2014-11-23, 22:31
Medlem
Att vaniljsex förekommer regelbundet är väl ingen högoddsare. Men är det vanligt med anal- och oralsex i "vanliga" förhållanden? Vilka är era erfarenheter? Hur vanligt är det att tjejer vill ta in en utlösning i rumpan eller få den i munnen (antingen för att spotta ut den eller svälja den)?
Citera
2014-11-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Att vaniljsex förekommer regelbundet är väl ingen högoddsare. Men är det vanligt med anal- och oralsex i "vanliga" förhållanden? Vilka är era erfarenheter? Hur vanligt är det att tjejer vill ta in en utlösning i rumpan eller få den i munnen (antingen för att spotta ut den eller svälja den)?

Ganska ovanligt, om jag utgår från mig själv.
Citera
2014-11-23, 22:34
Medlem
skoltjejs avatar
Analsex när jag har mens, why not? Annars mest vanilj faktiskt, men absolut inget fel på det, variation sker ändå
Citera
2014-11-23, 22:35
Moderator
tobess avatar
Oralsex - väldigt vanligt, är väl snarare ovanligt att inte ha det.
Analsex - förekommer, men knappast jättevanligt
Citera
Medlem
PenisJuices avatar
Vi suger och slickar så det står härliga till. Gör inte alla det?

Får dock inte stoppa in den i rumpan på henne.
Citera
Medlem
Sebzors avatar
Det är vanligare än man tror.
Citera
2014-11-23, 22:37
Bannlyst
Funkar inte sexet så brukar allt annat inte heller fungera. Om min flickvän inte hade gått med på anal- och oralsex så hade jag lämnat förhållandet utan vidare. Alla mina förhållanden har involverat anal- och oralsex och det har skett väldigt frekvent. Oralsex mindre än 2 ggr/vecka är ohållbart, analsex klarar man sig utan en längre tid, beror väl på humör.

Jag skulle säga att oralsex är väldigt vanligt, analsex är väl något ovanligare. Trodde oralsex var standard, inkl. svälj naturligtvis.
Citera
2014-11-23, 22:39
Medlem
BattleBuddhas avatar
När som helst egentligen, det är bara att ta initiativet så hänger hon på, fast det blir väldigt sällan för bakvägen var bara kul några gånger. Nu känns den mest som ett opraktiskt alternativ..

Oralsex däremot blir väl kanske varannan gång eller så ibland mer eller mindre. Har man kommit hem från en lång dag på jobb och är sugen på hanky panky så känns det inte så fresch att ens partner skulle suga svettig pung, utan då brukar vi köra något enklare så kan man duscha efter.

Fast sex öht varierar från varje dag till två gånger i veckan. Beroende på hur mycket båda två jobbar, jobbar vi båda mycket så blir det inte mycket rullande i sänghalmen men om vi jobbar mindre eller är lediga så blir man som kaniner igen
Citera
2014-11-23, 22:54
Medlem
kinesarsles avatar
Skulle oralsex alltså inte räknas till vanilj? Bah.
Citera
2014-11-23, 23:20
Medlem
Snyggs avatar
Oralsex är väl lika vanligt som samlag skulle jag gissa, då det ju är en given del i ett förspel. Analsex, något ovanligare, men fortfarande väldigt vanligt. Skulle jag gissa.
Citera
2014-11-23, 23:37
Medlem
I friska, bra och sunda förhållanden så idkas oralsex lite då och då.
Även analknull sker eftersom man i ett sunt förhållande BÅDE GER OCH TAR NJUTNING. Det fattar ofta inte sliddjur och vägrar rövknull med slutsatserna att killen blir less och kanske lämnar horan senare.

Man måste ge saker man inte nödvändigtvis älskar, för att ett förhållande ska vara sunt.
Jag gillar inte när min tjej vill att jag ska slicka henne och liksom vara väldigt "slickig". Det tycker jag är usch men man gör det ändå.

Detsamma SKA hororna göra för sina ägare. Mitt sliddjur ska alltså ta kuken i röven även om hon skulle ogilla det.

Ge och ta.

Inte bara ta ta ta jävla feministiska sliddjur
Citera
2014-11-24, 00:27
Bannlyst
att tjejer tar satsen i munnen är för mig vanligt och det är dom som har velat inte jag som tryckt på. fattade det som att det var det du menade med oralsex.

analsex är ju ovanligare men alla som tar den i rumpan tar ju självklart en sats där med enligt min erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in