2014-11-24, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
I friska, bra och sunda förhållanden så idkas oralsex lite då och då.
Även analknull sker eftersom man i ett sunt förhållande BÅDE GER OCH TAR NJUTNING. Det fattar ofta inte sliddjur och vägrar rövknull med slutsatserna att killen blir less och kanske lämnar horan senare.

Man måste ge saker man inte nödvändigtvis älskar, för att ett förhållande ska vara sunt.
Jag gillar inte när min tjej vill att jag ska slicka henne och liksom vara väldigt "slickig". Det tycker jag är usch men man gör det ändå.

Detsamma SKA hororna göra för sina ägare. Mitt sliddjur ska alltså ta kuken i röven även om hon skulle ogilla det.

Ge och ta.

Inte bara ta ta ta jävla feministiska sliddjur

Du är ju en sjuk "man". Vadå man MÅSTE ge saker man inte älskar. Jävla tönt.
Citera
2014-11-24, 03:24
Medlem
retrospectives avatar
Väldigt vanligt med oralsex. Alla mina seriösa förhållanden över åren har omfattat det på en mycket regelbunden basis (oftast om förspel). Inte sällan vill man ju bara knulla dock, och när den ömsesidigheten slår på så brukar det vara tydligt från båda parter, varvid oralsex bara kan kännas onödigt. Det har att göra med att man naturligtvis vill variera. Men oralsexet har för mig aldrig varit någon särskild grej som man bara gjort vid speciella tillfällen, utan då är snarare regeln att ha det.

Sedan vet man ju att det finns människor som inte tycker om det eller vill göra det, men jag tippar på att de är relativt få, och erfarenheten säger ju sitt. Man blir ju lite överväldigad när en tjej säger att hon vill suga av en och ta satsen i munnen. Jag såg ut ungefär såhär:
... följt av ett skratt, följt av en trevlig kväll.

Analsex är betydligt mer ovanligt.
Citera
2014-11-24, 03:42
Medlem
dr-snuggles avatar
Jag bryr mig inte om analsex, har inte riktigt testat det på "riktigt" och är inte så intresserad av det heller däremot oralsex så är det jävligt najs om man kan prata sig hur man ska ge/få det är en bra variaton när ingen orkar ha sex alternativt förspel. dock så är ju vanilj sex väldigt erotiskt och sensuellt om man gör det på rätt sätt vilket jag tror att det flesta tjejerna vill ha rätt mycket av

är man med en tjej som har svårt att komma under sex men lättare att komma med oralt så ger jag gärna henne en orgasm efter min egen om jag inte har kommit i hon

sen om man vill köra lite mer än vanilj så är ju rollspel något då ska man ha olika "kostymer" som man kan klä ut sig till. har man 3-4 st olika med namn

tar hon på sig kostym 1 vill hon bli hårt tagen och våldsamt knullad
tar hon kostym 2 så vill hon att man ska köra någon slave/master roll för några exempel

På så sätt kan man lära sig och läsa av vad varandra gillar samtidigt man har variationer
Senast redigerad av dr-snuggle 2014-11-24 kl. 03:47.
Citera
2014-11-24, 03:49
Medlem
baraettnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
I friska, bra och sunda förhållanden så idkas oralsex lite då och då.
Även analknull sker eftersom man i ett sunt förhållande BÅDE GER OCH TAR NJUTNING. Det fattar ofta inte sliddjur och vägrar rövknull med slutsatserna att killen blir less och kanske lämnar horan senare.

Man måste ge saker man inte nödvändigtvis älskar, för att ett förhållande ska vara sunt.
Jag gillar inte när min tjej vill att jag ska slicka henne och liksom vara väldigt "slickig". Det tycker jag är usch men man gör det ändå.

Detsamma SKA hororna göra för sina ägare. Mitt sliddjur ska alltså ta kuken i röven även om hon skulle ogilla det.

Ge och ta.

Inte bara ta ta ta jävla feministiska sliddjur
du har helt rätt i det du säger men men ingen lyssnar ...
Citera
2014-11-24, 08:31
Bannlyst
Analsex tror jag är mycket ovanligare än oralsex. Känns nästan lite som att oralsex är typ standard i varenda förhållande. Har inte varit med om ett enda förhållande där oralsex inte har förekommit. Skulle kännas "konstigt" då, även om det egentligen är "onaturligt" det också.

Skulle dock inte klara mig utan oralsex (att få). Att se tjejen med sina små händer hålla i den stora kuken och se det stora suget i blicken, se hur undergiven hur känner sig av den stora ormen och verkligen njuta av att smaska på en stor

Tråkigt nog så bryr sig tjejer ytterst sällan om kuken är stor. Ofta tycker de bara att det är obehagligt....det är få tjejer som verkligen tänder på att se/känna en stor kuk...
Citera
2014-11-24, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Att vaniljsex förekommer regelbundet är väl ingen högoddsare. Men är det vanligt med anal- och oralsex i "vanliga" förhållanden? Vilka är era erfarenheter? Hur vanligt är det att tjejer vill ta in en utlösning i rumpan eller få den i munnen (antingen för att spotta ut den eller svälja den)?
Är inte oralsex att kategorisera som vaniljsex, eller är det jag som är porrskadad? Analsex är kanske lite mer ovanligt, men de flesta kvinnor jag träffat på gillar även analsex, så jag tror att din frågeställning är felaktig. Analsex handlar mest om att introducera det på rätt sätt, fixar man det så upptäcker de flesta kvinnor att dom njuter som tusan av det.
Citera
2014-11-24, 10:08
Medlem
empoisonnes avatar
Oralsex är vaniljsex. Sedan kan det givetvis göras dirty och rough om man vill det.

Analsex kan också göras på ett mjukt och fint sätt men jag klassar det inte som vanilj.

Oral- och analsex har förekommit i alla mina relationer. I den nuvarande relationen har vi dock inte analsex.
Citera
2014-11-24, 10:51
Medlem
rejmans avatar
Vägrar tjejen ge oralsex dvs avsugningar så blir det inget förhållande. Finns inte på kartan att jag blir tillsammans med någon som vägrar suga. Jag hoppas att alla män känner detsamma.

Analsex, tycker tjejen borde ställa upp, våga testa lite. Det är rätt vanligt.
Citera
2014-11-24, 11:16
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Oralsex - väldigt vanligt, är väl snarare ovanligt att inte ha det.
Analsex - förekommer, men knappast jättevanligt
Så tänkte jag också. Är t.ex. en kille som inte är intresserad av analöppningen, så den får vara ifred. Dock vill jag vakna med en avsugning.
Citera
2014-11-24, 17:37
Medlem
Ogdens avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2014-11-24, 17:44
Medlem
ThisMans avatar
Ett förhållande utan oralsex har jag aldrig hört talas om faktiskt, analsex är nog mer sällan förekommande men inte ovanligt.
Citera
2014-11-24, 17:48
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisMan
Ett förhållande utan oralsex har jag aldrig hört talas om faktiskt, analsex är nog mer sällan förekommande men inte ovanligt.

Då har du inte varit med om mycket vill jag lova. Skulle nog säga att 1/3 av de kvinnor jag träffat inte vill suga alls och analt är extremt ovanligt att någon vill ha. Tyvärr är detta den bistra sanningen. Man får lätt en skev bild av hur det funkar om man bara hänger i sexforum. I samboförhållande där man varit tillsammans ett par år så är avsugningar extremt ovanliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in