2016-01-14, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Nope, jag blev av med 1500 på det viset för jag hade gjort 2 insättningar på samma adress och det ena beloppet fastnade hos blockchain tills efter det hade gått 48 timmar och då var dom borta. Surt!

Jag råkade utför samma sak fast det handlade om 11.000. Fs löste det efter en månad ca och jag fick tillbaka pengarna som tur var
2016-01-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Erkran som alltid är super snabb har helt plötsligt inte varit inloggad sen 12/1, när man behöver hen som mest!!

Lugna ner dig lite

Erkran levererar alltid. Måste vara ett jävla tryck på honom med ordrar så ge han 1-2dagar extra om han behöver det.
2016-01-14, 13:03
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Lugna ner dig lite

Erkran levererar alltid. Måste vara ett jävla tryck på honom med ordrar så ge han 1-2dagar extra om han behöver det.
Ja Erkran måste va en av de stabilaste, är det något fixar han det säkert.
2016-01-14, 13:22
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Citat:
Någon som testat helenshasch och deras "super hasch från Amsterdam" och kan ge en recension? =)

mvh

Har nu testat att ta en bong från detta och det är nice röka!
Luktar bra och ser riktigt bra ut. Smakar lent å gött med.

Nog något av de finare haschsorterna jag provat. Dock har jag bara rökt en bong av det hittills så vet inte hur den står sig i längden om man är daglig rökare, än.
2016-01-14, 13:40
Medlem
AlbertsGröna levererade 2 lappar till mig fort och smidigt! Får se när de ska testas, återkommer ang lapparna.
2016-01-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWeedy
Har nu testat att ta en bong från detta och det är nice röka!
Luktar bra och ser riktigt bra ut. Smakar lent å gött med.

Nog något av de finare haschsorterna jag provat. Dock har jag bara rökt en bong av det hittills så vet inte hur den står sig i längden om man är daglig rökare, än.

Låter ju prima! Återkom gärna igen om några timmar när du rökt dig in på den sorten lite mer!

mvh
2016-01-14, 14:16
Medlem
Dyngraukmans avatar
Måste ställa mig skeptisk till Pecuniams LSD (Fat Freddys 180 ug) och jag undrar om någon upplevt samma sak. Lapparna smakar en smula beskt, och i min uppfattning innebär det att det är något annat än lsd! Kan vara min inbillning, men tänkte helt enkelt fråga om någon annan har känt av smaken på lapparna?
2016-01-14, 14:43
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Lugna ner dig lite

Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja Erkran måste va en av de stabilaste, är det något fixar han det säkert.

Jo jag vet, är stammis, men nu är beställningarna inte ens markerade som mottagna och han har forfarande inte loggat in.

Tentaångesten gör mig lite otålig
2016-01-14, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Måste ställa mig skeptisk till Pecuniams LSD (Fat Freddys 180 ug) och jag undrar om någon upplevt samma sak. Lapparna smakar en smula beskt, och i min uppfattning innebär det att det är något annat än lsd! Kan vara min inbillning, men tänkte helt enkelt fråga om någon annan har känt av smaken på lapparna?
Har tagit extrmt mycket lappar i mina dagar o de har aldrig smakat nåt mer än just papper. LSD är tasteless.
2016-01-14, 15:22
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Jag måste få berätta om QualityRaw senaste Pregabalin..

Beställde förra fredagen och fick i tisdags och när jag smakade en sked så fick både jag och min vän en konstig smak i munnen som om av parfym och det fungerade inte så mycket som det borde/mängd.

Gick då in på FS och såg att han tar en "time out" och har sedan dess varit dålig på att svara på mejl och har då inte kunnat bemöta detta och skulle aldrig skriva ett felaktigt omdöme eller skriva här något som inte jag tagit upp det med säljaren i fråga men skriver här nu för jag blev så ARG!

När jag såg att annonserna hans var borta och i kombination med parfym smaken på pulvret plus att jag köpte en rätt stor mängd för x antal tusen så kändes det surt..
2016-01-14, 16:03
Medlem
KneKhis avatar
Någon som har fått leverans av Erkran nu i veckan?
2016-01-14, 17:41
Medlem
Crankmines avatar
AlfonsAberg är grön
Hans "L" verkar ok åxå

Betyget blir godkänt plus en klapp
på axeln

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem