2015-03-19, 23:40
Medlem
Önskar att den här tråden kunde handla mer om hur det gått för paren efter programmets slut än vad man tycker om deltagarna och deras personligheter.

Att Tina och kostymnissen fortsatte som gifta var ju rätt förutsägbart, och även att Ellen och Bert gick skilda vägar. Det tredje paret som jag förträngt namnen på och som fortsatte att vara gifta tycker jag dock var oväntat. Killen verkade ju tveksam under hela programserien förutom i sista avsnittet.

Men vad har hänt sedan dess? Någon som vet?
Citera
2015-03-20, 00:02
Medlem
Jag tycker programmet var bra även fast det fick kritik efteråt.

Bert har en sida av den som man inte såg på programmet och jag tror även SVT och andra bolag letar "Likes" än fakta.

Jaja, man blir lite varm i hjärtat iaf
Senast redigerad av Wompa 2015-03-20 kl. 00:04.
Citera
2015-03-20, 12:58
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Såg reklamen för det här idag. I&I måste ju in i alla trådar...det normaliserar islam i Sverige iaf.

Lite som i U-länderna bara att man gifter bort sig själv istället för att låta föräldrarna fixa det. Uppföljare blir "månggifte vid första balkongkastet"? Bra där...
Hahaha, tack för skrattet.

OnT: Skulle aldrig gå med på detta själv, särskilt inte som snubbe då jag riskerar hälften av allt jag äger vid en eventuell skilsmässa.
Citera
2015-03-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Om man googlar hennes namn så ser man att hon har en hemsida där hon också skriver om att hon förutom sitt terapeutande också är någon form av show artist

Någon mer än undertecknad som äger DANIELLA GORDONs fantastiska miniLP
Från tidigt 80tal ? Mer explicita texter har knappast skådats i modern svensk
musikhistoria !
Citera
2015-03-20, 19:02
Medlem
Kostymnissen och -vad hon nu hette- verkar halvdesperata så dom hade nog gift sig med vem som helst. Problemet här är väl att hon är för gammal för att få barn,vilket kostymnissen var ute efter.

Den där Bert är allmänt tråkig,men att han inte var intresserad av Ellen var eg inte konstigt.
Korthåriga kvinnor är fruktansvärt oattraktiva.
Citera
2015-03-21, 21:25
Medlem
Stör mig enormt mycket på Bert.
Bara för att man inte är attraherad eller intresserad av någon behöver man inte uppträda som en socialt efterbliven rövhatt.

Han har ett skevt utseende som är under medel, ingen karriär att tala om och en taskig personlighet. Inte konstigt om han är singel.
Citera
2015-03-27, 08:01
Medlem
theoverachievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta

[...]

Men vad har hänt sedan dess? Någon som vet?

Enligt aftonbladet den 29/12-14 (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article20089231.ab) har Tina och Mikael skilt sig men Matthias och Emily verkar fortfarande vara gifta

Mitt första inlägg
Citera
2015-03-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Någon mer än undertecknad som äger DANIELLA GORDONs fantastiska miniLP
Från tidigt 80tal ? Mer explicita texter har knappast skådats i modern svensk
musikhistoria !

Det är alltså den här skivan som alla utom jag har missat

http://www.discogs.com/Daniella-Gordon-Perfect-Parts-Daniella-Gordon/release/599804

Jag lovar att den är unik i Sverige och att den utgör någon sorts utgångspunkt
för varningstext på omslagen !!! Daniella skall vara stolt över det här !
Citera
2015-04-01, 21:37
Medlem
optiEtechs avatar
Ellen 30 år finns på Tinder för den som vill dejta.
Citera
2015-04-02, 18:18
Medlem
Att det inte skulle bli något mellan Bert och Ellen kändes ganska uppenbart från början. Det var aldrig någon kemi mellan dem. Förstod att det skulle ta slut mellan Tina och Mikael. Han verkar ju bara vara ute efter att skaffa barn och hon hade ett överdrivet kontrollbehov och ville ha allt på sitt sätt. Det hade nog inte funkat i längden, tror att Tina har svårt att släppa in en ny person i sitt liv och Mikael riskerade att bli överkörd i deras relation. Emily och Mathias tycker jag var det par som passade bäst ihop redan från början. Varför Emily var med o programmet överhuvudtaget förstår jag inte riktigt, Mathias problem var väl att han var osäker på sig själv och rädd för att inte duga. Men jag hoppas det kommer att gå bra för dem även framöver. Kan inte vara helt lätt att träffa någon på det sättet.
Citera
2015-04-17, 19:01
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Vad har du tittat på egentligen?
ett utav avsnittet, minns inte vilket men något av dom tidiga, tror dom skulle träffa varandras vänner...

Citat:
Ursprungligen postat av Menardu
Titta på henne i bröllopsklänningen så inga bilringar (fett) runt magen, hon behöver bara gå en kurs hos mig i kroppsspråk, styling, flört och självkänsla så kommer hon inte reagera om ens tio skitBertar går förbi.
Hävdar du att kvinnor tappar självkänsla om män går förbi henne utan att bli aroused?.....inte lite låga krav på bekräftelse i livet isfl...
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-04-17 kl. 19:19.
Citera
2015-04-17, 19:21
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Är väl inte så konstigt att ha dålig självbild om man blivit nobbad gång på gång. Till slut blir det väl att man tvivlar på om man verkligen duger som man är.
Har ni ramlat i asfalten och slagit i skallen ni två?

Förstår ni inte att tjejer aldrig blir nobbade, utan tjejer väljer!!! och har makten, såtillvida dom
inte är fula, och det är inte Ellen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in