Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-28, 09:25
  #4069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponk200
jag höll upp några månader men misslyckades sen. nu tar jag nya tag i den nya tråden. jag är uppe i 30 dagar nu och det går ganska bra

Märkt av några positiva effekter ännu?
2015-12-30, 17:18
  #4070
Medlem
Gosifs avatar
Hur går det för er kungar som är kvar?
2015-12-31, 00:28
  #4071
Medlem
Det går bra! jag är alltså 24 timmar kvar till att bli officiellt runkmunk!
2015-12-31, 16:00
  #4072
Medlem
Årskrönika Runkmunk 2015. (Varning för WoT)

Sitter här på den sista dagen på året och ska författa ner min historia, min resa och mina tankar.

Började hela denna grejen som en kille som onanerade 1-3x/vecka i snitt kanske. Ibland mer, ibland mindre. Hade 2 månaders uppehåll en gång tex, inte vidare tanke på det. Nu skulle det iaf bli slut på det helt, varför? För att se om det fanns positiva effekter, för att det tar tid, för att vilja visa att jag kan. Innan så har jag väl alltid velat ha sex, men kanske inte kämpat fullt ut för det, nu skulle allt sättas på prov. Min styrka, min hållbarhet och kanske till och med mitt "game".

I december 2014 så hade jag väl runkat några gånger, men tänkte när jag anmälde mig att jag skulle försöka hålla mig fram till slutet för att sedan dra en sista runk. Anmälde mig den 8e december, och 27e så skulle jag onanera. Dock hände det något, jag blev bootycallad och vips, hade sex istället. Muchos niceos tänker vissa, men jag? Jag minns alltså inte sista gången jag drog i den lille........ Men jag vet att det idag den 31e december 2015 är mer än ett år sedan(!). Och här kommer några tankar om resan:

I början så ökade sexlusten i den mån att jag blev kåt oftare/mer kåt. Ville ha mer sex, och det var värt att kämpa för det. Dess värre så hade jag KK som försökte kåta upp mig ofta, via snap/telefon/we, och det blev så pass jobbigt tillslut att jag hade svårt att sova, och fick flera gånger hälla kallt vatten över mig för att försöka lugna ner mig. Men lyckades, satte stop för allt "ofrivilligt naket" och så fortsatte jag. En flatline kom någonstans i februari/mars och jag ville inte ens ha sex, om det kom serverat så tackade jag ja, men jag kämpade inte. Sen slog det om igen och hållit i sig sen dess.

I mitten av året, juni~ så var det väl som jobbigast, fick inte ligga alls mycket och så. Men en polare bodde hemma hos mig stora delar av sommaren så det funkade! Tack tack för den "räddningen" haha. Inga sjuka historier har fötts av detta, men ur askan har det fötts massa positiva saker som kan kallas för en drake om man vill.

Positiva effekter: Mer kåt oftare, hårdare driv till sex och mer utstrålning/självförtroende, skulle vilja påstå att jag varit hårdare under sex också kanske, inget 100% där dock. Kommer fortfarande lika snabbt, kanske snabbare, men bra mycket skönare med sex nu!

Negativa effekter: I början ovant att inte runka, och outhärdligt stundtals när man var kåt. Men inte så mycket mer än det.

Jag har haft turen att i snitt kanske fått ha sex 1 gång varannan vecka, och det har varit mer än tillräckligt! Jag har lyckats och är nöjd. (Förutsatt att jag inte runkar inom 8 timmar.)

Kommer fortsätta nästa år också, dock inte alls samma vilja längre, men ska försöka. Framförallt för att jag känner "varför skulle jag runka?" just nu, och det mina vänner, det är väldigt skönt!

Frågor kan pmas eller kommenteras, över och ut. -Liquid.
2015-12-31, 20:04
  #4073
Medlem
Pepsi901s avatar
Bra jobbat Låter trots allt som att det har varit värt besväret
2015-12-31, 22:32
  #4074
Medlem
Bäst är ändå att köra taktiken jag kör tycker jag. Att endast tömma på helger vare sig det är via runk eller sex kvittar. Om du håller dig sön-fre kväll så kommer du vara kåt som en jävel på fredag och jag märker positiva effekter under veckodagarna som mer energi och "bättre självförtroende" man känner sig manligare på något sett. Sen är det väl så att testonivåerna på en man peakar efter ungefär en vecka utan sex så jag tycker det passar perfekt så. Man blir även mer motiverad att gå ut och fixa ligg på fredag och lördag om man skippar runket helt under veckodagar. Märker att jag går fram till tjejer och snackar oftare vilket jag sket i när jag runkade varje jävla dag. Att avstå helt har knappast några positiva effekter om man inte har flickvän/kk då kroppen efter ett par veckor vänjer sig och då går du istället runt UTAN sexlust vilket inte är målet eller?

Runkar nu max någon gång per månad och det blir på en lördag om jag inte lyckas dra hem något ligg under hela helgen. Sen kör jag igång utan runk igen på söndag.
2015-12-31, 22:39
  #4075
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rus.av.Snus
Jag är på

Du får anmäla dig i 2016-tråden
2016-01-01, 21:11
  #4076
Medlem
Mästaren runkmunk 2015.

Jag är idag 1 jan 2016 officiellt mästaren av tråden inte runka 2015.

Jag har inte runkat eller haft sex på ett helt år, så j-vla duktig jag har varit ,vilken disciplin jag utövat
som jag nu kommer att använda på andra områden i livet.

Vad har jag då fått ut av det här ?
Har faktiskt inte märkt några jättestora skillnader, men det jag märkt är
att jag blivit lite mera framåt när jag har haft kontakt med kvinnor ( är en ganska blyg person )lite modigare o liksom lite mera kraftfullare/ manligare på något sätt, är svårt att beskriva.

Gott nytt år allihop
Trumptrumpet
2016-01-01, 21:13
  #4077
Medlem
Pepsi901s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumptrumpet
Mästaren runkmunk 2015.

Jag är idag 1 jan 2016 officiellt mästaren av tråden inte runka 2015.

Jag har inte runkat eller haft sex på ett helt år, så j-vla duktig jag har varit ,vilken disciplin jag utövat
som jag nu kommer att använda på andra områden i livet.

Vad har jag då fått ut av det här ?
Har faktiskt inte märkt några jättestora skillnader, men det jag märkt är
att jag blivit lite mera framåt när jag har haft kontakt med kvinnor ( är en ganska blyg person )lite modigare o liksom lite mera kraftfullare/ manligare på något sätt, är svårt att beskriva.

Gott nytt år allihop
Trumptrumpet

Grattis! Var det värt det?
2016-01-01, 21:19
  #4078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi901
Grattis! Var det värt det?

Yesss det var absolut värt det.
Man lär sig en del om sig själv o tränar sin viljestyrka o disciplin.
Att kunna kontrollera en sådan stark drift som det sexuella.

Lycka till i 2016 tråden
2016-01-02, 03:21
  #4079
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumptrumpet
Mästaren runkmunk 2015.

Jag är idag 1 jan 2016 officiellt mästaren av tråden inte runka 2015.

Jag har inte runkat eller haft sex på ett helt år, så j-vla duktig jag har varit ,vilken disciplin jag utövat
som jag nu kommer att använda på andra områden i livet.

Vad har jag då fått ut av det här ?
Har faktiskt inte märkt några jättestora skillnader, men det jag märkt är
att jag blivit lite mera framåt när jag har haft kontakt med kvinnor ( är en ganska blyg person )lite modigare o liksom lite mera kraftfullare/ manligare på något sätt, är svårt att beskriva.

Gott nytt år allihop
Trumptrumpet

Gratulerar till mästar-titeln över att klara hela 2015 utan runk! Men är du ensam mästare eller klarade Liiiquid också hela året? Jag fick intrycket ovan att han klarat sig genom 2015 och i sådant fall hamnar ni väl på delad förstaplats.

Har ni stämt av via PM till VC? Jag vet att hon inte skrivit i tråden på väldigt länge men hon kanske gör en sista insats och förkunnar segraren detta året? En liten lista åtminstone över dom som höll sig helt året ut.
2016-01-02, 09:36
  #4080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Gratulerar till mästar-titeln över att klara hela 2015 utan runk! Men är du ensam mästare eller klarade Liiiquid också hela året? Jag fick intrycket ovan att han klarat sig genom 2015 och i sådant fall hamnar ni väl på delad förstaplats.

Har ni stämt av via PM till VC? Jag vet att hon inte skrivit i tråden på väldigt länge men hon kanske gör en sista insats och förkunnar segraren detta året? En liten lista åtminstone över dom som höll sig helt året ut.

Ja det stämmer att Liiiquid också klarade hela året utan att runka, men Liiiiquid har fått ligga regelbundet så han har haft det lite lättare än mig.

Jag har varken haft sex eller runkat, vilket anser jag gör mig till den riktige mästaren

Har i slutet av varje månad skickat PM till VC, men hon har tyvärr sedan länge struntat i sin egen tråd Kan var något för årets ts att tänka på att följa tråden året ut, blir mycket roligare så o blir mer en utmaning / tävling.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback