Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Ja och på tågstationen dagen innan valet håller Ebba Pontus ömt i sin famn och säger med tillgjord bebisröst ”jag kommer sakna dig massor, fast vi ses imorn”. Vad fan är det för iskall jävla brud? Genom hela programmets gång har hon ständigt visat sina störda sidor men Pontus har varit så psykad och nedtryckt att han inte ser skogen för alla träd. Nä fy fan vilket as hon är!
Det har ju pratats hit och dit om hon har borderline. Givetvis kan man inte sätta en diagnos bara så där men fan om man inte kan det här ändå, haha.
Sådana tjejer, eller, ja, finns ju även killar som har borderline, kan highjacka nervsystemet likt heroin.
Pontus fick nog en ”fix” av henne på bröllopsnatten. Hon framställde sig som allt han letat efter. Sedan dess jagade han kicken han fick och Ebba fortsatte ömsom ge honom av sitt ”heroin” ömsom lät han tända av.
När Pontus skulle ge sitt svar såg det ett tag ut som han skulle säga nej. Lite som en horsare som innerst inne vet och skriker med sitt kroppsspråk att jag måste lägga av med skiten om jag vill uppleva min trettioårsdag men så pling slocknar frontalloben nästan som på beställning och han kan inte säga nej till sitt gift.
Being in love is a hell of a drug!