2016-12-30, 03:10
Medlem
escilichiss avatar
Nån som har handlat från Silkroad 3.0 ?
2016-12-30, 05:55
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Jag har undrat samma. Var min "go-to" men verkar ha lagt ner nu? Eller tagit längre paus eller så. Kanske interna konflikter, snuten, eller bara drog sig ur - fuck knows. Men synd är det iaf! Favovendorn #1 imo.

Fler som fortfarnade väntar på sina paket nu i mellandagarna eller? Börjar bli nojjig för farbror blå eller dylikt alltså... samma vendor skicka till mig innan med superb jävla stealth så vetefasen om just brevet skulle blivit upptäckt. Antingen scam, farbror blå eller så måste det komma typ med dagens post. Inte fan kan ett brev ta 10 arbetsdagar...?

Väntar även ett annat (Till annan adress, annan vendor) som beställdes under mellandagarna. Kommer det fram innan det andra.. ja då vetefan vad man ska tro...

Fler i liknande sits?
10 dagar..jag hade redan efter 5-6 dagar insett: Taget eller blåst till 99 %. Tyvärr..

Inte i samma sits Samtliga x ordrar från 22 dec tills nu har tagit en till 3 dagar.
De på tre dagar hade inte postats som sagts då poststämpeln avslöjade den ordern så det är bara att beklaga.
Själv känner jag mig tryggare vid rushiga tider. Borde ju vara mindre risk om man ser till omsättningen av alla paket i diverse format..:/
2016-12-30, 10:46
Medlem
caecos avatar
Som tidigare år så brukar även försäljarna ta chansen vid jul och nyår att scamma en del personer. Skyller på att posten är försenad och därav försöker få folk att släppa deponin. En dags försening är enda jag märkt av under julen. Tog två dagar istället för en dag för flera paket som det alltid brukar göra för mig.

Kollat man försäljare som alltid har snabba leveranstider så skiljer det sig knappt under julen. Har man otur kan det ju ha blivit beslagtaget. Det verkar som att polisen ger sig efter köpare nu, men med tanke på hur många som beställer är det nog ändå ganska lugnt så länge inte säljaren klantar sig.

Är det någon som har testat haschet på flugsvamp med något ez-test eller skickat det på analys? Är det verkligen så mycket av haschet som är bankat med olika cannabinoider eller är det bara någon nojja för att någon fick ett obehagligt rus?
Senast redigerad av caeco 2016-12-30 kl. 10:49.
2016-12-30, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
10 dagar..jag hade redan efter 5-6 dagar insett: Taget eller blåst till 99 %. Tyvärr..

Inte i samma sits Samtliga x ordrar från 22 dec tills nu har tagit en till 3 dagar.
De på tre dagar hade inte postats som sagts då poststämpeln avslöjade den ordern så det är bara att beklaga.
Själv känner jag mig tryggare vid rushiga tider. Borde ju vara mindre risk om man ser till omsättningen av alla paket i diverse format..:/
Fick hem ett annat brev på 2 dagar nu, så ja, det andra lär inte dyka upp.

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Som tidigare år så brukar även försäljarna ta chansen vid jul och nyår att scamma en del personer. Skyller på att posten är försenad och därav försöker få folk att släppa deponin. En dags försening är enda jag märkt av under julen. Tog två dagar istället för en dag för flera paket som det alltid brukar göra för mig.

Kollat man försäljare som alltid har snabba leveranstider så skiljer det sig knappt under julen. Har man otur kan det ju ha blivit beslagtaget. Det verkar som att polisen ger sig efter köpare nu, men med tanke på hur många som beställer är det nog ändå ganska lugnt så länge inte säljaren klantar sig.

Är det någon som har testat haschet på flugsvamp med något ez-test eller skickat det på analys? Är det verkligen så mycket av haschet som är bankat med olika cannabinoider eller är det bara någon nojja för att någon fick ett obehagligt rus?
Yes tror också detta.

Varför skulle brev "försvinna"? Selektiv scam. Fitta då.
2016-12-30, 11:37
Medlem
Det som är en fet jävla flaw i systemet på FS är betygsystemet. Förutom att det är korrupt AF då det är 5/5 på i princip alla produkter som inte är bajs rakt av, så är det så jävla enkelt för säljarna att bara ta ner produkten.

"Produkten finns inte"

Så kan man inte se om någon lagt dåligt betyg på den. Upp med ny produkt, "ny batch" etc. Massa fina ord, massa skitsnack. Låtsas vara trevlig... shit, ibland tror man nästan på att det sitter en svensson i andra änden som "bara gör sitt jobb", men många av dom som har det här som yrke är fan riktiga klåpare med låg moral...
2016-12-30, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Med största sannolikhet så är det bara nojja då CB är nojjans drog.

Under alla år så har man ju hört 1000 olika saker folk får för sig. "Bankat med XXY" "bildäck" och fuckknows. Dock skulle jag kunna säga att något hasch man rökt ibland så undrar man fan om det inte vart någon annan kemikalie i, men kan ju lika gärna vara att man är lite trött eller andra faktorer som gör att ruset upplevs annorlunda.

Ser ingen anledning till varför folk skulle vilka "banka" hasch, känns så fruktansvärt efterblivet om man redan har en bra produkt. Isf om det är riktigt skithach but still..
2016-12-30, 22:18
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Kändes lite småblött när jag tog upp det upp ur påsen men torkade snabbt på en tallrik med lite hackning. Är väldigt nöjd med ruset och det svider inte för hårt i näsan!

Får se hur jag mår imorrn men blir lite smådosande hela helgen om det är så bra som det verkar vara för tillfället

Ska festa på Tjackwerners tjack i morgon. Det är över standard alltså? Jag är ganska van av gatutjack i en småstad, hur mycket rekommenderar du att ta? Samma dos som vanligt (brukar köra mellan 150 och 200 mg)? Lär ju inte vara superduperbra så det blir alldeles för mycket av de doserna känner jag.

Ska bli kul att testa i alla fall!
2016-12-30, 23:44
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ska festa på Tjackwerners tjack i morgon. Det är över standard alltså? Jag är ganska van av gatutjack i en småstad, hur mycket rekommenderar du att ta? Samma dos som vanligt (brukar köra mellan 150 och 200 mg)? Lär ju inte vara superduperbra så det blir alldeles för mycket av de doserna känner jag.

Ska bli kul att testa i alla fall!

Du kommer inte vara tröttast på festen, iaf. Bra dos till en rimlig slant, helt klart.
2016-12-31, 00:35
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Kändes lite småblött när jag tog upp det upp ur påsen men torkade snabbt på en tallrik med lite hackning. Är väldigt nöjd med ruset och det svider inte för hårt i näsan!

Får se hur jag mår imorrn men blir lite smådosande hela helgen om det är så bra som det verkar vara för tillfället

Tack för recension. Beställde utav säljaren ca dagen innan jul men säljaren avbröt pga högt ordertryck. Jag har fått positiva vibbar utav denne säljare, mycket eftersom att många andra säljare ger denne säljare skit vilket bara skapar mer förtroende som köpare.. Lol. Säljare är ett fult ord förövrigt.
Ska utav tvekan dra en beställning utav denne säljare så fort som möjligt, bra priser och tydligen bra produkter..

Hur som helst, jag ville ha lite vaket till nyår. Beställde därför utav en annan säljare pga mitt avbrutna köp hos denne säljare, det skickades i tisdags men jag fick inget idag, 3 arbetsdagar efter att det markerats som skickat. Jag fick inte ett enda brev idag (3e dagen). Börjar noja lite..
Som max efter att det har blivit skickat har det tagit 2 arbetsdagar tidigare, just nu försöker jag städa min bostad så gott det går och avvaktar leverans nästa vecka helst enkelt.. fan, efter att ha läst de senaste inläggen här så blir man ju allt annat än trygg, trots mellandagar och annat skit.
2016-12-31, 03:10
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Det som är en fet jävla flaw i systemet på FS är betygsystemet. Förutom att det är korrupt AF då det är 5/5 på i princip alla produkter som inte är bajs rakt av, så är det så jävla enkelt för säljarna att bara ta ner produkten.

"Produkten finns inte"

Så kan man inte se om någon lagt dåligt betyg på den. Upp med ny produkt, "ny batch" etc. Massa fina ord, massa skitsnack. Låtsas vara trevlig... shit, ibland tror man nästan på att det sitter en svensson i andra änden som "bara gör sitt jobb", men många av dom som har det här som yrke är fan riktiga klåpare med låg moral...

Ja det kan jag hålla med dig om, och hur bränd är man som köpare om man ger ett omdöme som t.ex: Ingen produkt dök upp men trevlig säljare. Betyg 5/5.

Jag stör mig som fan på sånt där, får man ingen leverans eller skräp så ska det fan vara lägsta möjliga poäng. Ingen förtjänar höga omdömen för att bränna oss köpare. Bara för man kanske vill vara snäll, eller om man nu bara är slut i huvudet så blir andra som tittar på samma skitprodukt lurade av det höga omdömet.
2016-12-31, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Köpte också ett sample av dom och måste intyga att det var ett jävla drag i deras pasta. Fyfan den lilla påsen räckte i nästan en vecka, vid "Normalt" dagligt bruk.

Tänk då på mig som tog ungefär nästan hälften av grammet, var övertygad om att det var medioker skit som det nästan alltid är när man får något billigt, 70 % för bra för att vara sant tänkte man, men för en gångs skull stämde det nog någörlunda. Som sagt på 5:e dagen, ändå var det som en jetmotor som kopplade på efterbrännkammaren, tjacket sög verklige tag i en och blev klar i skallen som om det vore första dagen, ryste i huvud och kropp som bara den, som jag precis tagit första bomben av något riktigt bra, blandat med den där skeva sidan man får när man varit vaken länge, blev helt perfekt. Tror jag var vaken i 7 dagar, körde till jag kollapsade av mig självt, precis jämte sängen, ingen hit att golvet som kudde och säng, varför jag inte bara la mig i sängen istället vet jag inte, kanske räckte energin bara att ta mig till sovrummet. Var fina dagar i alla fall, tar man benzo samtidigt så får man aldrig den där äckliga landningen/nedstämdheten mot slutet utan man har det bra för tjacket hela vägen till slutet och somnar lätt eller så kör på till man somnar av sig självt, att vara vaken en vecka utan nojor och annat är inga problem, det är t.o.m. lätt, men man blir ändå bra snurrig efter så lång tid, så att sova skadar inte ändå.

Vem ska man köpa av nu av då, önskar rapporter om Tjackwerners grejer, lutar åt att köpa av honom i alla fall.
2016-12-31, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Ja det kan jag hålla med dig om, och hur bränd är man som köpare om man ger ett omdöme som t.ex: Ingen produkt dök upp men trevlig säljare. Betyg 5/5.

Jag stör mig som fan på sånt där, får man ingen leverans eller skräp så ska det fan vara lägsta möjliga poäng. Ingen förtjänar höga omdömen för att bränna oss köpare. Bara för man kanske vill vara snäll, eller om man nu bara är slut i huvudet så blir andra som tittar på samma skitprodukt lurade av det höga omdömet.

Ja, betygssystemet är ingen höjdare, både köparen har ett ungefär lika kraftfullt vapen, köparen kan sätta en 1:a vilket kan svida en del för en säljare, de flesta vill ha 5/5 som allmänt omdöme - samtidigt så kan säljaren sätta en 1:a på köparen, eller ge denne ett dolt dåligt omdöme så att denne inte får stora problem med att handla från andra. Så det blir en slags terrorbalans där alla sätter 5/5 vad som än händer, både säljaren och köparen är rädda att göra den andre arg genom att sätta ett dåligt betyg. Skulle fungera bättre om säljaren inte såg vem som satte säljaromdömet. Jag kan inte på rak arm komma på någon nackdel med det, köparen kan ju skriva in sitt namn om denne vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in