2015-10-02, 15:51
Medlem
Vill lyfta en VARNING åt urbansgrejor. Prissänk från 1400>999kr. Har tidigare tappat 1/6 brev men fått bra kola. Fick nu 1g tjack ist för 1g kola och ser inga andra listings.

Kan vara ett misstag men kan ev vara en exit-strategy.

Nån mer som upplevt liknande?
2015-10-02, 16:40
Medlem
Frågar igen eftersom jag inte fick några svar! Flugsvamp, vem har bäst syra och vad?
2015-10-02, 16:53
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Frågar igen eftersom jag inte fick några svar! Flugsvamp, vem har bäst syra och vad?

Kan rekommendera Pecuniam. Köpte från den säljaren för några månader sedan och det var den mest episka tripp jag haft. Men då var det mycket svagare lappar än vad som finns listat nu, för nu såg jag att det fanns lappar på 300µg, det lär nog ge en ordentlig skjuts.
2015-10-02, 17:25
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Kan rekommendera Pecuniam. Köpte från den säljaren för några månader sedan och det var den mest episka tripp jag haft. Men då var det mycket svagare lappar än vad som finns listat nu, för nu såg jag att det fanns lappar på 300µg, det lär nog ge en ordentlig skjuts.

Kan också rekommendera dessa! Men det fanns några fake om det var från doktorpsykos, har jag för mig. Det får mig att dra mig lite iaf, jag vill ha REN syra, inget annat.

Om dessa på 300 är real deal så är det taget, men skulle gärna se om någon annan som vågar sig på okända halluciogener kan gröna dessa då jag skulle vara otroligt intresserad isf!
2015-10-02, 18:14
Medlem
Citat:

Tack för tippsen grabbar, blir nog dessa! En halva var på 2 pers lär få en hyfsat igång va?
2015-10-02, 19:18
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Tack för tippsen grabbar, blir nog dessa! En halva var på 2 pers lär få en hyfsat igång va?

Ja man lär nog känna av en halva om dom håller den styrkan som det står.
2015-10-02, 20:54
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Kan också rekommendera dessa! Men det fanns några fake om det var från doktorpsykos, har jag för mig. Det får mig att dra mig lite iaf, jag vill ha REN syra, inget annat.

Om dessa på 300 är real deal så är det taget, men skulle gärna se om någon annan som vågar sig på okända halluciogener kan gröna dessa då jag skulle vara otroligt intresserad isf!
Pecuniam är grön så oroa dig inte.
2015-10-02, 22:48
Medlem
ambigues avatar
Fan jag skulle precis lägga en beställning på YLDB's torra batch som bara låg ute på 1g st och i begränsad mängd kvar trots att den var dyr och så hinner den försvinna!! Finns ju inget annat bra som man vågar sig på att beställa nu ju

Edit: Gör en chansning och lägger beställning på kriminaldackares tjack trots att det saknar omdömen.
Bara att hålla tummarna för att det är något att ha.
Senast redigerad av ambigue 2015-10-02 kl. 22:58.
2015-10-02, 23:12
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vill lyfta en VARNING åt urbansgrejor. Prissänk från 1400>999kr. Har tidigare tappat 1/6 brev men fått bra kola. Fick nu 1g tjack ist för 1g kola och ser inga andra listings.

Kan vara ett misstag men kan ev vara en exit-strategy.

Nån mer som upplevt liknande?
Blivit fel skulle jag tro, fick min kola idag och den stinker växt/bra kokain. Måste knega imorrn annars hade jag lagt en persbrands lina nu på stört.
2015-10-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Fan jag skulle precis lägga en beställning på YLDB's torra batch som bara låg ute på 1g st och i begränsad mängd kvar trots att den var dyr och så hinner den försvinna!! Finns ju inget annat bra som man vågar sig på att beställa nu ju

Edit: Gör en chansning och lägger beställning på kriminaldackares tjack trots att det saknar omdömen.
Bara att hålla tummarna för att det är något att ha.

Fick skumt svar i meddelande om de tjacket så antingen är det totalt verkningslös eller Å är Hn en idiot. Han sa att det Va så bra att man va tvungen att stampa ut det för att annars skulle det inte ge effekt.
Så va försiktig
2015-10-03, 01:29
Medlem
Citat:
Edit: Kan gröna både nonny och urbansgrejor. Vilken härlig stank deras dos hade, blir till att testa nu.

Nå, vad tyckte du om det? Jag har båda sorterna med. Skulle vara intressant att få höra vad du tycker.
2015-10-03, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Fick skumt svar i meddelande om de tjacket så antingen är det totalt verkningslös eller Å är Hn en idiot. Han sa att det Va så bra att man va tvungen att stampa ut det för att annars skulle det inte ge effekt.
Så va försiktig

Det där är sånt skitsnack. Inte från dig alltså, men att tjack skulle vara så bra så att det måste bankas. Desto renare, desto bättre. Det går inte förbättra tjack med dextrosol, koffein eller träskruv. IV-brukare påstås dock vilja ha något inblandat som ska ge bättre kick. Men är tjacket starkt så får man effekt utav bara helvete. Då ska man vara försiktig.

Jag tog 0.15 av tjack som doserades lagom i mängden 0.05, det gör jag aldrig om. Må illa, ha ont i hjärnan samtidigt som den försöker krypa ut ur tårkanalerna och kroppen anser att man bör gå tre mil i rask takt runt soffbordet, det är ju bara snäppet roligare än att diskutera politik med en sverigedemokrat iklädd adidasbyxor och hårdrockströja. Riktigt jobbigt alltså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in