Fick hem två brev idag, från
Thegirl och
Erkran och tänkte skriva en kort recension om deras varor.
Thegirl: Bra stealth och snabb leverans denna gången också och enligt mig som är ganska färsk på heroin så är detta bra, förra helgen injicerade jag ca 50-70mg av de och de gjorde mig väldigt skön och la jag mig i soffan så noddade jag fint. Jag köpte 0.2g förra gången och de räckte till 4 skott, nu fick jag hem 0.5g och tänkte skjuta ca 100mg imorgon och förhoppningsvis kommer jag må
ännu bättre
Erkran: Jag behöver väl inte skriva något om hur han är som säljare egentligen då väldigt många köpt av honom. Tänkte skriva lite kort om hur hans nya amfetamin är och detta är IV.
Jag la ner 0.4g i shotglaset och löste de med 2.5m kallvatten och när jag hade blandat runt de så trodde jag de skulle bli en "klibbig" lösning, ett s.k "bomullstjack" så jag la fort ner en bit bomull och sög upp i pumpen och då blev lösningen kristallklar (exakt som vanligt vatten) och i koppen blev de en del slagg kvar, mer än vad jag förväntade mig.
Men man ska inte säga något förens man har tryckt in de för de kickade hårdare än vad lösningen fick de att se ut. Har köpt mycket tjack av erkran förr och han har alltid haft bra varor så jag beställde en femma direkt för jag kände på mig att de skulle vara bra.
De tjacket han sålde på Nuc (tror jag de va?) kickade snäppet hårdare men inte mycket. Hittils känns allt bra och gav ett stabilt rus än så länge iaf. Inte de där "stisset" som fultjack kan ge (dissar inte fultjack, jag gillar de faktiskt) utan en... hur ska jag säga? jämn och fin kick och rus.
OT: Kanske syns på detta inlägget att tjacket gjorde som de skulle göra