Citat:
Ursprungligen postat av
Harbard
Hyffsat potent. Gav ett lugnt rus som var långvarigt men fick aldrig den där "feel good" känslan, gav mig mer bieffekter än andra sorter jag testat.
- för mycket olja och kladd i tjacket. Fick ingen "pilla,laga,meka" effekt... Tråkigt helt enkelt.
Men som sagt, för mycket pill med kletet samt undervikt som heter duga, 6g undervikt.
Hans tjack är inget dunder, även fast det är potent. PT's var dunder, potent och man satt timmar och runkade eller mekade med grejor och fick saker gjorda.
Farmacia's prisvärda tjack slår DK's Batch #3 utan tvekan enligt mig. Kändes mer som tjack ska kännas, påminnde om en klenare variant av PT's stenar. Nackdelen är väl att man får dosera mer men inga problem om man använder kapslar som jag gör. Fylla 5 kapslar med 200-300mg vardera så räcker det hela dagen och nästa dag med nån lina också.
Bara mina åsikter. Inte sovit på 2 dygn

Får tacka för bra svar!
Haha, ja du, PTs "sitta-och-göra-allt-med-en-hand-halva-dagen"-pulver var lite i en klass för sig minst sagt.. om man jämför med konkurrerande produkter. Helt otroligt vad grisigt det kunde bli.
Jag har bl.a. farmacias vita, billiga, tjack nu. Precis som du säger så är det absolut inget fel på det. Trots priset kanske man ska tillägga.
Det var lite fuktigt när jag fick det, inte så att det gick att lina upp det direkt så jag la det på snabbtork på tallrik under en lampa i ~10min bara. Blev helt perfekt, inte för fuktigt och inte för torrt så att säga.
Det skulle tydligen tappa som mest mellan 10-20% vid tork men jag blev väl av med 5-10% och det som jag ej orkade väga upp.. Pluspoäng enl. mig bara där.
Men det
absolut bästa var att det dök upp dagen efter beställning - det har ta mig fan inte hänt på över ett år nu. Blev helt chockad.
Så när man ändå frågar om andras åsikter så kan jag dela med mig utav min: Jag kan lugnt rekommendera produkten, med tanke på priset så är det "billigare" vita mycket, mycket prisvärt. Likaså deras gardella hasch eller hur man nu stavar det.
Bra kommunikation med säljare med.