2025-05-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandare93
När Sam säger att han inte är fysiskt attraherad så gör han Denise en stor tjänst. Vilken tjej vill vara med någon som inte åtrår en? Det hade varit elakt att låtsas som att attraktionen finns när den inte gör det. Sam är en vettig kille som respekterar både sig själv och Denise genom att vara ärlig och transparent om detta. Visst är det jobbigt att höra men de flesta (vettiga) människor är hellre sårade av sanningen än lyckliga av en lögn.

Problemet är att han tycker att de "ska jobba på det" och fortsätta ihop. Han borde ha gjort slut (eller formulerat sig bättre). Nu kommer det ligga över dem som en blöt filt.
Citera
2025-05-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Eeeh du tänker verkligen det värsta möjliga!

Jag vill tro att Dennis har positiva egenskaper som väger upp (som man inte får se för tv produktionen). Men ja han behöver gå till vårdcentralen och få stöd för sin ångest. Man ska inte behöva må så dåligt i sin vardag. Han kan få hjälp med coping metoder och även medicinering för det värsta.

Jag tror att det är lite förhastat att säga att sexet mellan dom är askasst. Man kan ju arbeta runt penisproblemen (mys, närhet, mun, fingrar osv).

Sexet är naturligtvis jättedåligt mellan dem, en impotent tjockis med en gastrik-bypass som har överflödig hud nog att täcka friends arena med.

Positiva egenskaper, snubben är en lipsill som gråter ut om sina potensproblem hos en kärring med koklocka över videolänk hahaha, jag vet att man ska vara positiv men det här är definitionen av uppförsbacke.
Citera
2025-05-21, 18:00
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Sexet är naturligtvis jättedåligt mellan dem, en impotent tjockis med en gastrik-bypass som har överflödig hud nog att täcka friends arena

Fulhet har ingen påverkan på orgasmförmåga. Tro det eller ej men fula, CP skadade, gamlingar osv osv har sex och njuter av sex.

Hur sexet ser ut och hur sexet upplevs är två olika saker

Men ja vårt samhälle är så jävla porrskadat att det är svårt att föreställa sig sex utanför att en pinnsmal 20åring med silikonpattar har sex med en anabolasteroidmissbrukare med hästkuk. Sorgligt.
Citera
2025-05-21, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jaaaa juste. Han med kompisen som höll ett helt obscent tal om hans "magnifika kuk"! Jag kollade deras IG och jorå dom är på't!

Kollade också kaninkvinnans IG och hon är fortfarande tillsammans med sin match!

Jag blev riktigt glad faktiskt, dom båda paren var så gulliga tillsammans. Hoppas dom får massa barn snart.

Kaninkvinnan?? Vem var det? Pajparet minns jag
Citera
2025-05-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Bra inlägg men jag undrar om.han inte tänder på att förnedra och dissa en vacker tjej som Denise. Jag kan såklart ha helt fel, men mina sympatier är i alla fall hos Denise och jag tycker mindre och mindre om den där snobben Sam. Hon är ju hur vacker som helst.
För min del handlar det inte om lägga sympatier på den ena eller andra, utan om att försöka se pardynamiken och vad som kan ligga bakom den.

Och som tidigare sagts, det går inte att säga att någon ÄR t ex vacker. Det är inte fakta utan en personlig åsikt som sannolikt inte delas av alla. Alltså blir det fel att ifrågasätta någon, i det här fallet Sam, på en sådan punkt och tex utgå från att han är bög eftersom han sagt att han inte är attraherad av Denise.
Citera
2025-05-21, 19:51
Medlem
Onaniprodukts avatar
Hon brandingenjören är ju helt knäpp. Visst kan man bara se på vissa att de har mycket låg kognitiv förmåga?
I alla fall, hon är en sån.
Senast redigerad av Onaniprodukt 2025-05-21 kl. 20:15.
Citera
2025-05-21, 19:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrazywoman
Kaninkvinnan?? Vem var det? Pajparet minns jag

Selma.

Fast kaninen dog för drygt en månad sedan.
Citera
2025-05-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Problemet är att han tycker att de "ska jobba på det" och fortsätta ihop. Han borde ha gjort slut (eller formulerat sig bättre). Nu kommer det ligga över dem som en blöt filt.

Det är faktiskt tjejens ansvar att lämna killen, inte tvärtom. Han säger det hon behöver veta för att ta sitt beslut. Bara för att han är villig att jobba på det betyder det inte att hon ska acceptera det. Hon kan ha en högre standard för sig själv. Men jag har självklart empati med henne det är inte en rolig situation att vara i.
Citera
2025-05-21, 20:15
Medlem
Onaniprodukts avatar
Autistläkaren är fortfarande i högform ser jag:

Hon - "Jag känner mig jätteful nu..."
Han - "Nä, men jag tycker inte att du är JÄTTEful" (bara ful)
Citera
2025-05-21, 20:41
Medlem
Spider-Girls avatar
Jag brukar inte gilla tidningarnas krönikor om.GVFÖ, men denna var verkligen mitt i prick:

https://www.gp.se/kultur/kulturkroni...d-84d35900d8c6
Citera
2025-05-21, 20:51
Medlem
Onaniprodukts avatar
Alltså HERREjävlar, vad autistläkaren försöker gaslighta henne hela tiden. Hur kan psykologerna inte märka att de har med en sociopat att göra(?)
Citera
2025-05-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandare93
Det är faktiskt tjejens ansvar att lämna killen, inte tvärtom. Han säger det hon behöver veta för att ta sitt beslut. Bara för att han är villig att jobba på det betyder det inte att hon ska acceptera det. Hon kan ha en högre standard för sig själv. Men jag har självklart empati med henne det är inte en rolig situation att vara i.

Jag skulle säga att det är den som vill lämna relationen (oavsett kön) som bör ta ansvar för att göra slut (istället för att säga och göra saker som ska få den andra att göra jobbet åt en).

Denise var dessutom nedstämd och försvagad i senaste avsnitt, det kan vara svårt i det läget att ha den högre standard du nämner.
Senast redigerad av jandals 2025-05-21 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in