2015-10-27, 22:59
Medlem
08oss avatar
Måste vara det bästa avsnittet denna säsong när till och med Jesus är med i Paradiset

Skulle vara roligt om Oliver kommenterar på bloggen men än så länge är det inte uppe.
2015-10-27, 22:59
Medlem
tj.s avatar
"She foresaid herself." Svengelskan i detta program är faktisk.
2015-10-27, 23:00
Medlem
JamesTrombleys avatar
Vilka gökade i slutet?
2015-10-27, 23:02
Medlem
Svanen1s avatar
Vilka låg i sista scenen ikväll? Såg ut som Josefin men vem var det som skedade henne?
2015-10-27, 23:06
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Vilka gökade i slutet?

Citat:
Ursprungligen postat av Svanen1
Vilka låg i sista scenen ikväll? Såg ut som Josefin men vem var det som skedade henne?

Mos
2015-10-27, 23:07
Medlem
Ganonitos avatar
Vad gör Erica i PH om hon börjar böla för sådana petitesser som att någon tror att hon är mördaren?
2015-10-27, 23:10
Medlem
Hahah Oliver var ju kung i detta avsnitt! Ni som säger annat kan ju somna om.
2015-10-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minih
Hahah Oliver var ju kung i detta avsnitt! Ni som säger annat kan ju somna om.

Haha håller verkligen med. Oliver steg verkligen i mina ögon ikväll. Sjukt skön lirare, och det roligaste är ju att han är ute och cyklar. Skrattade högt för första gången denna säsong
2015-10-27, 23:27
Medlem
Yoshi.crews avatar
Hahaha fan vad Oliver var rolig i kvällens avsnitt, han var verkligen 110% på att mördaren är Erica Undrar verkligen hur reaktionen blir imorgon när han får veta att han har fel. Man ska aldrig vara för säker. Och han som kände sig som Jesus, Einstein och var så stolt över sig själv, man skrattade bara åt hur glad han var Mehdis skådespeleri är väldigt bra, inte ens Zannie verkar misstänka honom. Äntligen hände något roligt, detta avsnittet var faktiskt roligt och det trodde man inte utan Adrian.

Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Nu när man varit med i Paradise hotel kommer man ju få fett mycket erbjudande o sånt så jag funderar på o skaffa en lägenhet i sthlm så man kan pendla typ med det o familjen och leva life.

Där jag bor är bara bönder o jag är mycket mer utseendefixerad än alla andra oså.

Alltså min största dröm har gått i uppfyllelse att vara med i PH.

Början till ölmage, hängtuttar och ser ut att köra biceps 5 gånger i veckan på gymmet. Varför göra ett sånt självmål på sig själv direkt om utseendefixering. Folk skrattar ju åt han i huset och säkerligen framför Tv också när han beter sig sådär.

Herregud folket som söker till sådana här program, man skäms ju över sig själv av att man sett 3 avsnitt bara.

Precis, håller med dig. Han verkar bara vara oskön. Låter bara som han vill vara som Samir badran.
2015-10-27, 23:27
Medlem
Fifa16s avatar
Emma alltså, vilken tjej. Väluppfostrad och snäll.
2015-10-27, 23:29
Medlem
Fifa16s avatar
Oliver, vilken jävla skön lirare. Typexemplet på snubben man vill festa med. Helvete vad rolig.
2015-10-27, 23:30
Medlem
onionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Skulle vara roligt om Oliver kommenterar på bloggen men än så länge är det inte uppe.

Haha tyvärr lär inte det hända, grabben är tydligen ute och super denna tisdagskväll:

https://instagram.com/p/9W389AyrEs/?...=jenniferalabi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in