Citat:
Ursprungligen postat av
ManicToo
Kanske att jag uppskattar Rosanna mer än du!
Av någon anledning föll "Göteborgare" bort i din uppräkning och lägger du till den så faller allt du skriver. Han är en baby som ingen velat bo med innan. Såg du hans mamma? Äkta outbildat WT. Rosanna är motsatsen, höjden av sofistikering, har du ens sett hennes kläder vänner lägenhet poser hår? Hon fick TV att komma till SIN semester!
Dock räknar jag inte med 30-årsfaktorn, att en del damer får panik efter 30. Det känner jag igen från damer jag träffat. Dock brukar dessa desperata 30-åringar framstå just som desperata så de går fett bort, men det gör inte Rosanna.
Jag bor i Göteborg nu för tiden så är absolut med dig, dock sätter jag Göteborg långt över både Malmö och Skellefteå. Inget slår Stockholm.
Nej, jag har ändrat mig helt om Rosanna, jag tycker hon är ett kap och har en Woman-crush på henne. Förutom att jag är bisexuell, men jag har en straight woman crush på henne. Så det jag skrev handlade mer om att vara realistisk som kvinna och 32. Det handlar om att det inte växer en massa bra manliga ”kandidater” på träd att bilda familj med så snart som möjligt. Hon är inte 18 och har 10-12 år på sig att dejta runt och testa en massa singelkillar innan hon är 32, hon är redan där. Det är inget fel på henne för det utan hon vill väl inte bara ta vem som helst som far till sina barn. Christoffer är kanske inte nån slags Vita-duken dröm men de finns liksom inte. Kanske finns någon som är ännu snyggare, men är han singel, trygg, pålitlig, har trygg ekonomi, är han normal i huvudet, är han kär i henne, vill han bilda familj nu, får hon ens känslor för honom?
Jag
trodde att Rosanna fejkade att hon blivit förälskad i C men jag har ångrat mig, jag tror hon har känslor och vill på riktigt.