Hahaha fan vad Oliver var rolig i kvällens avsnitt, han var verkligen 110% på att mördaren är Erica

Undrar verkligen hur reaktionen blir imorgon när han får veta att han har fel. Man ska aldrig vara för säker. Och han som kände sig som Jesus, Einstein och var så stolt över sig själv, man skrattade bara åt hur glad han var

Mehdis skådespeleri är väldigt bra, inte ens Zannie verkar misstänka honom. Äntligen hände något roligt, detta avsnittet var faktiskt roligt och det trodde man inte utan Adrian.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fucka
Nu när man varit med i Paradise hotel kommer man ju få fett mycket erbjudande o sånt så jag funderar på o skaffa en lägenhet i sthlm så man kan pendla typ med det o familjen och leva life.
Där jag bor är bara bönder o jag är mycket mer utseendefixerad än alla andra oså.
Alltså min största dröm har gått i uppfyllelse att vara med i PH.
Början till ölmage, hängtuttar och ser ut att köra biceps 5 gånger i veckan på gymmet. Varför göra ett sånt självmål på sig själv direkt om utseendefixering. Folk skrattar ju åt han i huset och säkerligen framför Tv också när han beter sig sådär.
Herregud folket som söker till sådana här program, man skäms ju över sig själv av att man sett 3 avsnitt bara.
Precis, håller med dig. Han verkar bara vara oskön. Låter bara som han vill vara som Samir badran.