Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-23, 17:49
  #1
Medlem
Jag skulle villa bli knullad när jag sover och knulla min flickvän när hon sover. Det är inte en så ovanlig fetisch vill jag tror, så jag undrar:
Har du en liknande fetisch och kanske en historia som du vill dela med dig utav?
Hur kommer man ut med det här till sin flickvän, kan man få henne att gå med på det?
Jag har aldrig gjort något mot min flickvän och jag har inte heller haft någon göra något mot mig när jag sover. Men hur är det att bli knullad när man sover?

Alla relevanta kommentarer uppskattas!
Tackar.
Citera
2014-11-23, 17:52
  #2
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Kan man få henne att gå med på det?

Du känner nog din flickvän bättre än någon annan här på Flashback (hoppas jag). Tror du är mest kvalificerad för att svara på den frågan.
Citera
2014-11-23, 17:52
  #3
Medlem
kinesarsles avatar
Här har du ett häpnadsväckande tips:
Prata med henne.
Citera
2014-11-23, 17:59
  #4
Medlem
MegaAgamers avatar
Jag kan knulla dig när du sover om du vill det. (jag är kille)
Citera
2014-11-23, 18:10
  #5
Medlem
Manboiiis avatar
Fan drömmen är ju alltså att man drömmer att man får en avsugning, av någon riktigt het brud, så får man verkligen en avsugning av tjejen när man sover.

Inte hur många gånger har man drömt om sex med någon riktigt snygging, och nästan hållit på komma för sedan vakna upp och inse allt är en dröm bara och den står i givakt som inget har hänt?
Citera
2014-11-23, 18:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Kan man få henne att gå med på det?

Du känner nog din flickvän bättre än någon annan här på Flashback (hoppas jag). Tror du är mest kvalificerad för att svara på den frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Här har du ett häpnadsväckande tips:
Prata med henne.

Jag tänkte lite mer generellt, tjejer överlag. Tror ni det är en svår uppgift som man ska ta det försiktigt med?
Citera
2014-11-23, 18:20
  #7
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retelen
Jag tänkte lite mer generellt, tjejer överlag.
Öh, vadå? Rent generellt om jag ville att min tjej skulle gå med på det så hade jag pratat med henne.

Citat:
Tror ni det är en svår uppgift som man ska ta det försiktigt med?
Jag har inte haft några problem med det.
Citera
2014-11-23, 18:20
  #8
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retelen
Jag tänkte lite mer generellt, tjejer överlag. Tror ni det är en svår uppgift som man ska ta det försiktigt med?

Hurdå svår? Man frågar. Tar förhållandet slut för det var det ändå på sista versen.
Citera
2014-11-23, 18:21
  #9
Medlem
Timmervargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Här har du ett häpnadsväckande tips:
Prata med henne.

Tror du verkligen han är beredd att gå så långt?!
Citera
2014-11-23, 18:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Fan drömmen är ju alltså att man drömmer att man får en avsugning, av någon riktigt het brud, så får man verkligen en avsugning av tjejen när man sover.

Inte hur många gånger har man drömt om sex med någon riktigt snygging, och nästan hållit på komma för sedan vakna upp och inse allt är en dröm bara och den står i givakt som inget har hänt?
Brukar fantisera om att jag vaknar utav att en gullig tjej med en busig min suger av mig och att vi sedan har sex. Tycker det är skitsexigt.
Citera
2014-11-23, 20:30
  #11
Medlem
konstigtjejs avatar
Blir ofta tagen i sömnen haha. Gäller bara att ligga och halvstöna i "sömnen" och sen låtsas som att man drömde något. Sällan killen säger nej till en våt flicka

Visar man sen att man gillade det så händer det ibland att man vaknar på riktigt av att någon håller på med en
Citera
2014-11-23, 20:46
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Blir ofta tagen i sömnen haha. Gäller bara att ligga och halvstöna i "sömnen" och sen låtsas som att man drömde något. Sällan killen säger nej till en våt flicka

Visar man sen att man gillade det så händer det ibland att man vaknar på riktigt av att någon håller på med en
Fan vad avundsjuk jag blir, det är så här jag vill ha det. Synd bara att min kvinna aldrig har tagit första steget. Hur började det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback