Citat:
Ursprungligen postat av
bottenslam
Jag drog samma slutsats eftersom det betedde sig som kreatin i vatten. Jag provar alltid att lösa upp i vatten efter acetontvätten för att se om det är något icke vattenlösligt bank i. Ibland gör jag en tvätt med avjonat vatten där jag låter vattnet dunsta efter att skräpet filtrerats ur lösningen för att få en så ren produkt som möjligt.
Med det sagt så var även jag nöjd med bunnys, det var det bästa jag köpt på ett bra tag. Men jag saknar den kvaliteten som snogubbe hade i början av sin karriär, eller jollyroger. Det var inte nödvändigtvis mer potent, men det var så mycket skönare och fluffigare känsla. Cobraswe har även haft samma kvalitet
Precis. Sedan är det rätt tydligt, det finns inget annat som beter sig på samma sätt. Kreatin är väldigt fluffigt och lent om man känner på det. Personligen störs jag inte av att det är just kreatinbankat, synd att det inte är acetonlösligt bara. Hur som, skönt att få bort all vidrig fenylaceton... rävgift.
Jag har kört totalt 300mg under dagen. Och jag har varit behagligt stimulerad, så det var en otrolig lättnad att det inte var skräp. Skulle säga att det faktiskt är rätt hyffsat racemat, trots att man inte hållt tillbaka på kreatinskopan.