Citat:
Ursprungligen postat av
vanillatrillaa
Kollar man cannaIounges sida, så verkar det ju stämma.........
http://freetexthost.com/gvukwljxsd
Ja onekligen verkar det vara så, han skriver samma sak rakt ut i profilen på EVO
Kan inte förstå syftet med en sådan rövarhistoria om inte sann, så mycket behövs inte tas i för att ursäkta en veckas frånvaro. Vad är det med just tjackvendors, alla har vi våra svarta får men just tjackvendors är ständigt opålitliga och tämligen korkade.
Folk borde ha förstått nu men med tanke på att kundunderlaget säkert är av samma mentala kaliber så skriver vi en tydlig varning i klartext;
VARNING för Erkran! Handla på egen risk! Erkrans identitet är troligen snart känd för polisen!
Röda honom direkt, antingen är situationen riktigt allvarlig eller så sitter han och drar sådana rövarhistorier att man ändå borde dra öronen åt sig.
Till Erkran;
Jag är hemskt ledsen att hör vad som hänt, extra ledsen att jag fick höra om det för det innebär slutet för din drogsäljarkarrirär för ett bra tag framöver.
Jag kan förstå att du gjorde ett misstag i den galna situation som uppstått, men gör nu det enda rätta och avsluta genast alla affärer, radera alla filer (speciellt kundregister om du fört sådana!) och skriv över hårdiskarna flera gånger. Ta sedan en LÅÅÅÅÅNG välbehövd paus och fokusera på familjen istället för gnälliga tjackpundare.
Vad du ABSOLUT INTE ska göra är att försöka dumpa ditt lager så snabbt som möjligt, det kommer enbart sätta dig i fängelse och dina kunder i klistret. Tänk på dina barn som nu behöver dig mer än någonsin!