Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-18, 13:55
  #1
Medlem
mypussytasteslikes avatar
Tja, ska röka på på Fredag, och vi vill gärna vara inomhus, inte ute i kylan liksom.. Den här tråden låter säkert helt jävla blåst men är det nån som har nå tips på vart man kan köra utan att polisen kommer och utan att man fryser ihjäl?
Citera
2014-11-18, 13:58
  #2
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypussytasteslike
Tja, ska röka på på Fredag, och vi vill gärna vara inomhus, inte ute i kylan liksom.. Den här tråden låter säkert helt jävla blåst men är det nån som har nå tips på vart man kan köra utan att polisen kommer och utan att man fryser ihjäl?

Sluta fåna dig och rök vart du vill. Rök på en bänk vart som helst dagis, skola mitt på vägen gå och rök samtidigt sluta noja polisen kommer inte att ta dig.
Citera
2014-11-18, 14:01
  #3
Medlem
Kluffs avatar
Det är ju bäst att röka utomhus när det är kallt! Tjocka kläder, trevligt sällskap, munch och en lång promenad.

Själva rökandet kan ju ske vid valfritt ödsligt område, typ ett dagis eller ett skogsparti. Möjligheterna är oändiga.
Citera
2014-11-18, 14:01
  #4
Medlem
Powens avatar
Va hemma hos dig eller någon annan du ska röka ihop med? Bor ni alla hemma hos morsan får ni allt sitta ute och frysa.
Citera
2014-11-18, 14:02
  #5
Medlem
ninjutsus avatar
Under fläkten eller på balkongen är väl en beprövad taktik. Om inte så ta en kvällspromenad, det är inte precis så att folk kommer ringa polisen och säga att någon går och röker joint..
Citera
2014-11-18, 14:04
  #6
Avstängd
i574n8u11s avatar
Busstationen, tågstationen, ishallen, källargångar?
Citera
2014-11-18, 14:05
  #7
Medlem
Parrehs avatar
Rekommenderar balkongen.
Citera
2014-11-18, 14:08
  #8
Medlem
Om du inte har en balkong så öppna ett fönster och blås ut röken genom det (behöver bara öppna lite om du är nojjig att folk ska se dig)
Citera
2014-11-18, 14:12
  #9
Medlem
mypussytasteslikes avatar
Btw. Jag bor med mina föräldrar, och det gör alla jag ska röka med också.. Annars hade jag ju inte frågat.
Citera
2014-11-18, 14:20
  #10
Medlem
Då gissar jag på att du har ett eget rum så öppna fönstret där och eftersom du bor hemma så var noga med att röken inte stannar kvar i rummet utan ut genom fönstret... och är du inte villig måste du tyvärr gå ut
Citera
2014-11-18, 14:24
  #11
Medlem
Rök ute i skogen eller någon annan avskild plats.
Citera
2014-11-18, 14:37
  #12
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypussytasteslike
Btw. Jag bor med mina föräldrar, och det gör alla jag ska röka med också.. Annars hade jag ju inte frågat.
Bättre att vänta tills föräldrarna är bortresta i så fall.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback