vad jag ska tro då jag fick 98 i igf-1 på blodprov 30-40 minuter efter 3.3 IE efter att ha legat på den dosen i fem dagar.
Körde samma upplägg av annat ug-hg med 248 så något verkar ett blodprov visa.
Tycker det är en djungel och 9 av 10 gånger har jag fått tillsynes värdelösa hgh medans det känns som rätt ämne och hyfsat dosering 99 gånger av 100 när jag handlat aas...
Har jag fel och säger igf-1 för lite om kvalitén på hgh?

HgH är inte riktigt min grej så det jag skriver får du ta med en nypa salt.

Vad jag läst så är test av igf-1 inte att jämställa med ett test av äktheten på HgH eftersom flera faktorer än HgH har påtaglig inverkan på nivån av igf-1.

Rent generellt skulle jag tro att HgH förfalskas i en massiv omfattning just för att det är så svårt att avgöra äktheten, i synnerhet för de som är oerfarna, och mot bakgrund av den smått vansinniga prisnivån. Fulmen har ju fått bra reviews av flera kända profiler men med tanke på hur detsamma gällt andra märken så skulle det ju inte förvåna mig om det är bunk. Men det vore ju bra för branschen om det höll kvalitet.

Hur har det känts i övrigt? Några andra kända effekter du märkt av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in