2017-01-01, 13:53
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ska festa på Tjackwerners tjack i morgon. Det är över standard alltså? Jag är ganska van av gatutjack i en småstad, hur mycket rekommenderar du att ta? Samma dos som vanligt (brukar köra mellan 150 och 200 mg)? Lär ju inte vara superduperbra så det blir alldeles för mycket av de doserna känner jag.

Ska bli kul att testa i alla fall!

Nu såg jag ditt svar försent här men jag kör rätt små doser vanligtvis. 100mg nånting tyckte jag funkade rätt bra.

Om man jämför med allt annat jag fått på från FS så tycker jag klart detta är över standard
Senast redigerad av lowerCase 2017-01-01 kl. 14:06.
2017-01-03, 12:22
Medlem
Claviuss avatar
Trots att paketeringen av just denna produkt lämnade saker att önska så måste jag ändå slå ett slag för CarlBildts tjack. Upplevde det som ruggigt potent och med ett otroligt skönt och trevligt rus! Billigt är det också! Pass på tjackisar! :P
2017-01-03, 15:40
Medlem
Om man bortser från att man fick det hemskickat i plastfolie(!!!) så måste jag bara säga att herre min gud vad jag mådde bra på medex senaste.

Hann inte köpa när alla snacka så gott om det här, inte heller den lilla refill dom fick, men "3e" gången det kom upp igen nu i mellandagarna.

Läser recensionerna nu och folk skriver "6-7/10", fattar fan inte hur. Jag körde ~0.5g på hela nyårskvällen och var rejält på banan. Riktigt lugnt o fint rus, inte sådär jävla stissigt som mkt bankad kola är.

För mig är det top 3 jag köpt på FS iaf och förutom det pinsama att inte sälja i ziplocks (för mkt brev kanske..?) så var det en snuskigt bra affär i mina ögon.

Bara så ni vet, ni kolatorskar. Är ofta svårt att veta vem man ska köpa av men det är mina 5 cent och tycker mig ha rätt bra koll på kola efter ett antal olika köp av olika säljare osv.
2017-01-03, 23:04
Medlem
Inte fått mitt från poteket idag heller, hoppas på imorgon.
2017-01-04, 00:00
Medlem
mutemes avatar
Fick fr. THCs, tyckte det var svinbra. Men åas upplever jag tjo annorlunda. Men jag skulle våga rekommendera den!

Hur är Mr Trumps torra?
2017-01-04, 07:18
Medlem
Hej, då det verkar som att Dream Market och Alpha bay verkar vara de största shopparna för svenskar just nu undrar jag lite vad ni använder.

Finns det fler svenska säljare på någon av sidorna?
Då Dream market har en varning pga escrow locking så funderar jag även om ni har drabbats av detta?

Tack på förhand
2017-01-04, 08:57
Medlem
Finns det någonstans man kan få tag i lyrica kartor? Svenska
2017-01-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert1l
Finns det någonstans man kan få tag i lyrica kartor? Svenska

Såg på Alpha bay, rätt säker på att det var en svensk säljare!
2017-01-04, 10:28
Medlem
krillepilles avatar
Varför finns det inge jävla sub? Klagat på det tidigare och blev glatt översakad igår när jag såg annonser med sub uppe. Självklart är dom nere lika snabbt som dom kom upp och jag hinner inte få in mina pengar nog snabbt... Finns det någon förklaring till det här? aldrig varit med om liknande tidigare.
2017-01-04, 15:29
Medlem
Okej, Säljaren Medex verkar inte acceptera köp på Dream Market längre. Försökt skriva till honom men inte fått något svar, han nekade bara ordern. Någon som vet anledningen till detta?
2017-01-04, 16:08
Medlem
snedtrippens avatar
Någon som har erfarenhet om m*d*x och långa leveranstider?
Säljaren kör ju tydligen inga refunds/reships heller.
2017-01-04, 16:18
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Någon som har erfarenhet om m*d*x och långa leveranstider?
Säljaren kör ju tydligen inga refunds/reships heller.

Jupp, jag fick inleda dispyt för att undvika autosläpp men det kom typ dagen efter det.

Blev förvånad för dom har varit sjukt snabba på att leverera innan. Men dom firar väl jul & nyår som alla andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in