2015-07-22, 04:41
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJuice
Vem på FS ska man köpa MDMA från? Tänkte på 3 gram, då har SweCan och cobraswe bäst priser, vad tycker folk om dem två?
Inte koll på priserna i huvvet men det är en vendor som kört alla 4 testen på sitr mdma, nått som behövs för att utesluta att det är andra mdxx preparat i. Swecans ska väl dessutom vara 84+? Har för mig att 84% är max och jag tror knappast dom tvättat sitt mdma. Men här är det nog bäst att nån annan hoppar in, inte riktigt min starka sida mdma.
2015-07-22, 04:42
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Ej provat darkweb,tor browser och allt vad detta innebär. Men finns det Elvance och köpa av någon seriös säljare där ute på någon sida på darkweb?
Finns metamina iaf
2015-07-22, 10:24
Medlem
fr3aksh0ws avatar
De va nästan att jag hade glömt av och skriva lite kort hur "theunderdogs" tjack va som jag fick igår. Först o främst stealthen, mycket bra jobbat där, snabb leveranstid och sist men verkligen inte minst.. mycket prisvärt tjack.

Nåja, jag kände mig tvungen att smaska på med lite större dos nu eftersom jag varit vaken en natt innan här. Löste iaf 0.5g med 2m vatten och lösningen blev mycket klar och i koppen va de helt rent, alltså inte massa slagg efter filtreringen. Och kicken då, den va hårdare än väntat och nu kände jag tjacksmaken i munnen dessutom (va ett tag sen jag gjorde de på tal om inget) och ruset känns överlag lugnt och utan stiss.

Bjöd en polare som ville ha en liten panna bara (0.15g) och den kickade tydligen förvånansvärt bra, både jag och han blev förvånade att de kickade såpass på den lilla dosen.

Tips till er som är ute efter fint tjack så måste jag rekommendera "G4U" på FS och "Theunderdog" på Nucleus... som dock ligger nere ett par dagar nu, typiskt
2015-07-22, 14:30
Medlem
edit:Nvm allt stod rätt till.
Senast redigerad av Numm3r3 2015-07-22 kl. 14:56.
2015-07-22, 14:33
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Ej provat darkweb,tor browser och allt vad detta innebär. Men finns det Elvance och köpa av någon seriös säljare där ute på någon sida på darkweb?

Elvanse finns inte just nu, men har sett att en säljare återkommer med den produkten då och då. Annars finns Metamina inne, som ju är nästan samma sak, fast inte "depot". Pratar alltså om Flugsvamp 2.0 nu.
2015-07-22, 16:21
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Inte koll på priserna i huvvet men det är en vendor som kört alla 4 testen på sitr mdma, nått som behövs för att utesluta att det är andra mdxx preparat i. Swecans ska väl dessutom vara 84+? Har för mig att 84% är max och jag tror knappast dom tvättat sitt mdma. Men här är det nog bäst att nån annan hoppar in, inte riktigt min starka sida mdma.

SweCan mdma är helt okej, men Mindwars är helt klart det bästa jag testat. Vet inte om han listar något på FS just nu dock.
2015-07-22, 17:08
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Detta var inrikes.

Det kommer väl inte till att bli någon följd av detta om den blivit beslagtagen?

Vilken säljare gäller det? Brev försvinner oerhört sällan inrikes nämligen..
2015-07-22, 17:12
Medlem
Resanhems avatar
Erfarenheter av kobe?
2015-07-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Erfarenheter av kobe?
Förbannat stabil. Bra grejor. Trevlig. Snabb. Godkänd stealth.
2015-07-22, 19:45
Medlem
Undrar om någon vet styrkan på nonnys metamina? Samt hur pålitlig MissMina är samt styrkan hens produkt?

Mvh
2015-07-22, 19:57
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Erfarenheter av kobe?

Bra sist jag köpte, snabb leverans
2015-07-22, 22:35
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Undrar om någon vet styrkan på nonnys metamina? Samt hur pålitlig MissMina är samt styrkan hens produkt?

Mvh

Har ej köpt av dessa säljare, men styrkan lär väl vara exakt samma som från apoteket? Dvs 5 mg per tablett. Det är ju fabriksgjorda tabletter med jämn kvalitet, svenska. Eller har jag missat något? Tror inte de säljer fejkversioner direkt, men det är väl inte direkt omöjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in