2024-10-25, 11:00
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag vill med varm hand (bajs i hand) lämna över kommentaren till mästaren NiccoJ
att kommentera din fråga, kör i vind! (trumvirvel)

Fobi, han är väl som andra sodomiter, blir som en cirkushäst som känner doften av sågspån när någon släpper en fis.
Citera
2024-10-25, 11:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Men precis han ville bara ge ett exempel på tillfällen då han t e ställer frågor men hon inte svarar å kanske inte tänker på ett han ställer frågor om henne, eftersom hon påstod att han aldrig ställer frågor om henne (när han gör det…)

För mig var det solklart men tyvärr tolkade hon det som en stor attack på hela henne ”gör du en grej av att jag inte hade ett svar på din fråga, fy fan vad sjukt!!! Du har förstört hela min dag! Du är ju sjuk!”
😩
Det måste vara det här problemet som Adam försöker adressera men inte kan forcera över sina läppar

Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6jq1KQ/storbrak-i-gift-vid-forsta-ogonkastet
Enligt Jannica Levin är Magnus Nilsson alldeles för lugn och eftertänksam när det kommer till att svara på henne frågor, något hon upplever som falskt.

– Jag har känt att Magnus ska vinna Miss universe varje gång jag frågar honom om något som han ska svara på. Det har jag sagt också och jag tycker inte att det är äkta.
Elsa är för lugn i sina svar! rörande den falska? depressionen & den falska musiksmaken
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-25 kl. 11:08.
Citera
2024-10-25, 11:02
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Jag har underskattat Elsa, hon är mer platt, ointressant, elak, egocentrisk än vad jag först trodde. Hon är dessutom långt ifrån så snygg som hon tror.

Adams misstag var förstås att inte stå på sig och det gjorde det hela 100 gånger värre. En människa med empati hade sett att Adam blev osäker och inte gått på som en ångvält, var en väldigt otrevlig reaktion av henne och hon borde hanterat det mycket bättre. Tror tyvärr vi kommer få se Adam bli allt mer osäker i följande avsnitt. Han verkar i övrigt vara en schyst kille!

Håller med om din analys. Vi har ett nytt par, "Fylleparet".
Citera
2024-10-25, 11:07
Medlem
Det är absolut inte fler frågor Elsa behöver. Hon är ju enligt egen uppgift fast i bad boy-träsket och har köpt sig ankläppar, så ett par örfilar och ett halsknull ligger mer i linje med hennes behov.
Citera
2024-10-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Det är absolut inte fler frågor Elsa behöver. Hon är ju enligt egen uppgift fast i bad boy-träsket och har köpt sig ankläppar, så ett par örfilar och ett halsknull ligger mer i linje med hennes behov.

Nej han skulle bara ignorerat henne.
Citera
2024-10-25, 11:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Fast badboys ställer ju också FAQ till kvinnor nån gång? under lära känna på fasen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-25 kl. 11:26.
Citera
2024-10-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Delar exakt samma tankar! Adam är ev ett riktigt catch, tycker han ser riktigt bra ut och Nicklas och Ninni utstrålar så mycket positivt.

Varför skrattar Semla så maniskt? Vad är det som är så roligt? Uppfattar det nästan provocerande. Skrattar hon vid samlag också?

Tror en del skrattar mycket när de blir lite nervöst och lite allvarligt.. slags självförsvar i jobbiga situationer gissar jag. Man kan skratta bort de mesta
Citera
2024-10-25, 11:39
Medlem
Adam ställer sin ödesdigra fråga på afterskin i ett desperat försök att få igång ett roligt samtal över en bärs. Han är inte bara ute efter ett fruntimmer att äta och sova ihop med - han vill att de ska bli vänner som kan ha kul tillsammans på tu man hand.

Det här är helt främmande för Elsa. Roliga samtal i hennes värld förs ju med tjejkompisarna eller lyssnas till i podden Ursäkta. När hon sa att han skulle ställa frågor till henne menade hon inte för det sociala utbytets skull utan för att han skulle verka intresserad av henne på ett ytligt plan. Hon har ju redan tagit reda på ”allt” om honom (det vill säga vilken linje han läste, vilket stjärntecken han är och vad han har på sina tacos).

Som tur är för henne finns det otaliga singelkillar som är lika ointresserade av tjejer på det sociala planet som hon är av killar. Då kan hon dessutom välja någon som är närmare det föräldrahem som hon fortfarande har kvar ena foten i.
Citera
2024-10-25, 11:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Undrar också vad det är han menar att han känner sig utmanad av med henne, såvida det inte är den uppenbara attityden hon har gentemot honom generellt?
Uppfattade det som att han var ironisk när han sa att han uppskattade hennes fysiska bekräftelse som hon inte höll med om att hon givit, hur ser prognosen ut i detta program för par som inte klarar av att införa nått vardagshångel öh? Agust upp i dagen

Det verkar inte finnas många bachelors i denna tråd som kan bekänna färg
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-25 kl. 12:03.
Citera
2024-10-25, 11:55
Avslutad
Varför tar dom enbart in mjuka män vill inte använda löjliga uttrycket ursäkta nu men får säga det rena beta-män?

Lättare för feministpsykologen som hon kallar sig att manipulera då?
Citera
2024-10-25, 12:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Varför tar dom enbart in mjuka män vill inte använda löjliga uttrycket ursäkta nu men får säga det rena beta-män?

Vilka experter tror du? kommer måsta ta kommande krismötena mellan Eva & Adam jag tror att det blir just den oförskämt attraktiva feministpsykologen https://imgbox.com/expAXZLy
samt Fredrik Boom som får förtroendet att lägga ut könlösa dimridåer som tar hennes parti, tror inte svt vågar släppa lös Indien & en avväpnande engelska på dom
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-25 kl. 13:04.
Citera
2024-10-25, 12:23
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado

Andra typer av män har nog inte samma behov av att behöva söka till den här typen av program för att få till ett äktenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in