Citat:
Ursprungligen postat av
Robert-Oppenheimer
Vågar man beställa grönt från Holland?
det kan jag avråda från. inget från nederländerna är en bra ide ,om du inte har målvakt och är redo att losa dina stålar alt i bästa fall få en bra refund policy.
Fick ett meddelande också om en som hamna i en sitts som jag själv varit med om:
"Läste vad du skrev i Evo tråden. Råkade ut för samma sak som du, d.v.s. beställningar kom inte fram, inte heller något brev a.n.g. detta men plötsligt en eftermiddag då man låg och sov som bäst fick man ett bryskt uppvaknande då 6-7 poliser var inne i lägenheten, tog dator, droger och mig ner till stationen. Du kan ju posta detta i tråden att tullen inte alltid skickar ut brev utan samlar på sig beslag till något större, 5 st hade de samlat på sig i mitt fall innan polisen dök upp hos mig. Men man blir inte dömd till narkotikasmuggling utan försök till narkotikasmuggling om man inte fått hem varorna, bra mycket lindrigare straff i alla fall"
Så att man får ett brev om det fastnar kan ni glömma... räkna med att dom i bästa fall knackar på dörren... jag bytte låskolv så dom tänkte slå in min dörr..
köp gräs nån annanstans än Holland/nederländerna..