2015-02-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Kan det vara polisen som är i farten?

Nej, det är inte polisen, har kontakt med Erkran, personliga omständigheter som legat bakom hans frånvaro.
Återkommer när jag fått ytterligare svar.
2015-02-08, 02:05
Medlem
Meddelande från Erkran:
Citat:
Jag Skulle väldigt gärna, väldigt, väldigt gärna ha en välmotiverad grund till att jag ska vara röd.
Jag har varit frånvarande ( inte helt ) i 7 dagar. Min bästa och kanske enda riktiga vän omkom i en bilolycka för en vecka sedan, i samma fordon färdades min ärade hustru och 2 av våra avkommor. Avkommorna klarade sig bra men annars är det värre,
Jag är åter på jobbet sedan 4 timmar tillbaks Kl 03:40 natten till Lördag 7/2.

Jag tycker ni som använder ordet RÖD ska tänka er för vad RÖD innebär. Att inte svara på PM eller e-post...är det att vara röd? Svarar du själv verkligen på alla mail du får?
I så fall hoppas jag att de flesta mobiloperatörer är röda, Tele 2, TRE ? TELIA för att inte tala om Försäkringskassan. Eller 1177 vårdupplysningen..eller för den delen 11414 om man nu skulle vilja koma dit.

Att jag sen BRUKAR leverera dagen efter innebär inte att jag inte skickat om det inte kommit dagen efter. Rödast av alla måste väl då APPLE vara med deras väntetider???
Den som har beställt och betalat sin produkt och inte fått den nu till Onsdag-Torsdag är mer än välkommen att höra av sig.

Alltså, Erkran är ingen robot eller maskin, Erkran har ett liv och i livet händer saken som gör att man inte kan jobba en vecka ibland. Några dagar osv osv. Helt enkelt, livet kommer mellan.

Är det verkligen någon som upplever som röd ändå så kan jag ta det. Men röda utan dialog (på så kort tid) är på gränsen till respektlöst mot all den tid jag lagt ner på att inte få en rödig.

Gröningar kan vem som helst få, det gäller att jobba för att inte få rödingar.

//Erkran
2015-02-08, 02:25
Medlem
Strongmanx2s avatar
Så nu var det slutdiskuterat, håll er till ämnet, dvs EVOLUTION.
Jävla gnällfisar som rödar så fort ni inte får ett svar.

Jag undrar fortfarande om Ideal-express Silver Haze är bra.
2015-02-08, 04:27
Medlem
Tiaitchsis avatar
Bör man köpa något av det ladd som finns inne just nu?
2015-02-08, 05:24
Medlem
Santadunks avatar
LeifGW listas som grön vad jag kan se nån som testat mephedronet
2015-02-08, 11:34
Medlem
Fått mitt röka av LEIF och benz av empo ännu en gång gröna
2015-02-08, 13:50
Medlem
Vitalrepuss avatar
Rent hypotetiskt av nyfikenhet: Vilka vendors säljer Stilnoct/Imovane som dessutom är gröna, inrikes?
2015-02-08, 14:27
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Rent hypotetiskt av nyfikenhet: Vilka vendors säljer Stilnoct/Imovane som dessutom är gröna, inrikes?

Återkom om du hittar någon med bra priser på Zolpidem, utrikes är priset 1/3.
2015-02-08, 15:01
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Återkom om du hittar någon med bra priser på Zolpidem, utrikes är priset 1/3.

Hur säkert är det om man beställer från utlandet? Tänker på tullen och så vidare. Samt hur kan man veta att det faktiskt är Zolpidem och inte något annat skit?
2015-02-08, 15:11
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Hur säkert är det om man beställer från utlandet? Tänker på tullen och så vidare. Samt hur kan man veta att det faktiskt är Zolpidem och inte något annat skit?

En risk man får ta helt enkelt, dock har inte en endaste förpackning blivit tagen när jag köpt tram, zolpidem eller E från Tyskland. Level 5 vendor. Dock så blir det upp emot 2veckors leveranstid istället för 2-3dagar

Däremot Holland snappar de fasen upp allt.
2015-02-08, 15:20
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
En risk man får ta helt enkelt, dock har inte en endaste förpackning blivit tagen när jag köpt tram, zolpidem eller E från Tyskland. Level 5 vendor. Dock så blir det upp emot 2veckors leveranstid istället för 2-3dagar

Däremot Holland snappar de fasen upp allt.

Okej tack för infon! På grund av min noja så tror jag dock inte att jag vågar
2015-02-08, 15:21
Medlem
Vitalrepuss avatar
Någon som har erfarenheter av den svenska vendorn funky-hsapiens och om ja vilka produkter har ni då prövat?

Mvh Vitalrepus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in