2018-02-24, 15:31
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skotter
tyson på FS, är det någon som har något omdöme om denne försäljare? Onekligen en av dem som har bäst statistik där just nu, men man ska inte alltid lita bara på siffror.

Han är superlugn att beställa från.
2018-02-24, 15:37
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Så, vem har bäst amfetamin inne just nu? Saknar PT som fan.

Ingen aning, men tycker DKs batch #1 var rätt bra.

Saknar däremot Werner rejält
2018-02-24, 15:59
Medlem
weedsones avatar
Som någon sa innan så är Qualitymatters heroin helt ok, men 1500 för den som ska va super bla bla är rätt överprisat. Det är inte bättre än något annat imo. Kanske bara märks om man skjuter, vet inte.

Tycker SuperSuppliers tjack var finemang. Var ett par månader sen men jag blev glatt jäkla överraskad. Mycket bättre än DK's han haft rätt länge imo.
Senast redigerad av weedsone 2018-02-24 kl. 16:46.
2018-02-24, 16:35
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Tack så mycket för det utförliga tipset! Jag har ännu inte orkat ge mig på att få skiten torr, känns ju som galet många steg.. ska se om jag har det tålamodet. Men tack ändå

Hur gick det för dig? Vilken/vilka metoder kördes det med och hur gick det?
2018-02-24, 16:43
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Ja precis, bara låta ligga och ta ur påsen eller drick med påsen i
I den Batch 3 av DK jag bekantades med så var det väldig hög procent olja, den torkade aldrig 100% och blev frasigt så var inte optimalt att dra linor heller.

Förutom det du skrev ovan, vad för betyg skulle du ge på #3?
2018-02-24, 17:33
Medlem
sthlmnights avatar
Hej på er. Tänkte bara berätta om en märklig sak. Igår fick jag hem 4 paket ifrån flugsvamp, varav ett låg öppnat och tömt i brevlådan. De andra var orörda. två skickades i onsdags och kom nog fram i torsdags (hade ingen möjlighet att kolla då), de två andra kom igår, och jag kollade till brevlådan igår.

Det öppnade paketet skickades i torsdags. Jag tömde min låsta brevlåda i lägenhetshuset strax efter posten anlänt igår. Så att någon granne norpat det är inte jättetroligt, dels är det många som rör sig där, sen så borde han eller hon ha tagit de andra också. (Går sträcka in handen om man har en smal arm.)

Det rör sig om en mindre mängd diazepam. Låt oss säga 1-30 st. Vill inte outa vendorn då jag hört en del gott om denne samt att jag inte har lust att bli falskt anklagad för att svärta ned vendorn. Vad ska man göra? Det handlar inte om någon stor summa per se, men förekommer det selektiva scams i störrre skala av det här slaget där vendorn postar ett tomt brev och fejkar att det öppnats? Många bäckar små..

Mest orolig för att någon granne fått det fel, öppnat det utan att läsa adressen (själv gjort så med räkningar som ska till grannar,) sen sett att det är knark och bara lagt ett tomt vadderat brev i min brevlåda.

Eller är det mest troliga att någon på nåt sorteringsverk snabbt tagit det, sedan inte velat göra sig av med emballaget och därför bara lagt tillbaka det? Vet inte hur stor koll de har med övervakning där inne. Annars så skulle väl någon brevbärare kunnat ta de i deras lilla postbil när hen sitter där.

Vad tror ni? Känns obehagligt. Har beställt ett 50tal ggr utan problem från flugsvamp innan, och hundratals andra vanliga paket och brev ifrån Sverige/EU/USA/Kina etc. Allt problemfritt, till denna adressen.

Mvh
2018-02-24, 20:45
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Förutom det du skrev ovan, vad för betyg skulle du ge på #3?

Hyffsat potent. Gav ett lugnt rus som var långvarigt men fick aldrig den där "feel good" känslan, gav mig mer bieffekter än andra sorter jag testat.
- för mycket olja och kladd i tjacket. Fick ingen "pilla,laga,meka" effekt... Tråkigt helt enkelt.
Men som sagt, för mycket pill med kletet samt undervikt som heter duga, 6g undervikt.

Hans tjack är inget dunder, även fast det är potent. PT's var dunder, potent och man satt timmar och runkade eller mekade med grejor och fick saker gjorda.

Farmacia's prisvärda tjack slår DK's Batch #3 utan tvekan enligt mig. Kändes mer som tjack ska kännas, påminnde om en klenare variant av PT's stenar. Nackdelen är väl att man får dosera mer men inga problem om man använder kapslar som jag gör. Fylla 5 kapslar med 200-300mg vardera så räcker det hela dagen och nästa dag med nån lina också.

Bara mina åsikter. Inte sovit på 2 dygn
2018-02-24, 21:04
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmnight
Hej på er. Tänkte bara berätta om en märklig sak. Igår fick jag hem 4 paket ifrån flugsvamp, varav ett låg öppnat och tömt i brevlådan. De andra var orörda. två skickades i onsdags och kom nog fram i torsdags (hade ingen möjlighet att kolla då), de två andra kom igår, och jag kollade till brevlådan igår.

Det öppnade paketet skickades i torsdags. Jag tömde min låsta brevlåda i lägenhetshuset strax efter posten anlänt igår. Så att någon granne norpat det är inte jättetroligt, dels är det många som rör sig där, sen så borde han eller hon ha tagit de andra också. (Går sträcka in handen om man har en smal arm.)

Det rör sig om en mindre mängd diazepam. Låt oss säga 1-30 st. Vill inte outa vendorn då jag hört en del gott om denne samt att jag inte har lust att bli falskt anklagad för att svärta ned vendorn. Vad ska man göra? Det handlar inte om någon stor summa per se, men förekommer det selektiva scams i störrre skala av det här slaget där vendorn postar ett tomt brev och fejkar att det öppnats? Många bäckar små..

Mest orolig för att någon granne fått det fel, öppnat det utan att läsa adressen (själv gjort så med räkningar som ska till grannar,) sen sett att det är knark och bara lagt ett tomt vadderat brev i min brevlåda.

Eller är det mest troliga att någon på nåt sorteringsverk snabbt tagit det, sedan inte velat göra sig av med emballaget och därför bara lagt tillbaka det? Vet inte hur stor koll de har med övervakning där inne. Annars så skulle väl någon brevbärare kunnat ta de i deras lilla postbil när hen sitter där.

Vad tror ni? Känns obehagligt. Har beställt ett 50tal ggr utan problem från flugsvamp innan, och hundratals andra vanliga paket och brev ifrån Sverige/EU/USA/Kina etc. Allt problemfritt, till denna adressen.

Mvh

Du verkar ju varken ha koll på upp eller ner i detta läget så ta det lugnt varva ner
skyll inte på någon vendor, kan ju vara likaväl varit Gargamel`s katt som pillat i ditt
brev & hur fan ska någon på flashback veta vad som händer i din brevlåda...Chilla
2018-02-24, 21:09
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Lär märka det idag eller senast imorgon. Min order borde komma idag. Trevlig verkar han iaf!

Jag fick min, fentanyl spray. helt underbar... Önskar det fanns mer fentanyl sprayflaskor, men finns ju inte en enda sida varken på darknet eller vanlig internet som har.. Å då menar jag i Sverige.
2018-02-24, 21:58
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmnight

Mvh

Skulle gissa på att någon på postnord knyckt det. Hade dem lämnat det till polisen hade du iaf inte fått hem ett öppnat brev. Känns ju konstigt att vendorn skulle skicka att tomt kuvert, kunde ju lika gärna skitit i att skicka det alls i så fall och skyllt på postnord (klassikern).

Kan ju vara någon granne som tagit det själv också, förstår dock inte varför du fick ett tomt kuvert egentligen öht känns väldigt konstigt.

Hur som helst fattar jag att det inte känns bra :/
Senast redigerad av Zot^ 2018-02-24 kl. 22:01.
2018-02-24, 22:16
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Hyffsat potent. Gav ett lugnt rus som var långvarigt men fick aldrig den där "feel good" känslan, gav mig mer bieffekter än andra sorter jag testat.
- för mycket olja och kladd i tjacket. Fick ingen "pilla,laga,meka" effekt... Tråkigt helt enkelt.
Men som sagt, för mycket pill med kletet samt undervikt som heter duga, 6g undervikt.

Hans tjack är inget dunder, även fast det är potent. PT's var dunder, potent och man satt timmar och runkade eller mekade med grejor och fick saker gjorda.

Farmacia's prisvärda tjack slår DK's Batch #3 utan tvekan enligt mig. Kändes mer som tjack ska kännas, påminnde om en klenare variant av PT's stenar. Nackdelen är väl att man får dosera mer men inga problem om man använder kapslar som jag gör. Fylla 5 kapslar med 200-300mg vardera så räcker det hela dagen och nästa dag med nån lina också.

Bara mina åsikter. Inte sovit på 2 dygn

Får tacka för bra svar!

Haha, ja du, PTs "sitta-och-göra-allt-med-en-hand-halva-dagen"-pulver var lite i en klass för sig minst sagt.. om man jämför med konkurrerande produkter. Helt otroligt vad grisigt det kunde bli.

Jag har bl.a. farmacias vita, billiga, tjack nu. Precis som du säger så är det absolut inget fel på det. Trots priset kanske man ska tillägga.

Det var lite fuktigt när jag fick det, inte så att det gick att lina upp det direkt så jag la det på snabbtork på tallrik under en lampa i ~10min bara. Blev helt perfekt, inte för fuktigt och inte för torrt så att säga.
Det skulle tydligen tappa som mest mellan 10-20% vid tork men jag blev väl av med 5-10% och det som jag ej orkade väga upp.. Pluspoäng enl. mig bara där.

Men det absolut bästa var att det dök upp dagen efter beställning - det har ta mig fan inte hänt på över ett år nu. Blev helt chockad.

Så när man ändå frågar om andras åsikter så kan jag dela med mig utav min: Jag kan lugnt rekommendera produkten, med tanke på priset så är det "billigare" vita mycket, mycket prisvärt. Likaså deras gardella hasch eller hur man nu stavar det.

Bra kommunikation med säljare med.
2018-02-25, 04:51
Medlem
Grönar doktorkosmos, mrbaeng, zolpidem och lemeuiler och som även verkar ha riktigt mephedrone!
Tyvärrr är dom flesta säljare sega dock och det händer att jag får nåt jag beställt 2-3 dagar sen förra den första beställningen.. Men egentligen ska man väl va glad att det kommer fram tillslut

EDIT: Stealth OK på alla paket förutom DK som nog kan göra nåt annorlunda om dom tänker till lite. Tänker inte skriva här men pma mig om nån undrar vad jag menar och har pmat dom om det förhoppningsvis läste de och tog åt sig
Senast redigerad av Rynkeby 2018-02-25 kl. 04:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in