2015-07-23, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Har ej köpt av dessa säljare, men styrkan lär väl vara exakt samma som från apoteket? Dvs 5 mg per tablett. Det är ju fabriksgjorda tabletter med jämn kvalitet, svenska. Eller har jag missat något? Tror inte de säljer fejkversioner direkt, men det är väl inte direkt omöjligt.
Säljs de alltså bara som 5mg tabletter?
2015-07-23, 08:44
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
SweCan mdma är helt okej, men Mindwars är helt klart det bästa jag testat. Vet inte om han listar något på FS just nu dock.
Också testat mindwar och jag diggar det. Swecans verkar vara gjort på saffra iaf och dom övriga på aliminiumbas. Dr kosmos är väl den enda som kollat sitt ordentligt. Men tror nog det mesta ör bra. L Läst om liite tracers oav men kroppen gör ju om en del av mdma'n till mda så det är inte så konstigt
2015-07-23, 08:48
Medlem
Skriuws avatar
Också testat mindwar och jag diggar det. Swecans verkar vara gjort på saffra iaf och dom övriga på aliminiumbas. Dr kosmos är väl den enda som kollat sitt ordentligt. Men tror nog det mesta är bra. L Läst om liite tracers oav men kroppen gör ju om en del av mdma'n till mda så det är inte så konstigt.

Tar gärna emot tips av er som provat flera sorter då jag själv tänkte beställa nu i veckan
2015-07-23, 13:26
Medlem
Någon mer än jag som är drabbad av cp posten?

VET att de är strul i gbg, men fått fram 1 leverans på 24h, resten har jag väntat fan 6 dagar på.

Även: Erfarenheter av GW? Läst mycket blandat
2015-07-23, 13:41
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
Någon mer än jag som är drabbad av cp posten?

VET att de är strul i gbg, men fått fram 1 leverans på 24h, resten har jag väntat fan 6 dagar på.

Även: Erfarenheter av GW? Läst mycket blandat

Jag har inget negativt att säga om han, men efter att ha kikat runt i tråden så verkar han onekligen ha ett ganska dåligt rykte.
2015-07-23, 14:28
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Säljs de alltså bara som 5mg tabletter?

Ja vad jag vet finns bara Metamina som 5 mg tabs.
2015-07-23, 17:04
Medlem
pterodactyls avatar
Då ligger nucleus nere i 5-7 dagar enligt admin, ska bli intressant om dom kommer tillbaka eller om dom kör en exitscam.
2015-07-23, 18:03
Bannlyst
Är det någon som beställt av DrDope? Helt plötsligt har han fått en jäkla massa positiva omdömen. Eller är det så att han har många vänner helt enkelt?
2015-07-23, 19:52
Medlem
lehirals avatar
Nucleus ser ut som en scam.. många som fått sina btc stulna. (Källa: reddit m.m)
2015-07-23, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Nucleus ser ut som en scam.. många som fått sina btc stulna. (Källa: reddit m.m)

Jag förstår inte folk som köper från utländska sidor när det finns en svensk. Även om det aldrig finns garantier så känns det som att svenska admins är betydligt mindre benägna att scamma medlemmarna på sin sida än utländska.
2015-07-23, 19:57
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag förstår inte folk som köper från utländska sidor när det finns en svensk. Även om det aldrig finns garantier så känns det som att svenska admins är betydligt mindre benägna att scamma medlemmarna på sin sida än utländska.
Allt finns inte inrikes på flugsvamp, tyvärr. Nucleus hade mycket bättre lsd än flugsvamp (inrikes), tur att dom gjorde detta innan jag försökte beställa.
Lätt löst om alla vendors hade registrerat sig på FS istället.
2015-07-23, 21:18
Medlem
GregorSpencers avatar
Nån som har testat Erkrans MDMA-kristaller? Finns inga omdömen om dem på FS i nuläget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in