2024-05-31, 00:34
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
För min del undrar jag hur det är ställt med psykologerna och socionomen i programmet som ställer upp på det här. Hur är man funtad i huvudet om man låter en sån som Edvin Törnblom oemotsagd så grovt smutsa ner deltagares rykte så fullständigt och lämna ut en annan deltagare som dennes offer. Och sen bara sitta tysta och tycka att det är ok för de har "tagits om hand om". Nog för att det är bra med kramar, men vad sägs om etisk professionell samtalshjälp av oberoende psykologer?

har i hört i ryktena att edwin bestämmer om sånt här för ska få fler i podd att lyssna så hon ska få mer att prenemerera i podd?
Citera
2024-05-31, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
har i hört i ryktena att edwin bestämmer om sånt här för ska få fler i podd att lyssna så hon ska få mer att prenemerera i podd?

Ja visst handlar det om att få uppmärksamhet och tjäna mer pengar. Det är ett vidrigt beteende att tjäna pengar på att en ung kvinna möjligen har blivit våldtagen i en dokusåpa i SVT. Har hon inte blivit våldtagen har han skändat henne och mannen inför hela svenska folket. Edvin Törnblom har ingen medkänsla med dem han hänger ut, han är en totalegoist.
Citera
2024-05-31, 04:29
Medlem
Slumpmessigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
alkohol, och sen gemensam dubbelsäng, ensam med en främling. Sinnessjukt.

Ja fyfan, alkhohol och sen ner i sängen med en främling. Sjukt. 😱
Citera
2024-05-31, 04:52
Medlem
Slumpmessigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrazywoman
Och vi ska vara jävligt försiktiga med att sätta diagnoser vitt och brett på folk. Det är oetiskt.

Särskild försiktighet ska iakttas i etikens högborg flashback
Citera
2024-05-31, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
O fan, detektiven i mig säger då att ReidarRedare som använder den vokabulären möjligen sitter på insiderinformation. En SVT-medarbetare på Flashback?

Alla människor vet vad en synk är.
Citera
2024-05-31, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Just det, det hade jag glömt. Tack för att du påminde mig.

Där ringde varningsklockorna. Inbilsk och brist på självinsikt. Framförandet var för långt, han varken spelar eller sjunger tillräckligt bra för att underhålla ett helt rum, så länge. Det var inte romantiskt, det handlade om att se och lyssna på Jim. Inte Jim som ville vända sig till kvinnan, personen Linnea.

Redan där begick han våldtäkt. Oral våldtäkt på ett helt bröllopsfölje.

Vem f-n väljer att introducera sig själv med ett entourage av gamla bridgekärringar? Endast okej om man själv är en gammal bridgekärring.

Han har nog inga vänner som ville vara med.
Citera
2024-05-31, 06:16
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Bridgedamerna var ju sköna. Tyckte just det var positivt då.
Du har rätt. Onödigt av mig att kalla dom bridgekärringar. De var damer. (Jag är så irriterad på J nu att det smittar av sig på alla i hans närhet.)

Den enda i sällskapet jag inte vill kalla dam är Jims mor. Jag håller henne ansvarig för Jims beteende. Nej, jag låter henne dela ansvar med pappan. Det är inte OK att skaffa två barn (söner dessutom) och sedan dra till Frankrike. Troligtvis har pappan gjort mer skada än mamman.

J, om du läser det här. Jag ägnar mig åt klassisk projicering. Det jag ser hos dig är det jag ser hos mig själv - och stör mig allra mest på. Tur att jag har dig så att jag slipper tänka på mina egna problem.

(OffT: Skånetrafiken. Hur rekryterar de sina chefer egentligen? Hur ser chefsutvecklingen ut? Jag blir orolig när personer utan grundläggande insikter i psykologi chefar över stora grupper människor.)

Jag lägger ner drevandet mot J nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Slumpmessig
Särskild försiktighet ska iakttas i etikens högborg flashback
Citera
2024-05-31, 06:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slumpmessig
Ja fyfan, alkhohol och sen ner i sängen med en främling. Sjukt. 😱

Händer på Tinder hela tiden.
Citera
2024-05-31, 08:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrazywoman
Hon kanske inte känner till dem. Tror hon bara ser den klippta versionen och vet lika mycket som vi

Då borde det ha blivit ett ramaskri från henne vid det här laget om hon varit feminist.
Citera
2024-05-31, 08:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Händer på Tinder hela tiden.

Detta är SVT i något som ska vara en trygg, säker och psykologsäkrad tv-serie, som låtsas vila på vetenskap.
Citera
2024-05-31, 08:18
Medlem
ReidarRedare... Kan du få tag i mailen? Du kanske har dom till och med? Man kan lägga upp dom anonymt och då får vi ju svart på vitt svaret som alla spekulerat i.
Senast redigerad av jbmannen 2024-05-31 kl. 08:21.
Citera
2024-05-31, 08:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja, Tervull och Chiara, vill lever i tider av fördärv där koprofager som Edvin sätter agendan. Västerlandet är åt helvete.

Är Väst åt helvete? Vad är då inte öst isåfall? Eller syd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in