2015-06-11, 05:45
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Någon som prövat bugsbunnys tjack? Efter jag sköljt det med aceton blev det vitt och rätt blänkande. Ser ut att vara en god andel kreatin i... har inte prövat det ännu.

Hur kom du fram till att det var kreatin i det? Jag är peronsligen supernöjd med det.
2015-06-11, 15:22
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
någon som har köpt tesla av funky*** och kan uttala sig om hens leveranstider etc?
bump!
2015-06-11, 15:34
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
om jag har inledit dispyt och vill släppa FE på flugsvamp hur gör jag då så säljaren får stålarna? MVH
Du ändrar till att 0% ska tillfalla dig.

Fick post av hiro.
2015-06-11, 16:23
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Fick hem två brev idag, från Thegirl och Erkran och tänkte skriva en kort recension om deras varor.

Thegirl: Bra stealth och snabb leverans denna gången också och enligt mig som är ganska färsk på heroin så är detta bra, förra helgen injicerade jag ca 50-70mg av de och de gjorde mig väldigt skön och la jag mig i soffan så noddade jag fint. Jag köpte 0.2g förra gången och de räckte till 4 skott, nu fick jag hem 0.5g och tänkte skjuta ca 100mg imorgon och förhoppningsvis kommer jag må ännu bättre

Erkran: Jag behöver väl inte skriva något om hur han är som säljare egentligen då väldigt många köpt av honom. Tänkte skriva lite kort om hur hans nya amfetamin är och detta är IV.

Jag la ner 0.4g i shotglaset och löste de med 2.5m kallvatten och när jag hade blandat runt de så trodde jag de skulle bli en "klibbig" lösning, ett s.k "bomullstjack" så jag la fort ner en bit bomull och sög upp i pumpen och då blev lösningen kristallklar (exakt som vanligt vatten) och i koppen blev de en del slagg kvar, mer än vad jag förväntade mig.

Men man ska inte säga något förens man har tryckt in de för de kickade hårdare än vad lösningen fick de att se ut. Har köpt mycket tjack av erkran förr och han har alltid haft bra varor så jag beställde en femma direkt för jag kände på mig att de skulle vara bra.

De tjacket han sålde på Nuc (tror jag de va?) kickade snäppet hårdare men inte mycket. Hittils känns allt bra och gav ett stabilt rus än så länge iaf. Inte de där "stisset" som fultjack kan ge (dissar inte fultjack, jag gillar de faktiskt) utan en... hur ska jag säga? jämn och fin kick och rus.

OT: Kanske syns på detta inlägget att tjacket gjorde som de skulle göra
2015-06-11, 16:55
Medlem
Fick hem sample ifrån Luckys idag. Kom på en dag och var väldigt generöst. Bad om 3 av varje ksalol, vallar och x2 och fick 5 så 110kr för 15 tabbar.
2015-06-11, 19:44
Medlem
Har handlat lite på FS2.0 och tänkte skriva en recension om hur jag upplevt det.

Först har vi Bugsbunny som jag köpte kashmir av när den fanns inne, supersnabb leverans riktigt fint hasch. Superhärligt rus.

Sen har jag köpt Tramadol av NO99, snabb leverans, ok packetering, blister och rätt antal.

Har köpt benso och tramadol av Erkran ett par gånger, som alla vet så är Erkran en i toppen av säljarna, alltid 2st extra i påsen, supersnabba leveranser. Inga problem alls!

Men på senare tiden så har jag börjat handla av Luckys extremt trevlig att skriva med, sjukt generös med extra varor! brett sortiment och väldigt kunnig om sin sak. Min absoluta favorit! så är det någon jag kan rekomendera så är det honom!
Senast redigerad av Blorgh 2015-06-11 kl. 19:51.
2015-06-11, 20:06
Medlem
Hoppas Morfar får in lite mer hasch så man får tillfälle att pröva det. Han var en av de billigare och bättre säljarna om jag förståt saken rätt?
2015-06-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cynisk.Moral
Hoppas Morfar får in lite mer hasch så man får tillfälle att pröva det. Han var en av de billigare och bättre säljarna om jag förståt saken rätt?

Hur var deras SemiDKK?
2015-06-11, 20:35
Bannlyst
Letar efter en shop som har Noopept och skickar inrikes.
Har någon beställt nootropics från alphabrain.eu? Tänkte lägga en order efter helgen men skulle helst vilja veta om dom är gröna.
Tacksam för svar.
2015-06-11, 21:29
Medlem
Vad är fs för shop?
2015-06-11, 21:40
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Vad är fs för shop?

FlugSvamp 2.0 är en inrikesshop för diverse saker som inte är lagliga att saluföra på det vanliga nätet.

Du behöver Tor browser för att komma åt hemsidan.

https://www.torproject.org/

http://flugsvampkgwqwao.onion/
2015-06-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Hur kom du fram till att det var kreatin i det? Jag är peronsligen supernöjd med det.

Jag drog samma slutsats eftersom det betedde sig som kreatin i vatten. Jag provar alltid att lösa upp i vatten efter acetontvätten för att se om det är något icke vattenlösligt bank i. Ibland gör jag en tvätt med avjonat vatten där jag låter vattnet dunsta efter att skräpet filtrerats ur lösningen för att få en så ren produkt som möjligt.

Med det sagt så var även jag nöjd med bunnys, det var det bästa jag köpt på ett bra tag. Men jag saknar den kvaliteten som snogubbe hade i början av sin karriär, eller jollyroger. Det var inte nödvändigtvis mer potent, men det var så mycket skönare och fluffigare känsla. Cobraswe har även haft samma kvalitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in