2025-06-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Sa han det till experterna att han inte ville bli satt i den sitsen alltså. Fy fan för experterna, de visste liksom att han skulle bli krossad och ville ha med det. En policy borde vara att den part som är mest osäker och velig får frågan först, men det är klart, vad går upp emot förnedrings-TV. Vilka svin!

I avsnitt 8 tror jag så pratade de om hans rädsla att öppna upp sig och våga säga ja för farhågan att han sedan får ett nej. Experten tog upp just den hypotetiska situationen med honom men frågade ändå honom först.
Citera
2025-06-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Då är jag övertygad om att vi får se Ebba och Pontus tillsammans igen. Jag är säker på att jag såg dom två den lokala matbutiken nu i helgen. Och inte i Södertälje utan lite utanför.

Det var nån i tråden som skvallrade om att Ebba är ihop med en brandman.
Citera
2025-06-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mor70
Ebba är och har vart så känslomässigt störd från början till slut. Hennes av och påknapp är inte sund. Hur kan teamet ha missat hennes karaktärs drag. Man behöver inte vara direkt högutbildad för att genomskåda hennes psykopat drag. Dessutom para ihop henne med P. P kommer kunna visa sig och hitta kärleken. Men Ebba har en hel del att ta tag i och bearbeta om inte detta är klipp och klistrat av svt. Bara jag som reagerat på att när hon var alkoholpåverkade så dög P. Sen kom bakisångesten den bruden har inte bara 1 problem. Jag undrar hur mycket svt klipper och klistrar helt ärligt så börjar man fundera på hur mycket som händer i verkligheten kontra arrangerat. Den här omgången känns väldigt märklig.

Exakt, när de var fulla på bröllopet så var allt så bra och härligt sen på stranden veckan efter så såg hon bara honom som en vän. Det skriker autism om Ebba.
Citera
2025-06-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Då är jag övertygad om att vi får se Ebba och Pontus tillsammans igen. Jag är säker på att jag såg dom två den lokala matbutiken nu i helgen. Och inte i Södertälje utan lite utanför.

(Tror ingen har sett mitt inlägg, jag tar bort det...)

Jag låter min förkänsla vara kvar, trots allt!
Citera
2025-06-16, 22:37
Medlem
Ebba är så jävla knepig och falsk. Skulle inte ta i henne med tång. Man ser ju på henne innan beslutet hur hon liksom försöker få honom att säga ja fast hon vet att hon själv kommer säga nej. Helt jävla stört beteende.
Citera
2025-06-16, 22:37
Medlem
kulturstrategs avatar
Ebba växte i det sista avsnittet. Till skillnad från andra, som medvetet feltolkar saker för att få hata, så ser jag bara en tjej som har försökt in i det sista att hitta attraktion - till den grad att hon gått in i förnekelse för att upprätthålla en positiv attityd ända till slutet(för att ge det så god chans som möjligt). Hon kände skam och var ledsen vid beslutet, det var inget skådespeleri. Stort kudos också att hon poängterar att Pontus inte hade kunnat göra något annorlunda och att det inte är nåt fel på hans person. Det var hans utseende hon inte var attraherad av. En tjej med mindre medkänsla hade dragit en vals om att det var nånting fel med killens personlighet, för att slippa framstå som ytlig. Men det gjorde inte Ebba.

Glöm inte, Ebba har haft sex med Pontus. Hon har gnidit sin klitoris mot Pontus kulmage under ridning för att uppnå orgasm - i hopp om att orgasmen skulle skapa ett band mellan henne och Pontus. Det där är en tjej som har försökt. Sen har hon inte betett sig perfekt hela vägen, men i slutändan måste hon ändå applåderas för ett otroligt gediget försök. Jag kan inte komma på nån annan tjej i GVFÖ historia som försökt så mycket som hon trots total brist på fysisk(visuell) attraktion.

Ebba skall ha en eloge.
Citera
2025-06-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Ebba växte i det sista avsnittet. Till skillnad från andra, som medvetet feltolkar saker för att få hata, så ser jag bara en tjej som har försökt in i det sista att hitta attraktion - till den grad att hon gått in i förnekelse för att upprätthålla en positiv attityd ända till slutet(för att ge det så god chans som möjligt). Hon kände skam och var ledsen vid beslutet, det var inget skådespeleri. Stort kudos också att hon poängterar att Pontus inte hade kunnat göra något annorlunda och att det inte är nåt fel på hans person. Det var hans utseende hon inte var attraherad av. En tjej med mindre medkänsla hade dragit en vals om att det var nånting fel med killens personlighet, för att slippa framstå som ytlig. Men det gjorde inte Ebba.

Glöm inte, Ebba har haft sex med Pontus. Hon har gnidit sin klitoris mot Pontus kulmage under ridning för att uppnå orgasm - i hopp om att orgasmen skulle skapa ett band mellan henne och Pontus. Det där är en tjej som har försökt. Sen har hon inte betett sig perfekt hela vägen, men i slutändan måste hon ändå applåderas för ett otroligt gediget försök. Jag kan inte komma på nån annan tjej i GVFÖ historia som försökt så mycket som hon trots total brist på fysisk(visuell) attraktion.

Ebba skall ha en eloge.

Hade ju varit korrekt om inte Ebba varit överviktig. De matchar varandra fysiskt.
Citera
2025-06-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Bara jag som är helt övertygad att Sam är en closeted homosexual? Hela hans väsen skriker att han gör saker för att hålla upp fasaden, inklusive att låtsas vara hetero för att göra sina föräldrar (gissningsvis utländska pappan) nöjd.

Ja, Jandals har lämnat ett avtryck, när hon visade upp sin lejonklo. En analys som ingen kommer i närheten av, varken utanför, eller inom denna tråd!
Citera
2025-06-16, 22:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hade ju varit korrekt om inte Ebba varit överviktig. De matchar varandra fysiskt.

Ebba ser bättre ut i ansiktet och har väldigt mycket bättre kropp. Formerna och proportionerna sitter helt rätt på den kroppen.

Har du inte läst facit?

Facit för deltagarnas ansiktsscore.

Även om det hade varit sant så är det ju ingen garanti för ömsesidig attraktion.
Citera
2025-06-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braddock
Exakt, när de var fulla på bröllopet så var allt så bra och härligt sen på stranden veckan efter så såg hon bara honom som en vän. Det skriker autism om Ebba.
Nu var du snäll som bara satte en diagnos. Hon fick ju flipperspel från dag 1 efter bröllopet hon är ju totalt empatilös. Hennes skådespeleri är ju helt urusekt. Tror hon på det själv är ju frågan.Jag hoppas Pontus nu i efterhand ser det många av oss sett. Hennes beteende är inte friskt.
Citera
2025-06-16, 22:45
Medlem
Varför i hela helvete juckar Dennis med eltandborsten som om det vore en vanlig tandborste?!?
Citera
2025-06-16, 22:45
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braddock
I avsnitt 8 tror jag så pratade de om hans rädsla att öppna upp sig och våga säga ja för farhågan att han sedan får ett nej. Experten tog upp just den hypotetiska situationen med honom men frågade ändå honom först.

Till Pontus: ”If you let them kill you, they will”. Han är en fin människa, men lite av det mottot borde han bära med sig. Hoppas GVFÖ medverkade till att stålsätta honom litegrann, det kan behöva för att bli en än mer finare människa. Samtidigt, hade han gett Ebba vad hon förtjänade hade han väl blivit uthängd som skurken i dramat. Hans snällhet räddade troligtvis honom på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in