Citat:
Ursprungligen postat av
ManicToo
Nä, Emmy och Mattias tror jag håller, de känns väldigt lika och äkta kärlek. Christoffer och Rosanna är totalt olika och de kommer att vara splittrade redan i sista delen, eller åtminstone i uppföljningen 3 månader senare. Jag tror t.o.m. hon fejkar kärlek redan i nuvarande delar. Han är OMÖJLIG att tycka om om man är som hon. De andra två, där måste både män och kvinnor fundera på sig själva, de är inte lämpliga för giftermål just nu. Alla fyra måste lära sig anpassa och slipa på sina fobier för att kunna bo med någon.
Jag tror du överdriver hennes chanser att hinna få ”bättre” och skaffa familj i tid. Här är hon redan gift och kan köra på med en man som är
* typ välutbildad
* trevlig
* snäll
* kommer vara en bra pappa
* lång precis som hon själv
* ser hyfsat bra ut
* glad och positiv
* aktiv och tränar
* tycker om henne och är en bra partner
Vad tror du hon tror kan slå det, där hon också hinner bli gravid och känna sig trygg, typ nu? Hon är 32 och vill kanske ha flera barn. Självklart kan 42-åriga kvinnor också få barn men man kan inte räkna med det. Dessutom vill många inte vänta utan tycker 30-årsåldern är perfekt. Hon har inte tid och råd att dumpa honom och ge sig ut på jakt efter någon som är
ännu snyggare, smartare, roligare och coolare än C och samtidigt är pålitlig, inte alkoholist, inte spelmissbrukare, inte sexberoende, inte kvinnomisshandlare, säker på henne, älskar henne, kommer vara en bra pappa OCH vill skaffa barn och gifta sig NU-NU.
Nån snackade om italienska prinsar och yadayada, men tyvärr, de vill nog hellre ha nån 22-24årig instagrammodell som också är europeisk aristokrat, om det inte är tänkt en italiensk prins på 85 år…