2018-01-09, 18:08
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Funkar inte heller för mig för stunden, så det är något strul. Men det löser sig nog inom kort.

Det har funkat tidigare under dagen. För egen del så kom posten sent för mig idag, lite trist att jag inte kan in och släppa deponin. Brukar ha det som vana att släppa direkt posten kommer så att jag inte glömmer bort.

Piller från suits står på menyn ikväll iallafall.

Edit: Haha precis efter jag postat kom jag in
Senast redigerad av pterodactyl 2018-01-09 kl. 18:15.
2018-01-09, 18:41
Medlem
Kan nån klargöra ifall QualitySwe är rödad? Tycker jag har läst det här innan men hittar varken något bra eller dåligt om hen..
2018-01-09, 19:20
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Det har funkat tidigare under dagen. För egen del så kom posten sent för mig idag, lite trist att jag inte kan in och släppa deponin. Brukar ha det som vana att släppa direkt posten kommer så att jag inte glömmer bort.

Funkar även här
2018-01-09, 21:32
Medlem
EVF111s avatar
Farmacia löste krångel med en tidigare order. Grym och väldigt grön säljare. Kommer handla mer av dom!

Moe löste även lite strul. Guld kommunikation och superb stealth! Säljare att lita på helt enkelt
Senast redigerad av EVF111 2018-01-09 kl. 21:34.
2018-01-09, 21:35
Medlem
Illuzionzs avatar
Någon som haft kontakt med admin angående forumet? Tycker det är konstigt att de inte öppnat upp det ännu med några uppdaterade riktlinjer och regler. Alla forum får man räkna med spårar ur även helt vanliga.
2018-01-09, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Kan nån klargöra ifall QualitySwe är rödad? Tycker jag har läst det här innan men hittar varken något bra eller dåligt om hen..

Hans tjack verkar ha någon RC i det, väldigt kort rus jämfört med t.ex. PT, TW.

edit: och när jag skulle köra en rövpanna var det något skit i som var OMÖJLIGT att lösa upp, även med en mortel och vatten i morteln.

dessutom var det som konstiga stenar blandat med pulver i påsen.. riktigt skumma grejer. undvik.
2018-01-09, 23:20
Medlem
facemans avatar
hur lång tid ska det ta för support att svara på flugsvamp? seriöst skickade meddelande den 25 dec.. är dom alltid så här sega?
2018-01-10, 05:02
Medlem
Blir lika förvånad varje gång jag läser här.

- En jävla massa gnäll om uttagsavgifter och att det är FS som rånar er och säljare, när det i själva verket är BTC nätverket som själva sätter avgiften.
- Folk fortsätter beställa från en viss säljare trots att det finns minst 10 sidor här med rödingar och bevis på att det bankas.
- Folk snear om sidan är nere en liten stund, eller dom har inte tålamod att vänta på att komma in när den är seg.
- Folk blir förbannad på admins när dom blir scammade och dispyten inte avgörs på 3 timmar.

Och detta är bara lite av allt jag skulle kunna lista som jag inte förstår mig på. Det finns ju en anledning i vår lagstiftning som gör att just FS ligger på Darknet. Om folk blåser varandra för hundralappar på smink på Facebook kan ni väl inte för allt i världen tro att folk inte blåser varandra i droghandeln? Det dör folk för några lax dagligen i våra förorter.

Folk måste ju någonstans inse att även om ni tycker att det är som att handla mjölk på ICA att beställa droger så ser inte verkligheten ut så och det kommer förmodligen aldrig att fungera så. Sätt er gärna in i säljarnas perspektiv lite. Dom kan inte sitta och skicka ut oändliga reships till alla. För kunder är minst lika stora scammers som säljare är. Både på valfri teknikjedja eller på darknet.

Att FS skulle vara på väg att implodera innifrån har jag väldigt svårt att tro, visst, det är lite dåligt med kända gröna säljare just nu. Men ta då in i beräkningen att många blev snudd på miljonärer för runt en månad sedan och det nyss varit jul och nyår. Men gör man lite research innan man handlar och inte bara strösslar fritt med sina coins till allt kreti och pleti går det ofta rätt bra.

Missförstå mig inte, jag tycker scammers är förjävligt. Va själv nära på att förlora en stor summa när en känd säljare helt plötsligt försvann. Men det är bara att vänta och hoppas på det bästa. Jag är för lat för att ge mig ut på gatan och tycker det är omständigt, men då lägger jag såklart även in i kalkylen att jag kan bli blåst. Men jag kan ju å andra sidan bli robbad i verkligheten med.
2018-01-10, 07:34
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Blir lika förvånad varje gång jag läser här.

- En jävla massa gnäll om uttagsavgifter och att det är FS som rånar er och säljare, när det i själva verket är BTC nätverket som själva sätter avgiften.
- Folk fortsätter beställa från en viss säljare trots att det finns minst 10 sidor här med rödingar och bevis på att det bankas.
- Folk snear om sidan är nere en liten stund, eller dom har inte tålamod att vänta på att komma in när den är seg.
- Folk blir förbannad på admins när dom blir scammade och dispyten inte avgörs på 3 timmar.

Och detta är bara lite av allt jag skulle kunna lista som jag inte förstår mig på. Det finns ju en anledning i vår lagstiftning som gör att just FS ligger på Darknet. Om folk blåser varandra för hundralappar på smink på Facebook kan ni väl inte för allt i världen tro att folk inte blåser varandra i droghandeln? Det dör folk för några lax dagligen i våra förorter.

Folk måste ju någonstans inse att även om ni tycker att det är som att handla mjölk på ICA att beställa droger så ser inte verkligheten ut så och det kommer förmodligen aldrig att fungera så. Sätt er gärna in i säljarnas perspektiv lite. Dom kan inte sitta och skicka ut oändliga reships till alla. För kunder är minst lika stora scammers som säljare är. Både på valfri teknikjedja eller på darknet.

Att FS skulle vara på väg att implodera innifrån har jag väldigt svårt att tro, visst, det är lite dåligt med kända gröna säljare just nu. Men ta då in i beräkningen att många blev snudd på miljonärer för runt en månad sedan och det nyss varit jul och nyår. Men gör man lite research innan man handlar och inte bara strösslar fritt med sina coins till allt kreti och pleti går det ofta rätt bra.

Missförstå mig inte, jag tycker scammers är förjävligt. Va själv nära på att förlora en stor summa när en känd säljare helt plötsligt försvann. Men det är bara att vänta och hoppas på det bästa. Jag är för lat för att ge mig ut på gatan och tycker det är omständigt, men då lägger jag såklart även in i kalkylen att jag kan bli blåst. Men jag kan ju å andra sidan bli robbad i verkligheten med.

Bra skrivet! Vidare är jag rätt övertygad om att så länge det är dagisnivå i denna tråd så lär inget nytt forum dyka upp, staff lär ju knappast bli motiverad av allt trams här..
2018-01-10, 11:50
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl

Fan va gött la också en order av suits, så han är alltså grön. Skönt att höra så man inte bli scammad igen. Fick 50% av pengarna från scammern drugs4you och köpte 70 benz för det jag fick över. Tänker inte handla opiater över FS så länge priserna är så här.

Får fortsätta handla av dem jag känner i min närhet, de vanliga varorna, eller sluta helt enkelt, vilket jag är halvägs att göra. Är så jävla glad att jag tog mig i kragen och inte beställde någon jävla opiat till ett fitt pris, inte fitt pris, värre än så. Men benz av suits är ju riktigt prisvärt.
2018-01-10, 13:05
Medlem
Zot^s avatar
Krakens uttagsavgift har blivit brutal numera när BTC sköt i höjden för någon månad sedan. Tycker inte det är okej att betala 125kr i uttagsavgift om man ska ha något som kostar runt 500 spänn, har ni några andra tips? Funderade lite på Gemini själv. Det är ej viktigt för mig att kunna få mina BTC på stört då jag inte impulsknarkar längre utan planerar mina köp långt i förväg. Billigast möjligt vill jag ha så länge man kan lita på att det inte blir något krångel (kraken är visserligen segt men har aldrig strulat för mig).
Senast redigerad av Zot^ 2018-01-10 kl. 13:11.
2018-01-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Hans tjack verkar ha någon RC i det, väldigt kort rus jämfört med t.ex. PT, TW.

edit: och när jag skulle köra en rövpanna var det något skit i som var OMÖJLIGT att lösa upp, även med en mortel och vatten i morteln.

dessutom var det som konstiga stenar blandat med pulver i påsen.. riktigt skumma grejer. undvik.
Bara hen som lagt ut ketamin på senaste, men känns ju drygt att riskera att få nån sketen RC. Har redan fått utblandat skit förut.

Kom igen nu någon, finns en hel marknad för keta! Öppet mål! Mindwar, var är du???

För övrigt, varför tog FS bort kommentarfunktionen på produkter/säljare? Saknar den..
Senast redigerad av SysterMidnatt 2018-01-10 kl. 13:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in