Blir intressant att följa utvecklingen av detta fall. Vidhåller också att man förmodligen knappast skulle tala om "tragisk händelse", om MGM var man och (eventuellt) BO var kvinna.
Jag vet inte hur det ligger till utan vidarebefordra endast informationen jag fått i pm. Lika så vet jag inte vad bakgrunden till att namnet nämndes från början är.
=========
Fick för övrigt ett nytt pm från samma användare som jag citerar rak av:
"Hej igen.
Tack för att du posta. Du kan gå ut med mitt namn Mart*n *veström och säga att jag är hennes sambo. Vi är i arvidsjsur och hälsar på hennes syster. Vi åkte hit i onsdags och kommer hem i morgon kväll. Barnet på hennes facebook är på hennes brorson från hans dop.
Tack på förhand "
Du kanske ska maska hans namn, så folk inte delar utan att göra det...
Blir intressant att följa utvecklingen av detta fall. Vidhåller också att man förmodligen knappast skulle tala om "tragisk händelse", om MGM var man och (eventuellt) BO var kvinna.
Hur kan det räknas som VÅLDtäkt om det inte är något våld eller tvång involverat? Utnyttjande av mindreårig kan jag dock köpa.
När det gäller minderåriga är det juridiskt alltid våldtäkt, även om barnet är drivande. Det kan man tycka vad man vill om, men så är lagen utformad idag.
Hur kan det räknas som VÅLDtäkt om det inte är något våld eller tvång involverat? Utnyttjande av mindreårig kan jag dock köpa.
Hur kan lilla Sverige med sina hunsade feminiserade män ha flest våldtäcktanmälningar i världen? Hur kan Julian Assange anklagas för våldtäckt? Frågorna hopar sig.
Verkar som det är mor och barn. Kvinnor förgriper sig på barn mer än vad man tror. Någon i släkten har fattat misstankar och gjorde därför en anmälan. Barnets anhöriga gjorde anmälan enligt AB.