2016-04-09, 17:44
Medlem
Kingandaces avatar
Jag är ute efter tjack som ger mig pigghet och fokus, inget speciellt rus. Tjacket ska intas i låga doser tillsammans med MDMA för att få ett piggare rus. MDMA gör mig annars vääääldigt slö.

Någon som kan rekommendera någon tjack-sort som är listat på FS?
2016-04-09, 19:13
Bannlyst
Är SerbiskaApoteket och Bulkkranen gröna?

Levererar KickAss snabbt?

Omdömena på de flesta säljare verkar ju nästan för bra för att vara sanna. Väldigt få klagomål, alltid bra produkter och snabb leverans. Därför dubbelkollar jag här.
2016-04-09, 21:53
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag måste sluta uttala mig så tvärsäkert utan att tänka först. Dubbelnoll har snarast med tillverkningstekniken att göra. Något med grovleken på nåt nät som används. Således går det alldeles utmärkt att göra 00-hasch på vilt skilda strains men ändå få ett 00-hasch. Jag tar på mig .

Exakt, det är väl meshen i skärmen de använder när de skakar plantorna. Liten skillnad är det om man tittar på bitarna, 00 kanske något ljusare och något kladdigare. Ruset fick jag med så olika förutsättningar - "ZeroZero" en normal kväll och "00" när jag kom tillbaks från K-hole... så den senare blev en starkare upplevelse. Ska testa "00" igen utan kombination med annat.

Btw, min plan var att köpa 10 g "ZeroZero", men så fanns bara 5-grammare listat när jag skulle beställa, så jag trodde det bara fanns en femma kvar, högg den och fick sedan komplettera med en femma "00".

Stocktowns AK47 går inte av för hackor heller, kan jag spontant rapportera. Jävlarimej vad den slog på tidigare ikväll!
2016-04-10, 00:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Exakt, det är väl meshen i skärmen de använder när de skakar plantorna. Liten skillnad är det om man tittar på bitarna, 00 kanske något ljusare och något kladdigare. Ruset fick jag med så olika förutsättningar - "ZeroZero" en normal kväll och "00" när jag kom tillbaks från K-hole... så den senare blev en starkare upplevelse. Ska testa "00" igen utan kombination med annat.
Precis. Så att det är samma tillverkningsteknik men olika strains känns som en rätt god gissning.
2016-04-10, 17:21
Medlem
Punklivs avatar
Skulle gärna vilja se omdömen på urbans 48 % rena blomster för 750 spänn femman. Låter ju alldeles för bra för att vara sant (vilket det säkerligen är), men man kan ju alltid hoppas. Hans "blomster light" för 444 kronor femman vore ju också lite intressant att höra något om.
2016-04-10, 18:39
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Är SerbiskaApoteket och Bulkkranen gröna?

Levererar KickAss snabbt?

Omdömena på de flesta säljare verkar ju nästan för bra för att vara sanna. Väldigt få klagomål, alltid bra produkter och snabb leverans. Därför dubbelkollar jag här.

KickAss är kalas.

Har inte beställt av Bulkkranen, men som jag förstått det är dom lite sketchy.
2016-04-10, 18:56
Medlem
brevlunds avatar
Undvik BTCX & Safello

Står på flugsvamp, vad gäller det egentligen?

Sist sa de att det var för att safello var slöa med överföringarna men kan det vara allt?
2016-04-10, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brevlund
Undvik BTCX & Safello

Sist sa de att det var för att safello var slöa med överföringarna men kan det vara allt?

btcx.se verkar lida av antningen systemfel eller selektiv scamming.
bt.cx har inte dessa problem

Har hänt flera gången att jag har fått kontakta support på btcx.se för att få mina pengar, detta försvann helt när jag upgradderade mitt konto till "premium" dock.
Skulle inte rekommendera btcx om du inte redan har ett premiumkonto, dels för att kursen är värdelös utan, men även för "systemfelet". Dock krävs det att du har köpt bitcoins för ett värde av minst 15.000:- innan du kan uppgradera.

Jag antar att flugsvamp inte vill ha stämpel som scammers samt onödigt jobb, när det inte är deras fel.
2016-04-10, 20:23
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brevlund
Undvik BTCX & Safello

Är det inte nåt med säkerheten med att det går att spåra för snuten via ditt kontoutdrag att
pengarna gått till ett företag som säljer bitcoins och att det kan tänkas att du köpt droger för
pengarna
2016-04-12, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
btcx.se verkar lida av antningen systemfel eller selektiv scamming.
bt.cx har inte dessa problem

Har hänt flera gången att jag har fått kontakta support på btcx.se för att få mina pengar, detta försvann helt när jag upgradderade mitt konto till "premium" dock.
Skulle inte rekommendera btcx om du inte redan har ett premiumkonto, dels för att kursen är värdelös utan, men även för "systemfelet". Dock krävs det att du har köpt bitcoins för ett värde av minst 15.000:- innan du kan uppgradera.

Jag antar att flugsvamp inte vill ha stämpel som scammers samt onödigt jobb, när det inte är deras fel.

Vilken svensk sida ska man använda sig av då?

Edit. jävla stavfel.
2016-04-12, 12:24
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Vilken svensk sida ska man använda sig av då?

Edit. jävla stavfel.

bt.cx har funkat bra för mig. Vill man betala lite mer kan man använda localbitcoin
2016-04-12, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Komytea
bt.cx har funkat bra för mig. Vill man betala lite mer kan man använda localbitcoin

Läste du vad jag just citerade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in