2015-01-15, 22:54
Medlem
Grön:

Empo
2015-01-16, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert-Oppenheimer
Vågar man beställa grönt från Holland?

det kan jag avråda från. inget från nederländerna är en bra ide ,om du inte har målvakt och är redo att losa dina stålar alt i bästa fall få en bra refund policy.

Fick ett meddelande också om en som hamna i en sitts som jag själv varit med om:

"Läste vad du skrev i Evo tråden. Råkade ut för samma sak som du, d.v.s. beställningar kom inte fram, inte heller något brev a.n.g. detta men plötsligt en eftermiddag då man låg och sov som bäst fick man ett bryskt uppvaknande då 6-7 poliser var inne i lägenheten, tog dator, droger och mig ner till stationen. Du kan ju posta detta i tråden att tullen inte alltid skickar ut brev utan samlar på sig beslag till något större, 5 st hade de samlat på sig i mitt fall innan polisen dök upp hos mig. Men man blir inte dömd till narkotikasmuggling utan försök till narkotikasmuggling om man inte fått hem varorna, bra mycket lindrigare straff i alla fall"

Så att man får ett brev om det fastnar kan ni glömma... räkna med att dom i bästa fall knackar på dörren... jag bytte låskolv så dom tänkte slå in min dörr..

köp gräs nån annanstans än Holland/nederländerna..
2015-01-16, 03:24
Medlem
jesper2013s avatar
Vem har bäst gräs på hela evo egentligen? menar ej inom sverige utan hela evo, någon som har köpt något riktigt grymt gräs? skiter i priset vill bara köpa lite o bjuda vännerna på
2015-01-16, 05:52
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Vem har bäst gräs på hela evo egentligen? menar ej inom sverige utan hela evo, någon som har köpt något riktigt grymt gräs? skiter i priset vill bara köpa lite o bjuda vännerna på

BCbuds på agora är nog tillbaka. Alltid skön att ha o göra med och underbart gräs. Kanada är enda nackdelen. Fick ett taget, re-ship på det som på något sätt stannade kvar på någon postcentra i CA. De fick aldrig tillbaka det heller. Som plåster på såren skickad de runt 40g bra gräs av olika sorter. Detta efter att ha lyckade affärer med dem.

Domopost var sjukt bra. Skickade i leksaker, puzzle och sådant. Sedan scammade han. Många förlorade stora summor där

EDIT: Kom på att vi snackar EVO. Har fan ingen koll.. Känns nojigt att köpa gräs utrikes nowadays.. singla slant typ.
Senast redigerad av eilahtan 2015-01-16 kl. 05:57.
2015-01-16, 06:03
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Måste slå ett slag för alexandrus oil fyfan vad potent.
mvh

Jag kommer inte in just nu har du lust att skriva ungefärligt pris samt mängd det köps i osv?
Låter intressant, minst sagt...

Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Försökte logga in på mitt konto efter typ ett par månades inaktivitet, men står att det inte går att logga in på kontot? Inaktiveras kontot efter ett tag eller varför kommer jag inte in?

Tack.

Undrar lite samma sak, ville in och kolla det ovan men står bara att jag inte kan logga in, var dock inte flera månader sedan jag var där inte ens 1.
2015-01-16, 06:11
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jag kommer inte in just nu har du lust att skriva ungefärligt pris samt mängd det köps i osv?
Låter intressant, minst sagt...

Undrar lite samma sak, ville in och kolla det ovan men står bara att jag inte kan logga in, var dock inte flera månader sedan jag var där inte ens 1.

Var faktiskt inne och kikade, lät ju gött.. Hittade dock endast

EDIT; Killen kanske såg de som olja, eftersom de är så lättmeckat. Eller så är det slut.
2015-01-16, 06:29
Medlem
Vilka vendors tillhandahåller blistrade z-analoger (stillnoct, imovane) generica spelar ingen roll..
Likaså tramadol och benso..!

Alla verkar ha samma blistrade valium men det kanske finns någon där ute som har äkta 2mg stavar i org. förpackning eller till och med kartor temesta? Tipsa gärna.. sitter och kollar 24/7 och F5:ar .. Hammarsten hade ju storpack tram men det hann man ju beställa dessvärre..

Har en order hos ormar nu, allt till trots har jag alltid fått i rimlig tid av honom, han kanske gillar mig? Men jag tvivlar på att det kommer komma fram den närmsta tiden av inläggen att döma

mvh anti-lösviktsklubben
2015-01-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Vilka vendors tillhandahåller blistrade z-analoger (stillnoct, imovane) generica spelar ingen roll..
Likaså tramadol och benso..!

Alla verkar ha samma blistrade valium men det kanske finns någon där ute som har äkta 2mg stavar i org. förpackning eller till och med kartor temesta? Tipsa gärna.. sitter och kollar 24/7 och F5:ar .. Hammarsten hade ju storpack tram men det hann man ju beställa dessvärre..

Har en order hos ormar nu, allt till trots har jag alltid fått i rimlig tid av honom, han kanske gillar mig? Men jag tvivlar på att det kommer komma fram den närmsta tiden av inläggen att döma

mvh anti-lösviktsklubben
TT50 Har tramadrol och bens
2015-01-16, 10:14
Medlem
Bananarnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Var faktiskt inne och kikade, lät ju gött.. Hittade dock endast

EDIT; Killen kanske såg de som olja, eftersom de är så lättmeckat. Eller så är det slut.

Det är slut bara.
2015-01-16, 11:51
Medlem
Michael-ScarNs avatar
fått betala 1200 kr inc växling av bitcoins m.m för 100st 10mg bensedin sen nått år till tebax både här och på FG.

Men har nu fått stesolid på respet nu 100 st 10 mg kosta mig 88 kr & 1 fungerar som 5 besedin....

Just so u know folks, det är par jävla rövar priser på internet...
2015-01-16, 12:05
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
fått betala 1200 kr inc växling av bitcoins m.m för 100st 10mg bensedin sen nått år till tebax både här och på FG.

Men har nu fått stesolid på respet nu 100 st 10 mg kosta mig 88 kr & 1 fungerar som 5 besedin....

Just so u know folks, det är par jävla rövar priser på internet...

Och ett gram kokain kostar någon 10:a i sydamerika. Internet och gatan är för jävliga! Ohh jag glömde att dom måste betala smugglare och dylikt. Och sedan när dom torskar (vilket många gör förr eller senare) har dom 0 i inkomst i flera år. Vad du betalar i växlingsavgifter är väl ändå ganska orelevant?
2015-01-16, 12:10
Medlem
anapols avatar
Måste ha hjälp! Formaterade om datorn och nu så har mitt krypteringsprogram såklart försvunnit, jag använde gpg4win och testade att ladda ned det, men det var kleopatra som jag inte förstår ett skit av Någon som vet om det går att få tag i versionen gpg4win 2.1.0 så får du en slant för besväret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in