2016-01-15, 23:41
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Står dock att jag släppt deponi den 13e. Väntar dock fortfarande omdöme ifrån honom. Han har nödvändigtvis inte varit inne de senaste dagarna. :/

mvh

Vilket datum beställde du? Beställde själv i måndags och har fortfarande inte fått någon, har beställt 10-20 ggr innan med dagen efter leverans så något fel/problem verkar det ju vara iaf. Släppte du deppen innan du fick varan förresten?
2016-01-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Vilket datum beställde du? Beställde själv i måndags och har fortfarande inte fått någon, har beställt 10-20 ggr innan med dagen efter leverans så något fel/problem verkar det ju vara iaf. Släppte du deppen innan du fick varan förresten?

Beställde/slutfördes i söndags. Släppte deponin en dag innan.

Edit: Något verkar ju dock helt klart hänt. Hans varor på fs är väl nedplockade atm också?
Kanske överarbetad och behöver lite vila?
2016-01-16, 00:13
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Beställde/slutfördes i söndags. Släppte deponin en dag innan.

Edit: Något verkar ju dock helt klart hänt. Hans varor på fs är väl nedplockade atm också?
Kanske överarbetad och behöver lite vila?

Det är iofs inget konstigt så mycket han han/dom sliter med tanke på den mängd beställningar som kommer in per dag. Men man tycker ändå att det borde skrivas något på sidan om det är något stort problem som uppstått. Ja, alla annonser verkar vara bortplockade.

Kommer att lägga in en dispyt på måndag om posten inte kommit då. Undrar hur stor chansen är att man får tillbaka pengarna som ligger i escrow mot en vendor som honom. Har själv +50 genomförda beställningar, alla med 5 i betyg och bra kommentarer från välkända vendors. Men eftersom det är ganska många som inte fått sina varor så borde man väl få tillbaka pengarna, eller? Har aldrig varit med om några problem innan från någon känd vendor så vet inte hur adminen ser på det hela.
2016-01-16, 12:38
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Är det någon som har meth inne just nu? Datorn paj så kan inte lurka runt.
2016-01-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
AlbertsGröna levererade 2 lappar till mig fort och smidigt! Får se när de ska testas, återkommer ang lapparna.

Helnöjd, lappen smakade ingenting alls och jag trippade balls på en. Har ju inget att jämföra med då jag bara har käkat svamp förut!
2016-01-17, 00:43
Medlem
ambigues avatar
Någonting måste i alla fall hänt med Erkran nu, alla annonser är borttagna.. Jag kunde avbryta mina beställningar så har inte gått miste om några pengar men man undrar (nojar) ju lite..
Senast redigerad av ambigue 2016-01-17 kl. 00:45.
2016-01-17, 00:56
Bannlyst
Får verkligen hoppas inget illa hänt Erkran. Bästa vendorn, men mycket risktagande med allt jobb han har.
2016-01-17, 11:28
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Får verkligen hoppas inget illa hänt Erkran. Bästa vendorn, men mycket risktagande med allt jobb han har.

Läste att det går rykten om torsk för Erkran men hoppas att det inte stämmer.
2016-01-17, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5

Hade iofs inte förvånat en...visst han är sjukt smidig och duktig men har nog i särklass varit den "kändaste" och största vendorn på fs.

Grisen kan ju haft span på han i månader..
Hoppas dock jag har fel.
Erkran är bäst!
2016-01-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
rykten? haha det är något offer på flugforum som säger det ja. precis som allt annat de spekulerar om.. nä gott folk jag fick min beställning i fredas.
2016-01-18, 12:01
Medlem
Ang Erkran - rätta mig om jag har fel:

Om annonserna är NERE och inte är kvar - då borde det itne vara snuten som vart inne iaf?
Chansen att dom kan logga in är väl så gott som 0. Om han inte glömde sin dator inloggad och på när dom gjorde husis - men vad är chansen? Han kändes proffsig.

Teori #2 är att FS admins fått nys om det och därav pausat allt - men det känns föga troligt.

Min teori är att det rör sig om något internt, för lets face it - det här är en grovt kriminell markand och vi snackar inte om några ynka tusenlappar utan om flera 100k - miljonbelopp som omsätts för dom större kranarna med tanke på hur mycket som beställs hela jävla tiden.

Så även om Erkran kändes som en sjukt trevlig snubbe osv så har han mycket troligen rätt dåligt sällskap på ett eller annat sätt runt sig som kan knipa till det. Ingen vet ju vem han(är det ens en person, bara där liksom har vi ett dilemma) och vilka han rör sig med.

ELLER så rör det sig om något personligt - han kanske har fått en sjukdom som är illa, familjemedlem som dött - vem vet!

Han har iaf vart online relativt nyligen.

OM det dock är Polisen som vart där, tror jag med sannolikhet att det är lugnt för alla köpare som fått sina brev. DET ENDA jag kan tänka mig, är brev som SKULLE skickas, dvs era adresser. Det har hänt tidigare (kolla tidigare FUP på Alexandrus eller vad dom nu hette) och de breven stod adresserna på helt öppet i FUPen. Så vitt jag vet fick ingen av dom husis eftersom det inte direkt räcker för polisen att göra husis överallt, dom har varken resurserna eller orken för den småpotatisen utan vill ha dom stora fiskarna.

Mina morgontankar om det. Synd oavsett. Detta är baksidan av branshen.
2016-01-18, 15:17
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Ang Erkran - rätta mig om jag har fel:

Om annonserna är NERE och inte är kvar - då borde det itne vara snuten som vart inne iaf?
Chansen att dom kan logga in är väl så gott som 0. Om han inte glömde sin dator inloggad och på när dom gjorde husis - men vad är chansen? Han kändes proffsig.

Teori #2 är att FS admins fått nys om det och därav pausat allt - men det känns föga troligt.

Min teori är att det rör sig om något internt, för lets face it - det här är en grovt kriminell markand och vi snackar inte om några ynka tusenlappar utan om flera 100k - miljonbelopp som omsätts för dom större kranarna med tanke på hur mycket som beställs hela jävla tiden.

Så även om Erkran kändes som en sjukt trevlig snubbe osv så har han mycket troligen rätt dåligt sällskap på ett eller annat sätt runt sig som kan knipa till det. Ingen vet ju vem han(är det ens en person, bara där liksom har vi ett dilemma) och vilka han rör sig med.

ELLER så rör det sig om något personligt - han kanske har fått en sjukdom som är illa, familjemedlem som dött - vem vet!

Han har iaf vart online relativt nyligen.

OM det dock är Polisen som vart där, tror jag med sannolikhet att det är lugnt för alla köpare som fått sina brev. DET ENDA jag kan tänka mig, är brev som SKULLE skickas, dvs era adresser. Det har hänt tidigare (kolla tidigare FUP på Alexandrus eller vad dom nu hette) och de breven stod adresserna på helt öppet i FUPen. Så vitt jag vet fick ingen av dom husis eftersom det inte direkt räcker för polisen att göra husis överallt, dom har varken resurserna eller orken för den småpotatisen utan vill ha dom stora fiskarna.

Mina morgontankar om det. Synd oavsett. Detta är baksidan av branshen.

Fick min beställning i dag. Ca en vecka efter beställning och poststämpeln visar ett annat datum. Så antar att dom hade svinmycket att göra bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in