Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-02, 09:48
  #4081
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumptrumpet
Ja det stämmer att Liiiquid också klarade hela året utan att runka, men Liiiiquid har fått ligga regelbundet så han har haft det lite lättare än mig.

Jag har varken haft sex eller runkat, vilket anser jag gör mig till den riktige mästaren

Har i slutet av varje månad skickat PM till VC, men hon har tyvärr sedan länge struntat i sin egen tråd Kan var något för årets ts att tänka på att följa tråden året ut, blir mycket roligare så o blir mer en utmaning / tävling.

Hon blev tjurig på sig själv varje gång hon inte kunde låta bli sin snippa.
2016-01-02, 17:06
  #4082
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumptrumpet
Ja det stämmer att Liiiquid också klarade hela året utan att runka, men Liiiiquid har fått ligga regelbundet så han har haft det lite lättare än mig.

Jag har varken haft sex eller runkat, vilket anser jag gör mig till den riktige mästaren

Har i slutet av varje månad skickat PM till VC, men hon har tyvärr sedan länge struntat i sin egen tråd Kan var något för årets ts att tänka på att följa tråden året ut, blir mycket roligare så o blir mer en utmaning / tävling.
Ok, då förstår jag hur du tänker, att du har klarat hela förra året utan vare sig runk eller sex. Det är imponerande och man får nog anse att du är den riktiga mästaren!

Ja, det är såklart bäst om den som är TS också fullföljer uppdraget. VC skrev sitt sista inlägg i tråden den 6 september och det är nästan 4 månader sedan:

Citat:
Ursprungligen postat av VaticanCameos
...
Jag kommer för övrigt fortsätta hålla koll resten av året (eller tills någon har fallit), men from nästa år får nån annan hålla koll på detta årliga projekt!

Hon skrev att hon skulle hålla koll året ut men det blev inte så. Nu kanske hon åtminstone kan göra ett litet avslut och såsom varande TS presentera den slutgiltiga listan för 2015 ...
2016-01-03, 02:04
  #4083
Medlem
Jag anser mig likvärdig mästare. Oavsett att jag fått ligga mer än någon annan "mästare". Man gör detta för sin egna skull, därför är alla som klarar det en vinnare.

Ni andra, ni är dock förlorare. Kasst.
2016-01-04, 07:04
  #4084
Medlem
vanligvaniljs avatar
Igår var det riktigt nära att falla tillbaka, kunde verkligen inte somna så en runk hade hjälpt men tänkte, nu står jag med på denna listan och detta ska fan hålla minst 30 dagar iallafall.
2016-01-04, 10:31
  #4085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Du får anmäla dig i 2016-tråden

Han hade rus av snus så gick inte så bra, rus av snus kan vara ganska kraftigt

Citat:
Ursprungligen postat av trumptrumpet
Mästaren runkmunk 2015.

Jag är idag 1 jan 2016 officiellt mästaren av tråden inte runka 2015.

Jag har inte runkat eller haft sex på ett helt år, så j-vla duktig jag har varit ,vilken disciplin jag utövat
som jag nu kommer att använda på andra områden i livet.

Vad har jag då fått ut av det här ?
Har faktiskt inte märkt några jättestora skillnader, men det jag märkt är
att jag blivit lite mera framåt när jag har haft kontakt med kvinnor ( är en ganska blyg person )lite modigare o liksom lite mera kraftfullare/ manligare på något sätt, är svårt att beskriva.

Gott nytt år allihop
Trumptrumpet

Hah najs, trodde det inte var möjligt att vara singel och inte runka på över 365 dagar. Att kroppen skulle säga ifrån och runka om den inte fick ha sex, men tydligen inte, jag skulle inte runka om jag så fick psykos, har bara bestämt mig. Har man bestämt sig så går det.
Är du oskuld?
Varför tror du att du inte fått ligga något?
Har du gjort andra livsstilsförändringar?
Sitter dina problem med att hitta kvinnor djupare än endast detta?
Mycket intresserad av din historia för jag är i samma situation som dig,
singel, inte legat på ett tag och är nu inne på dag 38.

Fick du någon nattlig utlösning?
Jag har endast fått en so far och den var brutal!
2016-01-06, 01:01
  #4086
Moderator
VitKallas avatar
Så, 2015 är till ända och ni har varit tappra kämpar, men nu är det dags att låsa den här tråden då det finns en för 2016, (FB) Utmaning: Inte runka under 2016! Join in fram till 31/12! "NoFap". . Ts har möjlighet att få med en sammanställning vid kontakt av någon av oss moderatorer. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback