2014-12-06, 10:25
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Just fan, det hade jag glömt bort totalt

Alt Flashback - Yttrandefrihet på riktigt
Skapad av flashback som alternativ till den mer strukturerade yttrandefriheten på Flashback main forum..

Knepigt, jag hamnar i en supportsite till en annonsportal, via den laenken, knappast "alternativ-Flashback"?
Citera
2014-12-06, 16:56
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Knepigt, jag hamnar i en supportsite till en annonsportal, via den laenken, knappast "alternativ-Flashback"?

Den finns. Helt död. 99% av alla trådar är spam, söker efter att knulla eller annan reklam..
Citera
2014-12-14, 15:47
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulman
Vilket betyder att det inte är yttrandefrihet.

Yttrandefrihet ska vara total yttrandefrihet. Annars så förstår jag inte varför det heter yttrande"frihet".
För att allt är relativt, men det lär du dig när du får hår på könet.
Citera
2014-12-21, 16:38
Medlem
Die.young.4evers avatar
SÅ JÄVLA MÄRKLIGT AV FLASHBACK ATT PLOCKA BORT 70% av mina inlägg.....
Citera
2014-12-21, 16:44
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
SÅ JÄVLA MÄRKLIGT AV FLASHBACK ATT PLOCKA BORT 70% av mina inlägg.....
Nu är det bara 37% som är raderade och inte 70%. Men av dina inlägg att döma är jag förvånad att några är kvar överhuvudtaget...

Det finns ett bra och beprövat sätt att slippa radering av sina inlägg. Följ reglerna och skriv inte skit.
Citera
2014-12-21, 17:04
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Nu är det bara 37% som är raderade och inte 70%. Men av dina inlägg att döma är jag förvånad att några är kvar överhuvudtaget...

Det finns ett bra och beprövat sätt att slippa radering av sina inlägg. Följ reglerna och skriv inte skit.
SKIT? vet du vad jag skrivigt??
Citera
2014-12-21, 17:08
Medlem
Die.young.4evers avatar
[quote=ChristianX|51570173]Nu är det bara 37% som är raderade och inte 70%. Men av dina inlägg att döma är jag förvånad att några är kvar överhuvudtaget...

Det finns ett bra och beprövat sätt att slippa radering av sina inlägg. Följ reglerna och skriv inte skit.[/QUOTE
kan du säga vad jag bröt för regel i det inlägg i Försökte elda upp fem polisbilar i Farsta
Senast redigerad av Die.young.4ever 2014-12-21 kl. 17:12.
Citera
2014-12-21, 17:30
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
SKIT? vet du vad jag skrivigt??
Ja, det är liksom själva grundidén med ett diskussionsforum. Andra kan läsa det du skriver...

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=944858
Citera
2014-12-21, 18:19
Medlem
najass avatar
Citat:
kan du säga vad jag bröt för regel i det inlägg i Försökte elda upp fem polisbilar i Farsta

Jag kollade ditt raderade inlägg i den tråden, som alltså handlar om att folk tänt på polisbilar i Farsta.

I den tråden skrev du ett inlägg om att du visste att ett rån som begåtts i Farsta var begånget av invandrarungar. Dessutom satt du visst och funderade på att emigrera.

En inte alltför långsökt förklaring till att ditt inlägg raderas är ju att det är OT (regel 0.03).

Vad tror du själv?

Här är reglerna: https://www.flashback.org/regler
Citera
2015-01-10, 15:06
Medlem
Japp, det ar problematiskt nar moderatorer faar valja vad som ar ok och inte.
Citera
2015-01-15, 18:07
Medlem
Swedeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Personangrepp är fullt tillåtna på forumet.

Jaså minsann.. ett moderator-svin som inte ens kan reglerna, som hen så hårt försvarar!
Fast det är ju klart.. Det är ju aldrig ett regelbrott om det begås av en moderator.
Är du helt jävla IQ-befriad på något sätt?
Något funktionshinder som förklaring, kanske?

Regel 1.08: Hot och personangrepp

Läs reglerna, för helvete!

(Gärna innan ditt dagliga bruk av "gräs" och det där härliga "vita pulvret" som du tycker så mycket om, så ska du se att det går lite lättare för dig.)
Citera
2015-01-15, 18:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedead
Jaså minsann.. ett moderator-svin som inte ens kan reglerna, som hen så hårt försvarar!
Fast det är ju klart.. Det är ju aldrig ett regelbrott om det begås av en moderator.
Är du helt jävla IQ-befriad på något sätt?
Något funktionshinder som förklaring, kanske?

Regel 1.08: Hot och personangrepp

Läs reglerna, för helvete!

(Gärna innan ditt dagliga bruk av "gräs" och det där härliga "vita pulvret" som du tycker så mycket om, så ska du se att det går lite lättare för dig.)
Du inser att det är skillnad på "personangrepp" och "grova personangrepp" va? Att kalla dig för idioti om du inte förstår det är absolut ett personangrepp men det är inte grovt nog för att klassas som 1.08. Sen tenderar man att i "publikens" ögon förlora om man inte kan argumentera utan att göra det ad hominem men det är inte förbjudet för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in